Bridgestoneovi inženjeri spremni su za utrku u Kataru i novu sezonu u kraljevskoj klasi.
Povratak motocikala od 1000 cm3 i uvođenje CRT momčadi predstavljaju nove izazove za poznatog japanskog proizvođača guma, no u Bridgestoneu su sigurni u napredak svojih proizvoda.
Noćna utrka u Dohi predstavlja još jedan zanimljiv izazov zbog specifičnih uvjeta. Temperatura staze niža je u odnosu na ostale utrke u kalendaru, a dodatni problem predstavlja vjetar koji na stazi nanosi pijesak.
Bridgestone je za otvorenje sezone pripremio tri komponente prednje gume, ali i asimetričnu stražnju gumu.
„U Katar prvi puta dolazimo sa tri prednje gume, odnosno mekom, srednjom i tvđom komponentom,“ potvrdio je Shinji Aoki, menadžer Bridgestoneovog Motorsport razvojnog odjela.
„Mekše komponente vozačima pružaju sigurnost u vožnji pri nižim temperaturama staze, dok je tvrđa komponenta razvijena za bolje uvjete koji zahtjevaju veću trajnost, te pruža veću stabilnost prilikom kočenja.“
„S obzirom na konfiguraciju staze i vrlo brzu kombinaciju desnih zavoja, razvili smo i asimetričnu stražnju gumu. Kombinacija tvrđe i otpornije komponente na desnoj strani i mekše na lijevoj strani gume osigurava najbolju kombinaciju gripa i trajnosti za ovu zahtjevnu stazu.“
Hiroshi Yamaha, glavni čovjek Bridgestone Motorsporta nastavlja:
„Uzbuđeni smo zbog početka nove sezone koja obilježava četvrtu godinu naše suradnje s MotoGP serijom.“
Novim ugovorom s predstavnicima MotoGP serije potvrđeno je da će Bridgestone do kraja 2014. ostati jedini dobavljač guma u elitnom razredu svjetskog prvenstva u motociklizmu.