Renaultova pogonska jedinica bliže svome maksimumu

Renault vjeruje da će njihova pogonska jedinica biti bliže svojim maksimumima ovog vikenda na VN Kine. Unatoč prve tri utrke sezone u kojima su zabilježili napredak, njihova pogonska jedinica ipak zaostaje za Mercedesovom u pogledu pouzdanosti i performansi. Remi Taffin, šef trkaćih operacija Renaulta, očekuje poboljšanja u Shanghaiju nakon brojnih ažuriranja s prošlotjednog sezonskog testa, iako priznaje da će njihovi timovi i dalje biti u nedostatku.

“Osjećamo se bolje uoči VN Kine. Iako znamo da su ostali i dalje ispred nas, napravili smo napredak u zadnje dvije utrke oko pouzdanosti i voznih svojstava. Na testu u Bahreinu smo testirali nekoliko novih softverskih opcija koji će nas približiti maksimumu pogonske jedinice. Vozači bi trebali osjetiti poboljšana vozna svojstva a svaki dio bi pri tome trebao trajati duže. Radili smo i na boljem upravljanju energijom, pogotovo u sporim zavojima. Znamo da smo slabi na pravcima ali ovi koraci su nam dali bolju trakciju u zavojima, koji bi trebali produljiti vijek trajanja guma i dati nam veću fleksibilnost kod strategija. Najvećim dijelom smo se koncentrirali na performanse i ponašanje motora u utrci jer smo vjerovali da su to područja na kojima se mogu učiniti veći pomaci, više nego u kvalifikacijama. Sva ova poboljšanja bi nas trebala približiti vodećima u Kini.”

26 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Seb Red Bull

Držite se

Hrvoje Horvat

ako je tako onda bum kupil renault 9 gtl

Roger

Slažem se da Renault f1, nije sve u znazi. Trebaju se gledati cjelokupno performanse, ubrzanje, elastičnost, nisko težište Renaultovog motora, sinhronizacija sa šasijom i cjelokupnim bolidom, pouzdanost, Itd. Prisjetimo se npr. Sezone 2005 -2006. Dana ponosa i slave. U 2005. MMB i Kimi su bili jači i brži, ali ne puno. Puno kvarova, odustajanja i sad mi pričajte o MB koji je upropastio Kimija, a i on dijelom samog sebe. 2006. Ferrari i Schumi su također imali “jači” motor, koji ih je izdao h Japanu kada se Alonso prošetao.. I u zadnjoj su utrci u Renaultu pojačali Alonsu i Fisicu… Read more »

Roger

Ispričavam se, možda je bila i 2005.-a kad se poslije cilja i osvojenog prvenstva vatrom Renault oprostio od V10. He he 🙂
Moram pogledati snimku..

PU106A

Toliko toga si napisao a nista pametno nisi rekao!

PU106A

Renault ni kad je bio prvi nije imao bolji motor od mercedesa!

RENAULT F1

pa ne valjda da je onda samo adrian zaslužan za sve uspjehe ak ni vettel nezna voziti, možda i nije bio najjači al to i nije najbitnije u f1 bitnija je elastičnost motora i pouzdanost, ionak se ni ne vozi onolikom brzinom koju bi stvarno bolid mogao postiči. dokaz toga ti je i činjenica da su bolidi s renaultovim motorima na ravnini postizali nešto manju brzinu od drugih a svejedno su bili praktički nedostižni,prošle godine je na dosta utrka upravo lotus sa renaultovim motorom i grosjeanom(bez adriana) donekle parirao redbullu, ipak treba imati respekta prema renault sport f1 odjelu bez… Read more »

hattrick

Sve mi se čini da je ova sezona ćorak za Renault općenito, pa tako i za RB. Naime dok god svi timovi ne budu kopirali Mercedesovu inovaciju razdvojenog turbo-konpresora (dijelomično je to napravio Ferrari, no nedovoljno), do tada će postojati razlike koje se nesmiju mijenjati tokom sezone. Znači tek postoji šansa nagodinu. A to je oko cca.40HP manjka u sl. Ferrarija, i oko cca.50HP u sl. Renaultovih agregata u odnosu na Mercedesove, te bolja iskoristivost MGU-H (uzročno posljedično) u odnosu na sve proizvođače(što dovodi i do veće štedljivosti i snage na pravcima)

Ferrari number1

Postoji sansa ali ce vjerojatno i Mercedes unaprijedit svoj paket pitanje je kako ce izgledat Honda najvise bi iznenadilo da Red Bull ostane na Renaultu vrlo vjerojatno ce promjenit dobavljaca samo je pitanje ciji motor uzet.

