Nakon što su u Lotusu otkrili da postoji problem s mjenjačem Romaina Grosjeana, Francuz će za VN Njemačke morati startati s pet mjesta niže pozicije od one koju ostvari u kvalifikacijama.
Tehnički direktor, James Allison, je izjavio:
“Ustanovili smo problem na mjenjaču, a imali smo i sreće da se to nije očitovalo u utrci na Silverstoneu. Nažalost to znači da će Romain morati startati s kaznom od pet dodatnih pozicija. No, vidjeli smo na Silverstoneu da njemu ne smeta probijanje kroz poredak i dolazak do samog vrha.”
Romain Grosjean komentira:
“Mora nam se sve poklopiti. Znam da to govorimo već neko vrijeme, ali to se jednostavno mora već jednom dogoditi. Ako budemo dobri u kvalifikacijama, recimo u prva dva startna reda, siguran sam da ćemo pobijediti,” zaključio je.
ove kazne su sulude još malo necemo gledati više utrke nego samo visiti za netom i kometirati loša pravila i neke odluke donesene u f1 svijetu.. žalosno
To mu jedino može povećat motivaciju da što bolje odvozi kvalifikacije i utrku…dabogda Grosjean i Kimi u njemačkoj zablistali i prvenstvo dodatno zakomplicirali.
Odličan je Lotus svaka čast, uz Red Bull i Ferrari najjači trenutno, Mclaren u silaznoj putanji, Schumi u uzlaznoj. Grosjean vozi sve bolje, malo mu fali iskustva, al ima dara i zicer će pobjeda doći.
Bit ce mali dobar u Njemackoj,sada ce se na kvalama jos vise potrudit zbog kazne,a ima veliki potencijal,moja procjena da bi mogao startat sa 7 pozicije
Možda ipak malo precjenjeno, to bi značilo da bi morao bidi drugi u redovnim kvalifikacijama, hm, možda.
voljeda da starta sa 7. pozicije, bilo bi to izvan svih mojih očekivanja.
Slažem se da će vjerojatono dati sve od sebe zbog kazne, i slažem se da je veliki potencijal po onome što je do sada pokazao, ali malac je još neiskusan i kao što sam napisala, bojim se krša na startu.
Kliko se ja sjecam mali je dva puta ili tri,ne pratim ga bas previse u kvalama,vise su mi oci uprte na Alonsa i Massu,ali mislim da u Monaku i Bahreinu ili Kini je bio na dosta niskoj poziciji,lagao bi kad bi rekao na kojim pozicijama,a u Njemackoj cemo zapravo vidjeti sta mali zna,naravno ako lotus nece opet imati nekih poteskoca
a ništa sad triba bit prvi u kvalifikacijama da bi startao peti na utrci 😀 ahahahaha
Kako god, bit će u gužvi, i treba izbjegavati sudare, još mu nisam oprostila ono sa Schumacherom 😉
Ali mali mi sve draži i simpatičniji, pa ako se još i pokaže da ima talenta, da ovo nije bilo samo trenutni “blic”, oprosti ću mu i to 🙂
Neznam baš, malo mi svi skačete naglo na Grosjeana, ne kažem da je loš, naprotiv pokazao se jako dobrim usudim se čak reći i odličnim ali ipak sjetimo se Eddiea Ervinea, Heinz-Harald Frentzena, svi su oni najavljeni kao budući prvaci … pa ništa ni od jednog ni od drugog … ali opet želim naglasiti samo da nebi ispao skeptik, odmah nakon prve sezone i još nije niti pola sezone prošlo pa da tako skačemo sa zaključcima 🙂
koliko ja znam 1 i 5 su 6
mp4-22
to sam i napisala u drugom dijelu komentara 😉
šteta zbog tog mjenjača,no bolid je brz,Roman dobro vozi i bit će puno bodova za njega u Hockenheimu!
Ponovit cu se opet od prije par puta, uskoro ce Roman biti malo veci faktor u F1..
on to vec i je!
Bilo bi čudno da Lotus prođe jednu utrku bez problema 🙂
Ali Grosejan s bolidom kojeg ima, može i s – 5 pozicije na startu do postolja, ako ne i do prve pobjede 😉
pa moguce je svakako ali sumnjam da ce uzeti P1 i jos nakon toga dogurati do pobjede ali na iducim utrkama ja sam uvjeren da ce lotus doci do prve pobjede u ovoj sezoni! jer ako npr bude u kvalama kao i inace lose plasiran plus ovih 5 mjesta imati ce tesku utrku u njemackoj! milim da ako je itko sposoban pobjediti RB i Ferrari u ovom trenutku to su bas oni ,mada netreba nikad otpisati Mclaren jer oni su ekipa koja uvjek moze pobjediti!
