Domenicali: Ferrarijev bolid za 2012. bit će revolucionaran

Ferrarijev šef, Stefano Domenicali, izjavio je kako su trenutno već duboko u razvoju bolida za iduću sezonu, te da su se odlučili na puno inovativniji pristup nego što je bio slučaj kod F150°Italia.

Podsjetimo, momčad iz Maranella ove sezone ima tek jednu pobjedu, što ih je ponukalo da promjene pristup dizajniranju novog bolida.

“Što se tiče promjena pravila za iduću sezonu, nema ih mnogo. Prema tome – naš novi bolid bit će razvijen iz sadašnjeg. Ipak, sudeći po onom što sam vidio dosad, mogu reći da će to biti vrlo inovativna kreacija. Smatram da je to nužno ako želimo biti kompetitivni od samog početka sezone.”

Iako su se već okrenuli 2012., Domenicali ne odustaje od trenutnog cilja – pobjeđivati i do kraja tekuće sezone.

“Naš realan cilj je da do kraja sezone dođemo do još nekoliko pobjeda, odnosno ostvariti što je moguće više bodova. Siguran sam da možemo ostvariti bre rezultate.”

Ferrari je trenutno treći u poretku konstruktora, 65 bodova iza McLarena i 103 boda iza Red Bulla.

23 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Robert

hmmm. ferrari i dalje ima najbolji bolid koji ne troši gume:), ali Alonso jednostavno nije dovoljno dobar nažalost. Nije nikad siguran u količinu gripa koju ima, što je vidljivo svaki put kada izađe iz boksa ima najsporiji krug… nažalost je jedan matuzemolo taj koji odlučiva o tome tko će vozit… i kada pokuša biti agresivan ni to mu ne uspijeva… ,dajte nam Kobayashija i Pereza!! A Vettel?? e pa on jedan fantastičan vozač koji izvlači iz bolita maksimum i zato je tako brz, i u virginu bi bio sekundu po krugu brži od Alonsa:)

mastermile

ferrarijevo vrijeme dolazi,ali ovako je zanimljivije kroz malo pobjeda do naslova.red bull samo dobar bolid stavite vettela u virgin i vidjet cete da neče biti ništa bolji od sadašnjih virgin vozača.

siniša

normalno da ferari najviše troši i najviše zarađuje.
ali zato ferari nikad u povjesti nije platija reklamu ni na jednom mediju.

dejvi

koliko ja znam, da je budžet u F1 ograničen ali ne znam na koliko…..1 milijardu $ 🙂 ili više……. U ostalom možda Ferarri nema ograničenje….

KUBIca

ferari je momcad koja najviše troši evo nekih info.od prošle sezone: 1. Motori, razvoj i testiranje – 189 milijuna eura Za razvoj motora Ferrari potroši 80 milijuna, a za šasiju 40 milijuna eura na godinu. U zimska testiranja uložili su 69 milijuna eura. 2. Inženjeri, mehaničari – 46 milijuna eura Ferrari kao najveća i najuspješnija momčad Formule 1 zapošljava više od 900 ljudi. 3. Vozači – 30 milijuna eura Fernando Alonso u Ferrariju zarađuje čak 20 milijuna eura na godinu, a Felipe Massa pola manje. 4. Smještaj i putovanja – 18 milijuna eura Tijekom sezone Formule 1 članovi momčadi proputuju… Read more »

SCHUMACHER

Sumaher do pobjede,

SCHUMACHER

alonso out.

Ferrari power

uopce nije vazno kakav je samo da brz i pouzdan. da drugi love nas a ne mi nje.

Erik i mato

nismo mi smo prijatelji

Alonso

slazem se s ruskeom
sta vam znaci ovo ajmoo
erice i mato
jeste homici

Ruske

neka dode rosberg pa ce naljevati soli na rep alonsu…

a u mercedes neka dode neki mladi nadobudni, jedino tako schumacher moze biti bolji 🙁 🙁 🙁

Erik i mato

Ajmoooooooooooooooooooooooooooo!

BNL.McLaren

Ajde da i to vidim..

SCHUMACHER

Sumahera neka vrate 2012 mjesto Alonsa pa ce imat titule,inace sa ovom dvojicom nikad ih nece osvojit iako je Massa dobar vozac.

SF

nema više onih schumijevih godina kad je prvak odlučen već sredinom ljeta

Don

Ajde pa i da to vidimo…

Do sada su radili dosta konzervativne bolide.

Volio bih da su u startu konkurentni.

Marijan

Greška u zadnjem citatu, piše bre rezultate 😉

dejvi

eeeee moj Dominikali, jadan tvoj bolid. Dok je Žan Tod bio na čelu sve se znalo šta ko radi. U ostalom ko će reći ” sljedecće sezone bolidnam neće biti baš najbolji ”

mickey

:O

Razer

jel ti to mozda pricas o 2009

vedran

ako je inovativan poznavajuci talijane – do 5 utrke iduce sezone nece se popet na podij !!

Iceman

ova sezona još nije završila a jedva čekam sljedeću

speed

u ferrariju je do sad vazilo jedno pravilo uspjeha : italijanski auto + strani tim = uspjeh ; a solucija italijanski auto + italijanski tim = neuspjeh

Related Posts