Alonso ne očekuje pobjedu u nedjelju

Fernando Alonso i dalje vjeruje kako je mjesto na podiju najbolje čemu se Ferrari trenutno može nadati. Red Bull je jednostavno prebrz i iako je Alonso bio drugi iza Jensona Buttona, očekuje se kako će Red Bull u subotu povisiti letvicu i uzeti najbolje startno mjesto.

“Naš cilj u preostalim utrkama je boriti se za podij. Znamo da će Red Bull sutra biti izuzetno brz, kao i inače subotom. Na ovakvoj stazi normalno je da Red Bull bude na prve dvije pozicije tako da se moramo boriti s McLarenom za treće mjesto,” izjavio je Fernando Alonso.

“Uvijek možemo nešto postići u kvalifikacijama i siguran sam da će svi vozači pokušati pronaći dodatnu brzinu, čak i ako znaju da je Suzuka staza na kojoj ćete izletjeti ako pretjerate. Potreban je balans i u mom slučaju sam siguran da ću sutra pronaći pokoju desetinku, posebno u prvom sektoru. Kada prolazite S zavoje mislite kako možete dodatno pritisnuti idući krug ali s ovogodišnjim gumama nemate idući krug, imate samo jednu šansu. Zato ću sutra u Q3 morati odvoziti savršen krug,” dodao je Alonso.

Ferrari na ovu utrku nije donio nadogradnje bolida pa je svo vrijeme potrošeno na podešavanje bolida i testiranje guma. Alonso očekuje i veliki broj ulazaka u bokseve tokom utrke.

“Nemamo novih dijelova na bolidu pa smo se koncentrirali na gume i to na kratke stintove, kako bi vidjeli kako se ponašaju, te kasnije i na duže dionice sa različitim gumama. Izvukli smo nekoliko korisnih zaključaka ali je istina da je ovdje degradacija guma vrlo bitna. Pošto znamo karakteristike staze, očekujem veliki broj ulazaka u bokseve i biti će vrlo bitno znati čuvati gume,” izjavio je Alonso.

Felipe Massa se složio s Alonsom oko brzine Red Bulla i rezignirao ustvrdio kako će u nedjelju Red Bull jednostavno biti neuhvatljiv. Uz činjenicu kako Red Bull prolazi kroz 130R pod punim gasom sa otvorenim DRS-om, a Ferrari to nije u stanju, Vettel je kroz svoju simulaciju utrke nizao vremena unutar 1m37s, što je Massa priznao da je nemoguće brzo.

To je jako brzo, zar ne? Trideset i sedam je malo prebrzo. Moramo vidjeti da li idete u dugački stint sa 20 kg više ili manje goriva, ili 30 kg, neki su možda vozili sa 100 kg ili čak 140 kg, vidi se razlika. Pričekati ćemo do utrke, tada ćemo znati za  sigurno,” izjavio je Felipe Massa.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Grayowl

I,da.Nije samo rbr imal otvoreni drs kroz 130r.

maminho

miki

u svim slobodnim treninzima i kvalama je dozvoljeno koristiti DRS bilo gdje na stazi 😉

Grayowl

Uz činjenicu kako Red Bull prolazi kroz 130R pod punim gasom sa otvorenim DRS-om, a Ferrari to nije u stanju- Di je onaj “genijalac” koji me poklopil kak bi bilo “preopasno” imati otvoreni DRS kod promjene (ili zakrivljene) trkače linije?!?Jesam ti rekel da gledaš trening,pa onda pametuj.

Davor

Ivan cemu uopce pravila kad ih ne razumiju cak ni oni koji ih pisu !? Ekipama treba dopustiti razvijanje bolida bez ikakvih tehnickih normi.Pa nije f1 nogomet ili kosarka gdje su pravila ili pravilnik ista od prvog dana.Formula 1 odnosno ako se prevede ona znaci rjesenje,znaci uvijek se trazi rjesenje.RB ocito ima najbolje rjesenje danas.Zasto bi ferrari ili mclaren uvijek imali najbolja rjesenja.Sve se mjenja pa i nacin razmisljanja koji ocito je drugaciji u red bullu ili samo neweyu.

Davor

U red bullu kao da su uspjeli ostvariti svojevrsnu revoluciju u aerodinamickom razvoju bolida…vjerovatno vec sad su na bolidu neke stvari za 2012 koje testiraju.Netko je dobro rekao da nisu ferrari i mclaren toliko losi koliko je red bull jednostavno predobar.Ocito sve rade na potpuno drugaciji nacin.Mozda pretjerujem kad kazem da je newey danas za f1 kao Steve Jobs za svijet informatike.

Ivan

Po mom misljenju trke formule 1 su postale dosadne, od trenutka kad su pravila postala nejasna. Ta pravila su dovela trece razredne ekipe u dominaciju nad ostalim ekipama. Tako da vozaci koji su bili godinama u zacelju karavana sada posle 5-6 godina dominiraju svim stazama, i to sa bolidima koji nikad nisu bili konkurentni. Nije mi jasno za Brawn GP koji je osvojio titulu i onda se povukao, zasto? Kao lose mu islo ili malo sponzora, ma kakvi to celnici FIA odlucuju ko ce da bude prvi. Dogodine ce neko drugi da dominira mozda Force india. Vozaci vise ne voze… Read more »

maminho

Realan kao i uvijek.

Grande campeon para siempre!!!

miki

Prestrašan mi je podatak da RB ide kroz 130R punim gasom, a DRS mu je aktiviran. Samo zato jer bi to trebalo biti nemoguće i nisu stavili DRS zonu na taj dio staze, nego na startno ciljnu ravninu. Još jednom svaka čast Adrianu.

Kustelaar

VAMOS NANDOOOOOO!!!!!!

Razer

Siguran sam da nece pobjediti jer je ovogodisnji ferrari napravljen da moze biti najbolje 3. sve iznad je cudo.

edin-kimmi

netreba zeljeti nikome nesrecu pa tako ni Vettelu kako ljudi nemogu reci svaka cast dobar si dokazao se do sad koliko je u F1….Alonsa necu komentirati jer necu da se svadjam nisam ali realan je….sto se tice nedjelje….

gradec

Samo dodatak na ovaj članak,
Alonso je po dolasku u Japan izjavio:
“U slijedećh 5 utrka radije bih jednom pobijedio nego završio drugi u prvenstvu!”

Sigurno želi dobar plasman, ali je relan.

Viper

Timor malo si pobrkao lončiće. Alosno više ni matematički ne može biti prvak, pa i da Vettel ode na Mars, kako to Mladen voli reći. Nada živi još jedino u Buttonu…

Timor Tifozzzz

ako se vetell malo slupa i ne vozi iduće 4-5 utrke alonso će zasluženo biti prvak zbog iskustva a masa 3. hvala ti Oče.

Related Posts