Ducatijev tehnički direktor naglašava da talijanska momčad ima potpuno povjerenje u Valentina Rossija i šefa njegove ekipe Jeremyja Burgessa.
Težak početak sezone i prvi javni sukobi na relaciji Rossi – Ducati pokrenuli su pravu lavinu glasina unutar MotoGP pedoka. Rossi je po prvi puta otvoreno i bez zadrške kritizirao momčad i ovogodišnji motocikl, a neki izvori najavljuju i mogućnost ranijeg prekida suradnje Ducatija i talijanskog vozača. Spominjao se Rossijev naprasni odlazak iz MotoGP –a već nakon domaće utrke u Misanu, osnivanje vlastite momčadi i najam Yamahinog motocikla za 2012., no čini se da je i ostanak u Ducatiju realna opcija.
Tenzije su se smirile nakon solidnog nastupa u Portugalu koji je po prvi puta ove sezone pokazao napredak Desmosedicija, najavljujući bolje dane za Ducati i Rossija. No, situacija je daleko od konačnog rješenja. Rossija tek čekaju pregovori o produženju ugovora koji će uvelike ovisiti i o napretku momčadi do kraja sezone, a jedan od vrlo važnih elemenata u cijeloj priči je odlazak Rossijevog dugogodišnjeg inženjera Jeremyja Burgessa koji je najavio da će se krajem godine povući iz privatnih razloga.
Filippo Preziosi, tehnički direktor Ducatija vjeruje da će Rossi i Burgess zajedno s momčadi do kraja sezone pronaći bolju formu.
„Pred nama je veliki izazov. Valentinu želimo pripremiti dobar motocikl, svjesni činjenice da će motocikl koji odgovara Valentinu vjerojatno odgovarati i ostalim vozačima Ducatija.“
„Pokušavamo reagirati na Valentinove komentare i prijedloge, dajemo sve od sebe, no to nije dovoljno da dostignemo Hondu.“
Preziosi je naglasio da Burgess i dalje ima vodeću ulogu kada je riječ o razvoju postava Rossijevog motocikla.
„Jeremy ima potpunu slobodu kod izbora najboljeg set-upa za Valentina. Mi smo kao momčad zaduženi za materijal i vjerujemo da je šef ekipe glavni čovjek u boksovima. Mi možemo predložiti ideje, no konačnu odluku na treninzima donose Jeremy i Valentino.“
Talijanski inženjer vjeruje da će korištenje Haydenovog set-upa pomoći Rossiju u pronalasku idealnog postava.
„Sada imamo dvojicu vozača sa sličnim postavom, što nam omogućava lakšu usporedbu i podjelu testnih programa, te razvoj motocikla u istom smjeru.“