Nakajima: Yamaha mora slijediti svoj put

Čini se da je Andrea Dovizioso, bivši vozač Hondine tvorničke momčadi uspio uvjeriti Yamahine šefove da nastave sa razvojem vlastitih ideja i dizajnerskih principa.

Yamahina tvornička MotoGP momčad prošle sezone poražena je od strane najvećeg rivala – Honde. Momčad je od 2008. – 2010. osvajala naslove u poretku konstruktora i momčadi, a Valentino Rossi i Jorge Lorenzo pobrinuli su se da i vozački naslovi završe u garaži japanske momčadi.

Prošlogodišnja sezona donijela je veliki preokret, Hondini tvornički motocikli pokazali su dominantnu formu sa tri tvornička vozača. Casey Stoner donio je Hondi prvi naslov od 2006. sa čak 13 pobjeda u 17 utrka.

Odmah nakon završetka prošlogodišnje sezone, Talijan Andrea Dovizioso potvrdio je da prelazi u redove Tech 3 Yamahe, satelitske momčadi japanskog proizvođača.

Andrea je cijelu karijeru praktički proveo na Hondinim motociklima, od utrka u klasi 125 cm3, pa sve do prošle godine. Dolaskom u Yamahinu garažu, Dovizioso je direktno usporedio dva motocikla, a onda se okrenuo razvoju nove Yamahe M1 s 1000 cm3.

„Ovo je jako zanimljiva tema“, rekao je Masahiko Nakajima, glavni menadžer razvojnog odjela Yamaha Motorsporta.

„Andrea je već u Valenciji ponudio vrlo zanimljive komentare. Stalno je uspoređivao način na koji se Honda i Yamaha voze na toj stazi.“

„Tijekom prošle sezone dobro smo proanalizirali Hondin motocikl. I ponekad smo mislili da moramo pratiti njihovu filozofiju, bilo da se radi o konstrukciji V4 motora ili drugim stvarima. No, na kraju smo shvatili da to nije pravi put.“

„Ne možemo kopirati Hondin motocikl, Yamaha samo može razvijati Yamahe. To je bio jedini zaključak. Moramo ići svojim putem i na taj način razvijati šasiju i motor.“

Andrea Dovizioso nastavlja:

„Yamaha je potpuno drukčiji motor od Honde jer su dvije tvornice od samih početaka bile drukčije. Honda je uvijek pokušavala izvući više snage, a Yamaha se uvijek koncentrirala na najbolju upravljivost.“

„U momčad sam došao direktno iz Honde i nisam se odmah snašao na Yamahinom motociklu. Morao sam promijeniti svoj stil vožnje i sada sam u svakom krugu sve bolji.“

Talijan je malo podcijenio svoju mogućnost prilagodbe na novi motocikl. Unatoč problemima sa ključnom kosti koju je slomio prilikom pada sa motocross motocikla, Dovizioso izgleda vrlo konkurentno na Yamahi M1. Na posljednja dva testiranja upisao je najbolje vrijeme od Yamahinih vozača.

 

 

 

Related Posts