Najnovije glasine iz MotoGP pedoka najavljuju mogućnost povratka Valentina Rossija u Yamahinu tvorničku momčad uz sponzorsku podršku Marlbora.
Glasine o Rossijevom povratku u tvorničku momčad japanskog proizvođača već su neko vrijeme aktualne i predstavljaju samo jedan od mogućih raspleta budući da je Valentino Rossi nedavno pohvalio Audijevo preuzimanje Ducatija naglašavajući da njemački automobilski div računa na njega.
No, nedavni sastanak sedmerostrukog MotoGP prvaka s Marlborovim čovjekom Mauriziom Arrivabeneom koji se kasnije sastao i s čelnikom Dorne Carmelom Ezepeletom ponovno je aktualizirao mogućnost Rossijevog povratka u Yamahu.
Nakon što je Honda potvrdila vozačku postavu za 2013, Rossijeva odluka ključna je za rasplet situacije na tržištu vozača. Ukoliko Talijan odluči ostati u Ducatiju, borba za drugo mjesto u Yamahinoj tvorničkoj ekipi voditi će se između Bena Spiesa i Andree Doviziosa.
U slučaju Rossijevog povratka u momčad s kojom je do 2004-2010. osvojio četiri svjetska naslova i simboličnih 46 pobjeda, Talijan bi se ponovno našao u istoj garaži sa Jorgeom Lorenzom, dok bi njegovo mjesto u Ducatiju najvjerojatnije preuzeo Cal Crutchlow.
Sigurno je da veliku ulogu u cijeloj priči imaju i sponzori. Podsjetimo, Marlboro je 2003. započeo suradnju s Ducatijem nakon dugogodišnjeg sponzoriranja Yamahine tvorničke ekipe. Četiri godine kasnije, talijanski FIAT postao je naslovni sponzor japanske momčadi, sve do kraja 2010. i Rossijevog prelaska u Ducati.
Nakon odlaska FIAT-a, Yamahina tvornička ekipa nije uspjela pronaći naslovnog sponzora, a Marlborova financijska podrška zasigurno bi omekšala stavove vodećih ljudi japanskog proizvođača. S druge strane, Audijevo preuzimanje Ducatija garancija je boljih dana za talijansku momčad.
Jedan od mogućih, ali i najmanje vjerojatnih scenarija je i Rossijev povratak u Hondu, odnosno prelazak u jednu od satelitskih ekipa japanskog proizvođača. Tu mogućnost nedavno je potvrdio i čelnik HRC-a, Shuhei Nakamoto koji je priznao da bi Rossiju vrlo rado ponudio jednu Hondu RC213V.
Iako je moguće da je talijanski superstar već donio odluku, tifosi će se vjerojatno morati strpiti do kraja kolovoza i VN Češke. Utrka u Brnu tradicionalno predstavlja zadnji rok za zaključivanje pregovora o transferima, kada će Rossi morati objaviti svoju odluku.
kad se već spomilje sljedeća sezona, osim kadrovskih promjena u Hondi volio bih da se ništa ne mjenja. Cal i Andrea bi se na Monsterima približili “tvorničarima” kao i Ducati. eh to bi bila zanimljiva sezona kao i ova u F1
ducati- sad bude druga prica od kad je audi u igri