the watcher

Neće ni u Mercedesu spavat..nadam se za dobrobit prvenstva da ce ih netko stići ali čisto sumnjam da će ih netko prestići..jednostavno imaju najbolji paket počevši od superiornog motora pa nadalje..konkurenti sad vjerovatno znaju u čemu je kvaka ali veće izmjene na motoru nisu više dopuštene pošto su homologirani na početku sezone.

vettel

bodovno vettel ne zaostaje tako puno,pogotovo ako ga usporedimo s hamiltonom ali ipak treba znacajni renaultov napredak jer dvije sekunde su u pitanju 🙁 potajno se nadam da su stvarno napravili veliki korak naprijed na prošlotjednim testiranjima..red bull i renault su bili nigdje nakon pred sezonskih testiranja,onda su imali ona svoja dva “filmska dana”testiranja i došli su na prvu utrku preporođeni..u nadi je spas 😉

prosti

duga je sezona…

r.u.m.

Motori za sada dobro idu gledajuči vremena još če ih ubrzati s vremenom.Samo da poprave zvuk i da Alonso ode iz one rage od Fiata i ja zadovoljan.

posljednjikrug

Ovakvo nesto su pricali pred utrku u Maleziji pa se nista ne desi.

Roger

..Kao što sam rekao u jednom postu – nije prvi put da će mijenjati pravila o snazi motora (pri tom ne mislim na software ili Ers), nego sirovu snagu motora dobivenu iz… širine cilindara, kut klipova Itd.. Da li je to dobro za pouzdanost cjelokupne pogonske jedinice, ne znam. No, valjda su si ostavili prostora u samoj konfiguraciji motora za “friziranje”. Ako im krene od ruke ne trebam ni ponoviti da će, iako će se možda sada svima činiti smiješno, RBR osvojiti 5. naslov. Pa, čak i ako ne budu previše riskirali tako da i dalje budu slabiji od MB.… Read more »

mzf1

Iskustvo nas uči da dok neko počne puno pričati o detaljima poboljšanja na bolidu/motoru, i hvaliti ga prije nego se sam bolid /motor sam pohvali na stazi to obično bude ćorak. Takva je priča česta rutina kod Ferraria pa znamo kako to obično završava, a ovo me podsjeća upravo na sličan scenarij. S druge strane nije se puno dalo čuti Red Bull zadnje četiri godine kako nešto puno obećava u izjavama i hvali nove preinake, čak ni nakon ovogodišnjih predsezonskih testiranja nisu obećavali kako će se popraviti a radili su ko ludi, isto kao što ni do sad nismo slušali… Read more »

otto

Skoncentrirali su se na performanse u trci!?A ja sam mislil da su važne
performanse u boksu.
Ps.Jbt ja sebe nazovem-Bilmez.

AlonsoForever

evo RBR opet na tronu. -.-“

_marko_

kolko ja znam prema predsezonskim testiranjima a i prema raznim tračevima Renault opet ima najslabiji motor, al s obzirom da još od 60ih F1 nije samo motor RB je u vrhu.
ove godine nisu najbolji ali nit ne moraju. možda i bolje da se malo Ferrarijevi navijači prestanu cmizdriti 😀

Ferrari number1

Moguce ali ne ove sezone pogotovo ako Renault ne rijesi probleme do dolaska F1 u europu suska se da bi Red Bull mogao iduce sezone prijeci na Hondine motore.

Ferrari number1

Malo sam zbunjen mislio sam da nakon sto su motori odnosno pogonske jedinice homologirani da se na njima vise ne smije radit pa me sad ovo iznenaduje.

RENAULT F1

naravno da se smiju unaprijeđivati i poboljšavati inače bi svi ostali gdje su i počeli , “osnova” motora se nesmije mijenjati , pa kak misliš da bumo inače preskočili mercedes 🙂

_marko_

ne smiju menjati stvari jer se mašina sa zadnjim danom veljače mora homologirati.
samo neke sitnice se smiju menajti ali ne previše i ne smije povečavati snagu motora. mogu menajti software.

_marko_

ja znam da mogu menjati software ali mi nije jasno kaj drugo, jer za sve moraju imati suglasnost ostalih momčadi.
http://www.jamesallenonf1.com/2014/02/feb-28th-is-lock-down-day-for-f1-engines-but-will-renault-be-able-to-lobby-for-changes/

mogu menjati neke sitnice ali samo one koje ne utječu na snagu motora.

RENAULT F1

pa imaju atest al im za sada motor još ne radi na onoj snazi na kojoj bi moral a to budu riješili elektronskim putem, mehanika se ne dira

Ferrari number1

Po tim pravilima Ferrari ima veliki problem jer se njihov power unit smatra najtezim od svih a fali mu i brzine na pravcu ako moraju cekati iducu sezonu za ozbiljnije promjene kompletnog sustava onda su u velikim problemima.

Related Posts