Čelnik Yamaha Motor Racinga prokomentirao je dosadašnji tijek predsezone i očekivanja od nove MotoGP sezone.
Pozitivni dojmovi s prva dva predsezonska testiranja u Sepangu dodatna su motivacija za članove Yamahine tvorničke momčadi.
„S obzirom na rezultate testiranja, prilično smo optimistični. U ovom trenutku nismo vodeći tim, ali smo vrlo blizu. Naši vozači bili su konzistentni i brzi na prva dva testiranja, pa vjerujemo da smo u prilično dobroj formi. No, najvažnije je da smo konkurentni i blizu Hondinim vozačima,“ rekao je Lin Jarvis jedan od vodećih ljudi u Yamahinoj tvorničkoj MotoGP momčadi.
„U usporedbi s prošlom godinom, mislim da smo smanjili zaostatak za Hondom. Ove godine svi počinju sa novim motociklima od 1000 cm3 i činjenica da su sve momčadi krenule od nule poništila je Hondinu prošlogodišnju prednosti omogućila nam novi početak. U ovom trenutku nedostaje nam desetinka sekunde na kočenju, akceleraciji ili gripu. Moramo fino podesiti cijeli paket i usavršiti motocikl i onda ćemo biti poravnati s Hondom. U Sepangu smo kompletirali vrlo dobru simulaciju utrke. Bili smo jedna od nekoliko momčadi koja je odradila simulaciju utrke i tu smo vidjeli da tijekom cijele utrke možemo održavati konkurentna vremena. To nam je podignulo samopouzdanje,“ prokomentirao je Jarvis usporedbu s Hondinom tvorničkom momčadi.
„Teško je reći gdje smo se popravili jer novi motocikl koristi snažniji motor. Mogu vam reći da smo zadržali većinu pozitivinih stvari po kojima smo poznati, što se posebno odnosi na šasiju. Mislim da je nova Yamaha M1 izvrsno izbalansirana. U prošlosti smo znali imati preslabe motore, no s novim praivlima više nema problema s nedostatkom snage. Sada se sve svodi na kontroliranje motora, snage i dobru šasiju koja mora iskoristiti svu tu snagu.“
Uz dobre rezultate tvorničkih vozača Jorgea Lorenza i Bena Spiesa, na testiranjima su briljirali i vozači satelitske momčadi Tech 3 – Andrea Dovizioso i Cal Crutchlow.
„Cal je sada puno iskusniji i mislim da će mu to koristiti ove sezone. Motocikl je prilično konkurentan, pa očekujem bolju sezonu od prošlogodišnje. Za njega je najvažnije zadržati konzistentnost.“
„Što se tiče Andree, situacija je obrnuta. Konzistentnost je njegova najveća prednost. S obzirom da je prešao s Honde, jasno je da se mora prilagoditi stilu našeg motocikla, no ostali smo iznenađeni njegovom formom na drugom testiranju. Još se nije u potpunosti oporavio od posljedica pada s motocross motocikla, no treće vrijeme na posljednjem testiranju znači da se prilagodio i mislim da će mu odgovarati veća brzina naših motocikala u zavoju.“
„Yamaha je poznata po većoj brzini u zavojima, u stilu motocikala od 250 cm3, i mislim da bi mu to trebalo odgovarati. Očekujem jako dobru sezonu i za njega. Tech 3 je kao satelitska momčad u jako dobroj formi.“
Jarvis je na kraju prokomentirao Yamahine planove za završno predsezonsko testiranje u Jerezu.
„Ne očekujemo velike promjene. Pozabavit ćemo se finim detaljima i isprobati ćemo nekoliko novih sitnica kako bi bili što spremniji za prvu utrku. Dosad smo testirali samo u Sepangu, pa ćemo sada isprobati neke stvari kako bi kasnije bili što spremniji za utrku u Jerezu. Primjerice, Honda je u Sepangu imala nekih problema s gumama i siguran sam da ih zanima hoće li se ti problemi ponoviti i u Jerezu.“
„Različite staze momčadima omogućavaju da primjete prednosti i nedostatke, ali mislim da u Jerezu neće biti većih promjena.“