Šef Ducatijevog tima priznao je da momčad sve nade u zadržavanje sedmerostrukog svjetskog prvaka polaže u novi motor.
Vittoriano Guareschi, bivši testni vozač i šef Ducatijevog tvorničkog MotoGP tima prokomentirao je situaciju oko nastavka suradnje s Valentinom Rossijem, priznavši da momčad mora što prije uvjeriti sedmerostrukog svjetskog prvaka u napredak motocikla. Talijan je zapravo pokušao dati odgovor na direktne kritike koje je Valentino Rossi ponovno uputio svojoj ekipi.
Rossi je uoči posljednje utrke u Nizozemskoj ponovno doveo u pitanje tempo Ducatijevog razvoja, no Gaureschi naglašava da to nije točno i da su ugovori s postojećim dobavljačima jedan od razloga sporijeg napretka.
„Nismo stali s razvojem motocikla i uskoro ćemo to potvrditi s novom evolucijom motora koja bi trebala biti spremna za Laguna Secu,“ rekao je Vittoriano za Gazzetta dello Sport.
„Razvojne programe osmislili smo još početkom godine, no vrlo je teško ubrzati proces jer se za razliku od dizajnerskog dijela koji obavljamo sami unutar kompanije, proizvodnja odvija u suradnji s dobavljačima i u tom dijelu nemamo preveliki prostor za intervencije.“
„Nadajmo se da će motor dostaviti očekivana poboljšanja jer je to jedini način na koji ćemo Valentina uvjeriti da ostane u našoj momčadi. Voljeli bismo zadržati i njega i Nickyja, no više nemamo puno vremena s obzirom da se ugovori najčešće zaključuju do utrke u Brnu.“
Podsjetimo, Rossi je prošlog vikenda u Nizozemskoj imao još jednu utrku za zaborav. Iako je na početku utrke djelovao solidno boreći se za šesto mjesto sa momčadskim kolegom Haydenom, Hectorom Barberom i Calom Crutchlowom, Talijan je na kraju zbog velikih problema sa stražnjom gumom morao posjetiti boks. No, za Ducati je puno važniji podatak od 1,3 sekunde zaostatka koliko je Rossi zaostao za najboljim kvalifikacijskim vremenom Caseyja Stonera. Mnogi su očekivali da će se taj razmak postepeno smanjivati tijekom sezone, no čini se da momčad iz Bologne još nije pronašla prava rješenja.
Uoči nastupa u Assenu, Rossi je ponovio kritike i povukao paralelu s razvojnim programom Hondinog tvorničkog tima. Podsjetimo, Honda je u Assenu nastupila s novom šasijom koja je njihovim vozačima osigurala još nekoliko desetinki.
„U konstantnoj potrazi za boljim performansama, Honda je u Assenu nastupila sa novom šasijom. Kod nas ne postoji takav plan. Pripremamo motor s drukčijim karakteristikama, no ne vidim rješenje pravih problema koje sam objasnio još prije nekoliko mjeseci,“, rekao je Rossi prije nastupa u Assenu.”
„Ne radi se samo o vremenu, jednostavno nema ideja. Očito je da momčad nema dovoljno sluha za komentare i mišljenja nas vozača.“
Odmah nakon utrke Talijan je ublažio svoje izjave i naglasio da namjerava ostati u Ducatiju, no prilično je sigurno da će odnosi na relaciji Rossi – Ducati biti top tema do VN Češke kada se očekuje da će sedmerostruki prvak otkriti planove za iduću sezonu.