Momčad Williamsa je potvrdila kako je njihov ugovor sa AT&T kompanijom istekao završetkom 2011. godine te neće biti obnovljen za predstojeću sezonu.
AT&T je najveća telekomunikacijska kompanija u SAD-u i postala je glavni sponzor momčadi još 2007. godine. To sponzorstvo je podignulo dosta prašine u F1 krugovima pošto je vrijednost ugovora bila daleko ispod tadašnjeg standarda. Prema glasinama, AT&T je plaćao 5-7 milijuna eura po sezoni, što je mizerno u usporedbi sa 100 milijuna eura koje Marlboro (tj. Philip Morris) plaća Ferrariju. Ron Dennis je još onda izjavio kako takav ugovor šteti ostalim momčadima, spuštajući vrijednost glavnog sponzora.
Vidljivost AT&T logotipa na Williamsovim bolidima je svejedno bila vrlo niska i jedina prava vrijednost je bila u imenu momčadi. Iz tog razloga je iznos koji je AT&T plaćao bio, manje ili više, u skladu sa dobivenim.
Razlozi ne-obnavljanja ugovora nisu navedeni, špekulira se kako AT&T ne želi biti povezan sa Hugom Chavezom (indirektno preko venezuelanskog sponzora PDVSA) no razlog bi lako mogao biti i katastrofalni rezultati Williamsa u protekloj godini.
Istekom ugovora Williams je uklonio AT&T logotip sa svoje web stranice, stranica je preusmjerena na www.williamsf1.com te je promijenjena i adresa Facebook stranice.
Prema Reutersu, izvor unutar momčadi je potvrdio kako je Williams u finalnoj fazi pregovora sa novom telekomunikacijskom kompanijom. Kompanije koje se spominju u glasinama su Qtel, najveća katarska telekomunikacijska kompanija i Embratel, druga najveća brazilska telekomunikacijska kompanija, što bi gotovo sigurno značilo i objavu brazilskog vozača. U drugom slučaju Bruno Senna je najvjerojatniji izbor za drugog vozača.
Glasine o pregovorima sa QNB-om (katarska nacionalna banka) nisu službeno potvrđene, no zadnja (navodno pouzdana) glasina govori kako je QNB postao glavni sponzor uz uvjet ulaska u upravni odbor Williamsa. Iznos sponzorstva je navodno 1.5 puta veći nego onaj od PDVSA, što bi značilo blizu 40 milijuna eura.
Uz činjenicu da Williams planira predstaviti svoj novi bolid za mjesec dana u Dohi, vrlo je vjerojatno kako će bar neki od sponzora biti sa tog područja. S obzirom na trenutno stanje u momčadi, svaki milijun je dobro došao.
AT&T je donosija williamsu od 5-7 milja …sad su “izgubili” AT&T , a “dobili” 5 milja od barichela..i di je problem ? btw…AT&T je bija stvarno “izdašan”sponzor ili se williams počeja prodavat za siću ???????? šteta za nekad veliki tim , nadam se da će ih bolje krenut u 2012. i da će se polako počet vračat u idučim godinama na stare staze koje vode prema vrhu .
ja bi rado vidio sennu za volanom – a sto se tice momcadi – a koliko se ja sjecam na pocetku sezone su govorili kako je kut medju zadnjim nosivim ramenima povećan i da je to revolucija – al eto pokazalo se neuspjesno tako da mislim da ima ne fali novih inžinjera samo da se saberu i naprave nes sto ce funkcionirat i eto ih u sredini opet !!
Džaba sponzori, nešto tu ne štima!
kada bi MMF (Međunarodni Monetarni Fond) bio sponzor Wilijamsu, čisto sumnjam da će u sljedećoj sezoni imati više od bodova, nažalost tako je 🙁
ja mislim da treba malo pregledati garaže, mehaničare i inžinjere