Debakl na otvorenju sezone vidno je uzdrmao višestrukog svjetskog prvaka koji je prvi put otvoreno kritizirao momčad i priznao da jednostavno ne može voziti ovogodišnji Ducati.
Nakon teške utrke u kojoj nije mogao pratiti performanse momčadskog kolege Haydena, Rossi je na prilično žestok način kritizirao momčad. Talijanu nije pomogao ni izlet sa staze u duelu s Hectorom Barberom i na kraju se morao pomiriti sa 10. pozicijom.
„Problemi su se pojavili već na početku utrke. Kada smo na novim gumama, imamo jako velikih problema s kočenjem,“ rekao je za talijanski Mediaset.
„Nekoliko sekundi izgubio sam u duelu s Barberom, no nakon toga sam se uspio popraviti. U posljednjem krugu postavio sam svoje najbrže vrijeme na potrošenim gumama, no to i nije neka utjeha s obzirom da nismo konkurentni.“
„Jednostavno ne mogu voziti ovaj motocikl onako kako bih želio i ne mogu napraviti razliku. Više ne mogu pratiti ni Haydenove performanse. U teoriji bi trebali biti brži na novim gumama. Nicky je imao dobru utrku na drugom tvorničkom Ducatiju, no svejedno je završio na šestom mjestu.“
Talijan je svjestan da mukotrpni rad tijekom predsezone nije dostavio očekivane rezultate i strahuje da bi 2012. mogla biti gora od prošlogodišnje sezone kada je započeo suradnju s talijanskom momčadi i najavio da inženjere čeka jako težak posao.
„Izgledali smo bolje na testiranju u Jerezu – bili smo šesti. No, to je naša trenutačna forma. Ne možemo uživamo boreći se za šesta mjesta jer smo naviknuti na više.“
„Vjerojatno smo u goroj situaciji u odnosu na prošlogodišnju sezonu. Ne znam što reći. Jednostavno ne mogu dobro voziti ovaj motocikl, čak ni u usporedbi s drugim Ducatijevim vozačima.“
„Imamo velikih problema. Inženjerima sam pojasnio u čemu je problem i gdje treba intervenirati, no nismo pronašli rješenja. Nažalost, nisam inženjer i ne mogu učiniti ništa po tom pitanju. Pozitivno je jedino to što nismo pali s ovom šasijom, barem nešto.“
Čini se da je Talijan izgubio sve nade za oporavak i povratak u vrh.
„Već smo prošle godine izgubili svu nadu, no sada nam ne treba nada, već bolji motocikl. Ne želim se previše nadati kao prošle godine kada sam očekivao da će razvoj nove šasije donijeti poboljšanja.“
„Pokušao sam biti profesionalan. Kad me Barbera gurnuo sa staze razmišljao sam i odlasku u boks, no odlučio sam ostati na stazi kako bi tehničarima osigurao više podataka za daljni razvoj,“, zaključio je Talijan.
i na kraju ispada da je jedino stoner bio u stanju ukrotiti ducati 😛
THE DOCTOR 46.
Najveci svih vremena VALENTINO ROSSI je napravio zivotnu pogresku sto je prosao iz yamahe u ducati jer smrdljivi i nesposobni zabari nisu nikad u stanju bili napraviti konkurentan motor osim 2007 kad je stoner bio prvak sa ducatijem,nadam se da ce iduce sezone kada mu ugovor istjece vratiti se u hondu ako je to ikako moguce da se pomiri sa ljudima iz hrc repsol honde ili da se vrati u yamahu da moze voziti najbrze motore koje ih jedino mogu napraviti inzinjeri iz japana,sretno vale u ovoj i u iducoj sezoni nadam se na hondi ili yamahi,zivio nam sto duze… Read more »
a jbte tupka…pardon zupka . pljuješ taljane ka smrdljive i nesposobne žabare , a vičeš GO GO GO GO VALE 🙂 idem ti se i ja pridružit DOLI TALJANI , ŽIVIJA TALJANAC ROSSI 🙂 🙂 🙂 🙂 btw stručnjaće rossi je svoje prve titule u 125 i 250 ccm ostvarija na TALJANSKOJ aprilii itako uša u svit GP-a 😉
Ma jde ajde, dovoljno si se naosvajao naslova. Pusti malo i drugima 😀
samo 9 titula 😉 možda je valentinu namjera bila”srušit” rekord zemljaka ….staroga agostinija koji ima 15 titula ( 7 u klasi 350 i 8 u klasi 500 ) ali to je nemoguče jer nekad u agovo vrime ovije vozija 2 trke dnevno…jednu u 350 , a drugu u 500 . od 1968 . do 1972 . je npr osvajasvjetska prvenstva i u jednoji u drugoj klasi …znači u 5 godina …10 titula 🙂 znači više titula nego rossi u ciloj karijeri ( 16 godina trka )ali jbga….takva su nekad bila pravila .
