Iako je kod nas hladnoća najveći problem a snijeg je prisutan samo u nekim dijelovima zemlje, Ferrari muku muči sa obilnim snježnim padalinama.
Predstavljanje bolida, zakazano za 3. veljače, će se održati kako je i planirano, no Ferrari će vjerojatno morati odustati od snimanja promotivnog filma. Snimanje se treba održati na stazi Fiorano neposredno nakon predstavljanja, no kao što vidite na fotografiji staza je u potpunosti prekrivena snježnim pokrivačem. Snijeg i dalje uporno pada te su šanse da se otopi do petka gotovo nikakve.
Za to vrijeme Ferrarijevi vozači, Fernando Alonso, Felipe Massa, Jules Bianchi i Davide Rigon, uživaju na prosječnim temperaturama od 20 stupnjeva celzijevih. Oni se u pratnji fizioterapeuta nalaze u trening kampu na otoku Lanzarote, koji je dio Kanarskih otoka. Treninzi nisu samo fizičke prirode nego imaju za cilj i podizanje morala i kompetetivnosti između vozača.
Jules će na kratko posjetiti Maranello te se odmah uputiti u Englesku kako bi preuzeo ulogu testnog vozača u momčadi Force Indije, dok će Alonso i Massa biti prisutni na predstavljanju bolida.
Davide, koji je nedavno produžio ugovor sa Ferrarijem na još dvije godine, će nastaviti raditi u Maranellu na simulatoru i pomagati u razvoju bolida.
Baš sam žalostan zbog toga.
ne kužim zašto je M.S. dolje nakupio toliko minusa. Čovjek je konstatirao činjenice. Godinama se prave mutavi oko tih promotivnih videa.
Ma samo stavite naprijed ralicu i OK. Pireli sigurno ima i gume da ne proklizte. Bili bi glavna atrakcija !!! Da vidimo kako “propeti konjić” gura snijeg !
stavi bolida u kamion i vozi ga gdje nema snjijega pa nije cijela italia pod snijegom
@Michael Schumacher
To što bi Ferrari provozao novi bolid par krugova prije početka testiranja nije sporno. To svi rade, to je tzv. “shakedown”. Provjeravaju osnovne stvari na bolidu i skupljaju podatke.
Sljedeći vikend će to obaviti McLaren, za upravljčem će biti Turvey. Mercedes to obično radi na stazi Rockingham. Lotus je to radio na Silverstoneu.
Ali ono što je sporno je Ferrarijevo “promotivno” snimanje tokom sezone kad stave nove dijelove. To se dogodilo prije godinu ili dvije u Fioranu.
A tokom sezone se smiju obavljati samo testiranja bolida vožnjom u pravcu uz ograničenje brzine.
Svi elektornski i mehanicki uredjaji rade na principu bijelog dima. Kada iz nekoga uredjaja izadje bijeli dim, uredjaj se pokvari. Tako i motori, tako i radio uredjaji,etc,etc 🙂
ta “snimanja” se rade sa demo gumama koja nemaju veze s trkaćim gumama i ako se ne varam postoji limit na brzinu koju bolidi smiju postići. ferrari to koristi kako bi prije nego bolidi krenu iz maranella vidjeli jel se kotači vrte kak treba, da nekaj nije otpušteno pa padne ili se jednostavno pokvari u prvim kilometrima. to je nešto što uglavnom sva vozila prođu između tvornice i kupca a ferrari to obavlja na ovaj način. jednostavnije je popraviti te početne probleme u maranellu nego u jerezu 😉 svaki uređaj koji čovjek izradi ima određenu vjerojatnost kvara, pouzdanost. ona je… Read more »
Opet bi Ferrari testirao prije svih uz argument snimamo promotivnog materijale. Tako je bilo i sezonu ili dvije ranije kad su promijenili logo samo da bi mogli testirati. Ali ovog puta se je majka priroda pobrinula da konjicu tek u Jarezu izvedu van.
lapsus calami, ispravljam 🙂
hvala 😉
Snijeg i led nisu spriječili BMW Sauber prije koju godinu da snime promotivni film 😀 Je li predstavljanje bolida 3. ili 5. veljače? Tu piše 5. a gore na stranici 3.