Predsjedništvo FIM-a najavilo je promjene CRT pravila za iduću sezonu, kao i nastavak borbe za ograničavanje troškova natjecanja u kraljevskoj klasi.
Vito Ippolito, glavni čovjek krovne motociklističke organizacije, potvrdio je da će jeftiniji i sporiji CRT motocikli ostati na gridu sve dok tvorničke momčadi ne smanje troškove svojih prototipova.
Podsjetimo, CRT pravila uvedena su upravo zbog smanjivanja troškova natjecanja u MotoGP-u i ograničavanja monopola tvorničkih momčadi. Iako su CRT momčadi popunile prazna mjesta na gridu, nakon prvog dijela sezone prilično je jasno da nove momčadi unatoč raznim pogodnostima prilikom razvoja motocikala ne mogu konkurirati tvorničkim ekipama. Privatne momčadi ne mogu pratiti ritam razvoja velikih proizvođača, pa je MotoGP serija sada praktično podijeljena na dvije klase.
“Nastaviti ćemo podržavati CRT momčadi, a uvođenjem novih pravila osigurati ćemo bolji razvoj motocikala,”, rekao je predsjednik FIM-a Vito Ippolito.
“Proizvođače smo godinama nagovarali na ograničavanje troškova prototipova, no na kraju smo morali osmisliti novu vrstu motocikla, odnosno CRT.
Honda je navodno zainteresirana za proizvodnju jeftinije replike svojih prototipova od 2014.
“Čini se da ima zainteresiranih, no morati ćemo još pričekati. Cilj je nagovoriti proizvođače na proizvodnju serijskih prototipova, to je princip koji je odlično funkcionirao prije dvadesetak godina.”
“To su bili pravi trkaći motocikli s prihvatljivom cijenom.”
FIM u suradnji s Dornom priprema nove promjene u kraljevskoj klasi s ciljem privlačenja novih proizvođača poput BMW-a i Aprilije, a za povratak su navodno zainteresirani Suzuki i Kawasaki.. Najviše se raspravljalo o uvođenju standardizirane ECU jedinice i ograničenja okretaja motora, i čini se da su proizvođači i predstavnici Dorne blizu zajedničkog rješenja.
Vladajuće strukture svjetskog prvenstva najavile su izbacivanje nekih europskih utrka i pokušaj povratka u Južnu Ameriku (Brazil).