Hayden podržava CRT pravila

Ducatijev vozač Nicky Hayden podržava koncept CRT pravila i nada se da će nove momčadi smanjiti zaostatak za tvorničkim ekipama.

Na otvorenju nove MotoGP sezone u Kataru na gridu će se naći 21 motocikl, od kojih je devet razvijeno po CRT pravilima, odnosno koriste neke elemente bazirane na serijskim motociklima. Glavni čovjek MotoGP-a, Carmelo Ezpeleta, uveo je novi sustav kako bi smanjio troškove natjecanja i osigurao veći broj natjecatelja u seriji. Za razliku od tvorničkih prototipova koji se privatnim momčadima iznajmljuju za goleme cifre od 3 milijuna eura po sezoni, jeftiniji, ali i sporiji, CRT motocikli trostruko su jeftiniji, samim time i prihvatljiviji malim privatnim momčadima.

Jasno je da nas u ovoj prijelaznoj sezoni čekaju čudne utrke gdje ćemo praktički gledati dvije klase s tvorničkim prototipovima u borbi za pobjede, satelitskim ekipama s tvorničkim motociklima u sredini poretka i CRT momčadima na začelju, no čini se da su CRT pravila budućnost MotoGP serije.

Posljednje predsezonsko testiranje u Jerezu pokazalo je veliki napredak CRT ekipa i može se očekivati da će najbolje CRT momčadi do polovine sezone biti na repu sporijih satelitskih ekipa, čime bi se ostvario Ezpeletin cilj. Naime, Dorna novim pravilima želi dokazati kako se sa trostruko jeftinijim motociklom od tvorničkog mogu postizati jednaka vremena.

Iako su vozači do nedavno kritizirali novi sustav, sada sve veći broj vozača podržava nova pravila, a među njima je i Nicky Hayden, vozač Ducatijeve tvorničke momčadi.

„Drago mi je da nisam na CRT-u, no mislim da je to pravilo dobro za budućnost. Svima je jasno da moramo prirediti dobar show za gledatelje, za što nam treba veći broj motora na gridu bez pretjeranog trošenja novca.“

„Mislim da se radi o zanimljivoj priči i nadam se da CRT momčadi neće imati preveliki zaostatak. Zanima me kako će izgledati njihov napredak tijekom sezone i nadam se da će nova pravila osigurati bolje utkrivanje,“, zaključio je Hayden.

 

 

Related Posts