Šef LCR Honde hvali svog novog vozača Stefana Bradla, ali i žestoko kritizira nove CRT momčadi..
Lucio Chechinello, glavni čovjek Hondine satelitske momčadi koju će u novoj sezoni predstavljati Nijemac Stefan Bradl, aktualni svjetski prvak u klasi Moto2, zadovoljan je prvim predsezonskim testiranjima.
„Prilično smo iznenađeni rezultatima testiranja. Prošle godine imali smo dosta problema, no čini se da je zaostatak za vodećima sada puno manji. Tvorničke momčadi su svim vozačima osigurale jednaku opremu, a Bradl se odmah snašao na MotoGP motociklu i vozio unutar sekunde u odnosu na Caseyja Stonera. Uzmimo u u obzir da još uvijek prilagođava svoj stil vožnje, tako da smo jako zadovoljni.“
Stefan Bradl je na predsezonskim testiranjima prijavio manje problema s gumam od ostalih vozača Honde.
„Mislim da je glavni problem u karakteristikama novih guma. Kako bi ih učinio sigurnijima, Bridgestone je gume učinio mekšima, pa vozači imaju više osjećaja, ali i vibracija. Novi motocikli dizajnirani su prema starim gumama. Honda RC213V nije imala takvih problema na prijašnjim testiranjima u Brnu i Motegiju. No, dosta toga ovisi o poziciji vozača i postavkama ovjesa. Čini se da Stefan ima manje problema od Stonera i Pedrose, no tek treba vidjeti što će se biti na drugim stazama.“
Talijanski menadžer osvrnuo se i na trenutačne probleme u MotoGP-u.
„Tvorničke momčadi iskorištavaju satelitske momčadi za pokrivanje vlastitih troškova, pa ih uvijek smatraju klijentima umjesto partnerima. Najam MotoGP motocikla 2004. stajao je milijun eura, a kada se cijena utrostručila, Dorna je odlučila reagirati i smanjiti troškove ulaska u seriju. Nova kategorija CRT motocikala rezultat je nesuglasica između Dorne i proizvođača motocikala. Nove momčadi su dobrodošle jer popunjavaju grid, no mislim da su one samo dio tranzicijske faze, a ne budućnost MotoGP-a. Dorna je još daleko od trenutka kada će tvornički momčadima moći reći da moraju isporučiti motocikle koji su 10-20% skuplji od Aprillijinih CRT motocikala. Mislim da i naziv CRT nije baš najprikladniji, radije bi te motocikle nazvao Superbike Evo.“
„MotoGP je vrhunac motociklizma, gdje se natječu najbolji od najbolji. Neke CRT momčadi ne bi smjele biti u MotoGP-u. Ne zbog nedostatka truda, već zbog toga što nemaju dovoljnu infrastrukturu i tehničke resurse. Mislim da su prijavljene momčadi trebale proći puno strože provjere prije ulaska u seriju. Aprillijini ART motocikli imju smisla jer su konkurentni, no neki motocikli su puno sporiji. Moramo biti spremni na mogućnost sramotnih utrka na nekim stazama.“