Bruno Senna
Kakva je tvoja konačna ocjena prošlog vikenda u Singapuru?
BS: Za mene je to bio prilično pozitivan vikend. To je bio zadnji stadij moje faze učenja i uspio sam proći bez ikakvih grešaka. Proveo sam dosta vremena s inženjerima i mogu reći da se već bolje osjećam u svom bolidu, iako Marina Bay nije staza na kojoj se to moglo pretjerano vidjeti.
VN Japana – kažu da ti je Suzuka jedna od omiljenih staza?
BS: Tako je, to je jedna od mojih najdražih. Stara, klasična Suzuka, koja se gotovo nikako nije mijenjala. Zaista se veselim odlasku u Japan i uvjeren sam da ću moći doći do bodova.
Japan bi Renaultu trebao bolje odgovarati nego Singapur?
BS: Da, siguran sam da će to biti tako. Čini se da je Singapur naša najslabija točka u cijelom kalendaru. No, imamo neke nove djelove za bolid i idući vikend bi trebali biti kompetitivni. Ako bude malo sreće, imat ćemo oba bolida u bodovima, gdje i pripadamo.
Ulazimo u završnicu sezone – što očekuješ?
BS: Moj glavni cilj je zabilježiti što je moguće više bodova. Moramo zadržati nivo performansi i ostati ispred ekipa koje u trenutno iza nas u poretku, što se posebno odnosi na Force Indiju. Ako budemo mogli smanjiti zaostatak za Mercedesom, to bi bio odličan poticaj za sve nas. No, naš cilj je peta pozicija i to planiramo ostvariti.
Vitaly Petrov
Kakvi su tvoji dojmovi za Singapur?
VP: To je za nas bio vrlo izazovan vikend i frustrira što se sav trud na kraju nimalo nije očitovao u rezultatima. Sada trebamo pokazati dobre partije u zadnjih pet utrka.
Kako si proveo vrijeme između Singapura i Japana
VP: Vratio sam se u Englesku odmah nakon utrke. Prošao sam svoju uobičajeni trening, otišao do tvornice i razgovarao s inženjerima da vidimo gdje smo pogriješili u Singapuru. Naravno, razgovarali smo i o Japanu i dobio sam neke informacije koje bi mi trebale pomoći da se bolje pripremim.
Što očekuješ od Suzuke?
VP: Suzuka je vrlo poznata staza, ali mora se reći da je također i vrlo teška za nas vozače. Svi ju poznajemo vrlo dobro i svi navijači ju vole. Samo jednom sam bio na njoj i mogu reći da je vrlo poseban osjećaj voziti tamo. Vrlo je izazovna i strašno brza. Nadam se da će nam auto dobro funkcionirati tamo jer je bitno imati pouzdanja u njega, obzirom na količinu brzih zavoja. Osim toga, zone za izlijetanje gotovo da ne postoje pa je zato svaka greška još skuplja. Moglo bi se reći da je to jedna od najstrašnijih staza, ali ako idete dobro po njoj – pruža nezamislivo zadovoljstvo.
filip DU…srićom ih izvlači bruno ,on je u puno boljoj formi . baš dobro šta su izbacili nicka i doveli bruna …osjeti se razlika …drastična 🙂 2 boda već ima iz 3 trke , još treba u ovih 5 preostalih skupit 33 boda i dokazat da je nick bija za kur…. . mislim da mu to neče bit teško , šta je to 33 boda …jedno 5. i četri 7. mista pa će bit i viška bodova
heidfeld,senna i vitali to su vozaci koji nisu klasa za kubicu koji je ipak iz ovakvog auta izvlacio 130%,mada ne kazem da su oni losi,ali su sva trojica poprilicno istih kvaliteta samo je pitanje koga tko simpatise od navijaca i koga bi voljeli vidit da vozi
dok dolaze Ruski milioni Vitali ce voziti….a bilo bi bolje da je ostao Heidfeld makar je skupljao poneki bod a Senna ni blizu bodova,nepromisljen potez u Renaultu….Kubica u Red-Bull ili Ferrari nadam se zasluzuje taj vozac da sjede u dobru momcad steta sto je tu gdje jest….
može govorit petrov što god hoće ali je u lošoj formi
najbolje bi bilo da vitalij ode ća a da voze kubica i senna jer se vidi koliko je bolji senna od vitalija a opet ne ostvaruju dobre rezultata 😉 😉 😉 KUBICA
Samo naprijed Senna! 🙂
Vitalij…