Što trebate znati o VN Singapura?

VN Singapura (16. rujna- 18. rujna 2016.), Marina Bay Street Circuit


Satnica
:

Petak, 16. rujna 2016.
Prvi slobodni trening: 18:00 – 19:30* (12:00 – 13:30)
Drugi slobodni trening: 21:30– 23:00* (15:30 – 17:00)

Subota, 17. rujna 2016.
Treći slobodni trening: 18:00 – 19:00* (12:00 – 13:00)
Kvalifikacije: 21:00 – 22:00* (15:00 – 16:00)

Nedjelja, 18. rujna 2016.
Utrka: 20:00* (14:00)

*lokalno vrijeme

Singapur, Marina Bay Street Circuit

Duljina utrke: 61 krug (308.83 km)
Broja zavoja: 23 (14 lijevih i 9 desnih)
Udaljenost od pole positiona do prvog zavoja: 200 m
Duljina pit lanea koja se vozi s ograničenjem brzine: 411 m
Vrijeme provedeno u pit laneu (60 km/h): 24.7 s
Najbrža dionica: dionica između petog i sedmog zavoja
Najsporiji zavoj: 13. zavoj
Maksimalna brzina: 322 km/h
Utjecaj goriva na vrijeme po krugu: 0.32 sekunde po kilogramu
Potrošnja goriva po krugu: 1.64 kilograma
Duljina kruga koja se vozi punim gasom: 42%
Promjene stupnjeva prijenosa u jednom krugu: 82
Potrošnja goriva: 1 od 3
Potrošnja guma: 3 od 5
Potrošnja kočnica: 5 od 5
Zahtjevi za downforceom: 5 od 5
Maksimalno lateralno ubrzanje: 3 G (zavoji 22 i 23)
Evolucija površine staze između FP1 i Q: Srednja
DRS zone: dvije (startno-ciljna ravnina i dionica između petog i sedmog zavoja)
Rekord kruga (utrka): 1:48.574 (Sebastian Vettel, 2013.)

Singapore-GP-Pirelli-tyre

Karakteristike dosadašnjih utrka na ovoj stazi:

Najniža startna pozicija pobjednika: 15
Pobjednici s pole positiona: 6
Pobjede vozača: Sebastian Vettel (4), Lewis Hamilton (2), Fernando Alonso (2)
Pobjede konstruktora: Red Bull (3), Ferrari (2), Mercedes (1), McLaren (1), Renault (1)

Statistika iz 2015.:

Najbrži krug FP1: 1:47.995 (Rosberg)
Najbrži krug FP2: 1:46.142 (Kvjat)
Najbrži krug FP3: 1:45.682 (Vettel)
Najbrži krug Q1: 1:45.340 (Kvjat)
Najbrži krug Q2: 1:44.743 (Vettel)
Najbrži krug Q3: 1:43.885 (Vettel)
Poboljšanje najbržeg vremena (FP1-Q3): 4.110 s
Poboljšanje najbržeg vremena (Q1-Q3): 1.455 s
Najbrži krug utrke: 1:50.041 (Ricciardo)
Broj pretjecanja: 11
Nije klasificirano: 5 vozača

Zanimljivosti o gradu i stazi:

• Za osvjetljenje staze potrebno je 240 čeličnih stupova i 1600 svjetlećih projektora, a sve će to povezati čak 108 423 metra kabla. Sve to zahtjeva snagu od 3 180 000 W.

• U vrućim i vlažnim uvjetima Singapura vozači izgube i do tri litre tekućine

• Zgrade u tom dijelu grada ne smiju biti višlje od 280 metara. To je zbog obližnjeg aerodroma na koji otprilike svakih 90 sekundi slijeće zrakoplov

• U Singapuru će Nico Rosberg odraditi svoju 200. utrku. Debitirao je još 2006. na VN Bahreina, a uz njega će svoju 50. utrku proslaviti i Marcus Ericsson.

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
RapptorTeam-BiH-F1

Ono sto trebamo znati o VN Singapura je to, da trka pocinje u 8 navece i da je to idealno vrijeme za rakiju i meze. Jos ako bue kakvih za.ebancija, moze se popit i 2 litre rakije sto ce se peci u nedelju ujutro tamam do popodne da se malo hladne :-). E to je prava draz VN Singapura 🙂 !

zokaf

Idealno vrijeme ako pečeš rakiju u Singapuru…

modesto

najteža staza u kalendaru 23 zavoja,reflektori,vrućina,užasno teškka staza ,slično kao detroit nekoć..pretjecanja nemoguća nakon zadnje 4dosadne utrke nadam se da cemo gledat razbijanja akcija i nekog treceg pobjednika.

Hurin

Možda ja tu nešto pogrešno shvaćam (ako je tako molim objašnjenje), ali ovaj dio mi nikako nema smisla:
Utjecaj goriva na vrijeme po krugu: 0.32 sekunde po kilogramu
Potrošnja goriva po krugu: 1.64 kilograma.
Ako se malo bacimo na računanje to znači da će nakon svakog kruga bolid biti brži za 0.5248 seknde, znači pola sekunde otprilike, krug za krugom svaki krug. To znači da će razlika u vremenu između prvog i zadnjeg kruga biti oko 31.5 sekundu!
To mi nema smisla, pa me onda zanima vjerodostojnost podatka o “Utjecaju goriva na vrijeme po krugu”.

458Italia

Na 10kg goriva je ta razlika.

Goranns

Ali svaki krug su gume sve lošije i lošije.. Pa boks pa gužva na stazi. Samo prvi može voziti koliko može ako to želi..

Related Posts