Iza kulisa posljednjeg predsezonskog testiranja u Jerezu, predstavnici tvorničkih MotoGP momčadi pregovarali su o budućnosti MotoGP-a.
Za vrijeme posljednjeg predsezonskog testiranja u Jerezu održan je još jedan u nizu sastanaka između predstavnika Dorne, tvrtke koja upravlja MotoGP pravima, predvođenih Carmelom Ezpeletom i čelnika preostalih tvorničkih MotoGP momčadi (Honda, Yamaha, Ducati)
Dorna već neko vrijeme vrši veliki pritisak na momčadi pokušavajući smanjiti troškove natjecanja u svjetskom prvenstvu. Najbolji primjer su nova CRT pravila koja su na grid dovela nekoliko novih momčadi koje su pristale ući u MotoGP pod novim, financijskim puno prihvatljivijim uvjetima, ali i sa relativno nekonkurentnim motociklima u odnosu na tvorničke momčadi.
Vodeći ljudi preostalih tvorničkih ekipa prihvaćaju i razumiju potrebu za smanjivanjem troškova u MotoGP-u, no žele osigurati dovoljno tehničke slobode za kvalitetan razvoj motocikala.
„Obje strane su predstavile nekoliko prijedloga, od kojih smo neke odmah prihvatili i sada imamo vremena za proučavanje i analizu predloženih ideja do VN Katara gdje ćemo se ponovno sastati i pokušati usuglasiti stavove kako bi ovu seriju učinili boljom, ali i ekonomski prihvatljivijom,“, rekao je vodeći čovjek Dorne Carmelo Ezpeleta.
„Između ostalog, bilo je govora o samo jednom motociklu po vozaču u Moto2 i Moto 3 klasama, ograničavanju broja mehaničara po vozačima, uvođenju maksimalne cijene motocikla i pravilu koje bi proizvođače ograničavalo na korištenje dva tvornička i dva satelitska motocikla.“
Po neslužbenim informacijama, bilo je govora o uvođenju ograničenja okretaja i manjem broju dozvoljenih promjena motora u sezoni.
No, bilo je govora i o najvažnijim stvarima – budućem izgledu CRT klase i odnosu performansi CRT i tvorničkih MotoGP motocikala.
„Budući da tvorničke momčadi već ove sezone imaju dva tvornička prototipa i dva satelitska motocikla, jasno je da će CRT motocikli iduće sezone zauzimati više od pola mjesta na gridu, osim u slučaju ulaska novih tvorničkih ekipa u MotoGP.“
Momčadi koje će ove sezone nastupati po CRT pravilima sa privatnim motociklima pogonjenim Superbike motorima moći će koristiti do tri litre goriva više u odnosu na tvorničke prototipove. Također, tijekom sezone će moći koristiti dvostruko više motora od tvorničkih timova.