on od svoh momčadi ode u ducati…glupost…ponekad sam vozač može doprinjeti da se momčad digne na svim razinama, a ponekad ne može, kao u ovom slučaju..!
mislim da je mnogima od vas poznata cinjenica da Ducati nije uvijek naklonjen svojim vozacima tj. nece im uvijek dati ono sto traze i mislim da je to jedan od razloga Stonerovog odlaska…
a Rossi ne bi trebao ovako kritikovati tim, ono sto bi trebao da uradi jest da zastane malo i razmisli o sebi i svojim sposobnostima. Ipak nije vise ni mlad, a Ducati nije bas motor koji je toliko retardiran da se samo vozi po stazi ispred CRT masina…
Rossi je bio prvak na svakom motoru na koji je ikada sjeo i zašto bi sada bilo drugačije?! Bilo je kristalno jasno da mu Ducati ne odgovara od prvog dana i zašto ih ne bi kritizirao? Otišao je u Ducati samo zato što mu Talijani nikada ne bi oprostili da nije a ne zato što je htio. Od Yamahe je napravio ono što je Yamaha sada i što Lorenzo vozi. Njegove godine nemaju ništa s time, niti bi trebao o ičem drugom razmišljati osim o tome da uzme još jedan naslov jer on to može. I moći će i za… Read more »
Napokon netko ko kuzi u cemu je fora :).
Ivana slazem se u potpunosti, mozemo biti jako sretni sto zivimo u eri Valentina, on jest ime koje pretstavlja MotoGP. Samo zelim reci da stvari trenutno izgledaju katastrofalno, i nadati se da ce se uskoro vratiti u punu forumu… Pretpostavljam da nije kritikovao tim bash hladne glave, vjerovatno je bio josh bjesan zbog utrke, al’ ko ce ga znati… Svi njegovi fanovi mogu se nadati povratku u sampionat, kao sto je uradio u 2008. sezoni nakon katastrofalnie 2006. i 2007. sezone kad su ga polako pocheli otpisivati… Stoner uvijek se zali na druge vozace na pisti, Lorenzo pametuje o “cistoj”… Read more »
Time for retirement?? nije se ni trebao uhvatiti Ducatia,znao je da je to samo sminka od motora :).Ali covjek voli izazove pa neka se sada bori
ajde milivoj ne lupetaj rossi je sam za sve kriv ima 15miliona plaću ducati mu je dao odriješene ruke da krene sa razvojem kako njemu odgovara sa sobom je dovuka sve koji je želija ducati je iz aprilije pokupija najbolje ljude ovakav motor je bila njegova ideja sa onakvim tankom i visokim težištem i što se sad pederčić žali i ovako sere po svom timu
Postovani Ante,
Neznam dali si zamjetio ali istu funkciju je imao u Yamahi.Samo za razliku od Ducatia_a ,Yamaha je bila sposobna pratiti i razvijati povratne informacije koje su dobivali od Valeta.Ducati kao tim nije sposoban da ga prati,osim toga kada su se stranci maknuli iz Ferraria_a idosli svi Talijani stvar vise ne funkcionira.
poštovani milivoj ne slažem se ni sa poštovanim antom ali ni sa tobom . ne treba kakit po valentinu i nazivat ga pederčićem ( ipak je on 9 X svjetski prvak) zato šta zamjera timu na nekompetitivnom motoru jer bija je strpljiv lani , ove godine nije situacija ništa bolja , a on bi još želija pobjeđivat i dokazivat se šta je pozitivno s obzirom da ima 33 godine i 9 titula . s druge strane ti olako shvataš razvoj motora u vrhunski ,pobjednički stroj jer siti se kako je honda godinama “gucala prašinu” iza yamahe dok konačno nisu napravili… Read more »
Time for retirement!!!
Ma samo neka maknu kontrole proklizavanja pa da vidiš ko je najbolji.
Ma što jedini doktor za ducati bija stoner
kako ga je capirossi vozia koda ga je ukra 😀
je , je zato je rossi i izjavija “Casey ima vrlo neuobičajen stil vožnje, a 2007. je bio vrlo mlad i zbog toga se lakše prilagodio Ducatiju.” capirissia se nije ni sitija .
Ne ide talijanima…
Niti Ferrariju, niti Ducattiju.
možda je ducati jedna perfektna imperfekcija pa jednostavno ne leži valentinu . po svemu izgleda da je jedini doktor za ducati bija stoner… šteta i za ducatija i valentina šta nikako da se “zaljube i poljube ” jedno sa drugim …. i ova sezona bi mogla bit 🙁