Goran,
nisam mislila na PP, to bi bilo stvarno nerealno za očekivati, čak niti ja ne vjerujem toliko u njegove sposobnosti u ovom trenutku 🙂
Pročitaj moj komentar 15.1 ovdje pa ćeš vidjeti kakva su moja očekivanja od Grosjean na Hockenheimu 😉
da sve stoji sto neki kazu smanjili se troskovi nakon tih novih pravila ali zasto da Grosejan ispasta u vozackom poredku radi kazne koje dobije vozac! PA nije Grosejan napravio taj mjenjac ! Kaznite lotus… Po meni je glupo kaznjavati vozace za nesto sto snosi odgovornost momcad! Ovdje nije u pitanju incident na stazi ismatram da bi trebali recimo za svako mjenjanje van dopustenog broja mjenjaca i motora oduzimati broj bodova konstruktorima! tj momcadima! Jer oni su ti koji naprave bolid i trebali bi oni ispastati radi tih kvarova! Jer smatram da recimo ovako kaznu dobije vetel ham ili alosno… Read more »
Potpisujem!
Ne slazem se sa tobom. Po meni je vozac dio momcadi, ako je kaznjena momcad onda i taj vozac mora snositi kaznu. Ako je dobio 5 mjesta kazne, nije samo on u gubitku vec cijela momcad (i onaj radnik u boksu koji samo kave nosi). Druga stvar je odredjivanje odgovornosti pojedinca u samoj momcadi. To moraju oni sami rijesiti. Ja bih BTW otpustio sve mehanicare iz McLarrenovog boksa (Luisovog konkretno) nakon prvih 6 utrka i zaposlio nove. Oni su u svakoj od tih 6 utrka imali katastrofalnu gresku koja ga je kostala dobre pozicije u utrci.
Nedaj se mali!!!
malo im fali… trenutno treca momcad….
Offtopic, sorry.
Cool avatar, močno 😉
osobno glupo mi je to kažnjavanje
neka kažu u sezoni imate pravo na toliko mjenjača i toliko motora a kad ih potroše onda kažnjavajte i to svaku utrku koja se vozi sa dodatnim mjenjačima i motorima van dopuštene kvote.
mislim da je to poštenije
Ma dobra su to pravila oko motora i mjenjača. Otkada su ih uveli značajno su se smanjili troškovi, a i bolidi se ne kvare. Sjeti se nekada, već na staru ih otpadne 2-3, a u toku utrke svakih par krugova otpada po jedan. Znalo ih je završiti 7-8 utrku. Sada, baš zbog tih stavri su se i manje momčadi približile. Oni veliki su nekada radili ludoriju od motora i mjenjača i nakon utrke bi im ostala samo hrpa starog željeza. Sada im je neisplativo opterećivati komponente do krajnjih granica jer ne mogu procijeniti za 5 utrka unaprijed max opterećenje komponenti.… Read more »
ja neznam zasto bi nekog navijaca bolila briga koliko oni trose novaca i na sta. nekada je motor nesto znacio u formuli 1, bio si doslovno najbrzi ako si imao najbolji motor, danas ne pobkeduje najbrzi neg onaj ko najbolje cuva gume motor mjenjac i slicne gluposti. siguran sam da danas nitko ali nitko od svih nejde do svog maksimuma i to je zalosno, formula 1 kao vrhunac automobilizma bi to i trebala biti a ne ovo sto imamo danas. sta se mene tice nek se trose pare gorivo gume kocnice mjenjaci, nek sve nakon trke ide u smece ali… Read more »
zašto pa pazilo bi se da ne ostanu bez motora i mjenjača ali ne bi imali kaznu zbog iznenadnih kvarova.
niti jedna momčad si ne bi dopustila da ima tako loše komponente da pola sezone mora startati npr 5 mjesta dalje
Lotus ne može bez problema! Još nije bilo vikenda a da Lotus nije imao neki problem. Bit će zanimljivo vidjeti, ako im se ikad poklopi vikend bez kvarova i sl., koliko mogu kada im se sve posloži.
mislim da svaka momčad ima nekih problema, samo je Lotus najeksponiraniji, iznenađenje sezone pa je zanimljiv i čitateljima i novinarima, mislim da je to razlog zašto su nonstop u “problemima”
Ako se Lotusu poslozi dobar viken kvale i utrka plus ove cudne gume oni ce pobjediti ili ce biti jako jako blizu tome! NEfali im puno!
Uspjeli ste pronaći sliku na kojoj se ne smije. Svaka čast! 😀
bome je njega teško videti nenasmijanog 🙂
To je valjda Lotus imidž 😉
Žao mi ga je ali može napredovati utrka je po meni jako otvorena 😉
ma naravno da će stić pobjeda za lotus, kimju nije bila potrebna ponovna prilagodba na f1, on je uvijek prilogođen na sve, a grosjean se probudio i pokazao da je i on fenomenalan vozač, rekao bih da je utrka u silverstone bilo najbolja za njega, od 10 sekundi zaostatka za pretposljednjim do 6. mjesta. fantastično. AJMO LOTUS!!!
Lotus je vrlo konkurentna momčad pa se samo čeka pobjeda koju svi sa nestrpljenjem isčekujemo,a sad tko će pobrati prvi;Kimi ili Grosjean?Vidjeti ćemo kad se to dogodi,a kad?!Možda već na Hockenheimu ili na kojoj drugoj stazi.
oće to u lotusu tak….