Jedan od glavnih ljudi u garaži Valentina Rossija smatra da su novi motocikli od 1000 cm3 postali prebrzi i preopasni.
Jeremy Burgess jedan je od najpoznatijih inženjera u svijetu MotoGP-a, a najviše priznanja i uspjeha zaradio je surađujući s Valentinom Rossijem u najboljim godinama njegove karijere. Britanski stručnjak i danas prati talijanskog vozača u Ducatijevoj garaži.
Komentirajući nova MotoGP pravila i povratak na snažnije motocikle od 1000 cm3, Burgess je izjavio:
„Mislim da smo pogriješili s povratkom na snažnije motocikle. Novim motori uz dašak vjetra na bržim stazama postižu 360 km/h.“
Jorge Lorenzo, bivši svjetski prvak i jedan od favorita za nadolazeću sezonu, nedavno je također naglasio zabrinutost zbog sve većih brzina u kraljevskoj klasi.
Za usporedbu – motocikli od 800cm3 koji su se koristili posljednjih pet godina postizali su maksimalnu brzinu od 349,3 km/h (Dani Pedrosa – Mugello 2009.)
„Proizvođači su se već ranije natjecali sa motociklima od 1000 cm3, a pravilo koje ih je natjeralo na izvlačenje veće snage iz manjeg motora dodatni je razlog za ostanak u MotoGP-u,“ nastavlja Burgess.
Slavni australski inženjer smatra da bi najbolje rješenje za MotoGP bili motocikli od 600 cm3 i manje uplitanje Dorne u pravila.
Komentirajući očekivanja od nove sezone, Burgess je rekao kako bi Rossi u svojoj drugoj sezoni s Ducatijem trebao konkurriati za postolja i boriti se s Pedrosom i Andreom Doviziosom.
Na pitanje tko je favorit za pobjede u novoj sezoni, Australac je bez previše razmišljanja kao svoje favorite istaknuo Caseyja Stonera i Jorgea Lorenza.