Ricciardo: Vidljivost s aeroscreenom je dobra

Daniel Ricciardo je konačno isprobao Red Bullovu alternativu halo zaštiti kokpita te je nakon prvog slobodnog treninga svoje dojmove podijelio s novinarima na Sochi Autodromu. Australac je odvozio jedan instalacijski krug s aeroscreenom te je rekao da je vidljivost dobra.

“Vidljivost je bila dosta dobra. Periferni vid je dobar. Struktura se nalazi pored retrovizora pa vas zapravo ne ometa ništa više nego bez toga. Samo ju je malo čudno imati na tom mjestu, ali bilo je dobro kao što smo se nadali da će biti. Ferrarijev bolid je vozio ispred mene te sam i dalje mogao vidjeti gdje je, odabrati putanje prolaska, ovo, ono… Zasigurno je drugačije, ali bilo je prilično dobro.”

Na pitanje može li ovakav dizajn blokirati nekakve druge važne objekte koje vozač mora moći vidjeti, poput svjetala na startnom gridu, Daniel kaže:

“Nisam se zaustavio i pokušao vidjeti ništa slično. Pokušao sam razgledati okolo i vidjeti. Struktura aeroscreena se čini dosta visokom. Da sam morao stati na startnom gridu, mislim da mi to ne bi ometalo vid.”

Ipak, priznao je da bi želio odvoziti više krugova, pogotovo noću uz svjetla reflektora.

“Mislim da je plan vjerojatno isprobati ponovno. Možda na drugoj stazi s drugačijim krajolikom, neovisno o tome radi li se o promjenama visine ili stazi na kojoj se vozi noću. Bilo bi zanimljivo vidjeti kako sa stakla odbija svjetlo reflektora, ali prvi dojmovi su zapravo dobri.”

Objašnjavajući dojmove iz bolida, Ricciardo kaže da je veća promjena bila po pitanju akustike.

“Motor i sve drugo zvuči malo drugačije, nemate utjecaj vjetra. Iskreno, vidljivost je dobra, to je u redu, prvi dojmovi su dobri. Definitivno se moglo voziti.”

 

Daniel Ricciardo, Red Bull media  Daniel Ricciardo, Red Bull media  Daniel Ricciardo, Red Bull media

Daniel Ricciardo, Red Bull media  Daniel Ricciardo, Red Bull media

 

17 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Flavio

Fale brisači.

paalfi

Moj stav je da f1 treba ostati otvoreni kokpit, moram priznati da ovo fora izgleda, jedino moje pitanje kako oni misle to čistiti od smeča i kiše? jer to mi svakak izgleda samo sigurno ne. I baš me zanima kako bi Ricardo izašao van iz bolida da je imao onakav udes kakav je imao Alonso. Puno je tu nepoznanica, još je prerano za to….

Flavio

Nema tu nikakvih nepoznanica, terajte to sranje.

Desmosedici

Po mom ukusu bi bila koncept Halo zaštite bez screena ali sa ovakvim bočnim nosačima kod retrovizora a ne sa onim naprijed koji ometa vidljivost. Naravno sve to treba ljepše dizajnirat i ukomponirat u vizuru bolida.

histri

za mene takva zaštita nije uopće loša, međutim dobro je Ricciardo rekao treba odvoziti više krugova , ako je moguće noću da se vidi kako se reflektira svijetlost, ali ja postavljam pitanje što kada padne kiša jel će koristiti brisače, ili pak neće voziti mislim da solucija sa vizirom ima mane. Mislim da je ono što je predstavio Ferrari bolje riješenje

juzerKicker

“deakceleracijskim sile” boze strucnog li pojma. Razlog zasto se NAGADA da njemu ne bi pomogla zastita je taj sto se SMATRA da bi opet on sa glavom VJEROJATNO udario u tu zastitu. Sa druge strane to se VJEROJATNO propagiralo kao glavna stvar po medijma da se operu ruke od losih postupaka koji su krivi za njegovu smrt. “deakceleracijske sile”, boze, od sad se prestajem vezati i nositi kacigu, kad deakceleracijske sile nastupe nista ne pomaze.

DaveGilmour

Prema informacijama na koje sam ja naišao Bianchi je umro od posljedica stanja koje se zove diffuse axonal injury (nažalost ne znam koji je hrvatski prijevod). U početku nisam znao o čemu je točno riječ ali na ovom linku imaš sve potrebne informacije http://www.brainandspinalcord.org/traumatic-brain-injury-types/diffuse-axonal-injury/index.html

zgrobnika

U pravu si JB ne bi pomogli niti halo niti vizir. Povreda bi se mogla na hrvatskom nazvati uzdužno razdvajanje. jednostavno zbog akceleracije stvore se sile koje razdvoje djelove mozga i pomaknu ih. Popucaju neuroni veze i kapilare što te pretvori u biljku.

F12013

Moram priznati da ne izgleda tako strašno kako sam zamišljao, iako treba još dosta crtanja da bi se pravi dizajn stopio s bolidom. Ono što bih ja promijenio su ove tamne obrubne šipke, puno bi bolje izgledalo da je sve prozirno, bilo bi manje upadljivo. Ako već mora, definitivno bolje rješenje od haloa, jer čini se mora… A tko zna, možda budu bolje pasali agresivnijim po izgledu bolidima za 2017…

dux

Mene opet zanima kako će ovo čudo utjecati na aerodinamiku i konačno na ostatak bolida, jer ovo je prilično velika površina !?

Pero_Zdero

Meni se čini da bi aeroscreen zapravo po svojoj konstrukciji mogao podići zrak (koji je prije išao direktno vozaču u kacigu) i prebaciti ga na zadnje krilo te na taj način da se dobije i bolje držanje zbog jačeg pritiska na zadnje krilo stražnjeg dijela bolida… nekako mi se ne čini da red bull s razlogom “gura” ovaj svoj proizvod, ipak su oni za aerodinamiku najjači od svih.
Nije Adrian vjeverica 😉
Moje mišljenje.

Pero_Zdero

Ispravak: nekako mi se ČINI da red bull s razlogom “gura” ovaj svoj proizvod, ipak su oni za aerodinamiku najjači od svih.”

mm

Mislim da po meni oni ne vide baš najbolje,ograniačava ih i nisu slobodni….stalno im je to u videokrugu njihovog pogleda…

Tuzlaensis

Kako ti, za ime Boga, možeš znati bolje od njega?!?!?!?!

Daijiro74

Bas me zanima jesu li provjerili stiti li od udarca traktora/dizalice. Na kraju krajeva to je bia razlog za uvođenje

DaveGilmour

Bianchia nažalost vjerojatno nikakva zaštita nebi spasila jer ozljede koje su ga na kraju stajale života nisu bile zadobivene zbog direktnog udara glave u traktor. Njegov tip oštećenja mozga je uzrokovan snažnim deakceleracijskim silama, a djelovanje istih se ne može spriječiti nikakvim oblikom zaštite za glavu. Reći da je Bianchijeva nesreća bila jedini razlog za uvođenje ovakve zaštite je po mom mišljenju potpuno krivo jer se o ovome priča još od 2009. Ovakav oblik zaštite bi spasio živote Wilsona i Surteesa. Te nesreće se možda jesu dogodile u drugim kategorijama, ali nitko ne može garantirati da se nešto slično neće… Read more »

Daijiro74

Isto tako ne mozes garantirat da nece odmoc u izlasku iz prevrnutog bolida u plamenu… Ako cemo navodit sta sve ne mozes garantirat…

Related Posts