Red Bull će sutra isprobati ‘aeroscreen’

Red Bull Racing je potvrdio da će sutra na prvom slobodnom treningu u Sočiju isprobati svoju verziju zaštite kokpita, čije su se slike prvi puta pojavile prije nekoliko tjedana. Tzv. aeroscreen se dosta razlikuje od halo sustava koji je Ferrari isprobao na predsezonskim testiranjima; iako obje naprave imaju ista mjesta spoja sa šasijom, Red Bullova ideja, nalik vjetrobranskom staklu, potpuno zatvara vozačevu glava od krhotina koje dolaze sprijeda.

Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat su svoje bolide sa spomenutim konceptom isprobali u simulatoru, a prve reakcije su pozitivne.

Vjerovalo se da halo ima veću potporu Međunarodne automobilističke federacije oko mogućeg uvođenja sljedeće godine, ali Charlie Whiting je nedavno rekao da se predomislio po tom pitanju, te da u određenim poljima prednost daje Red Bullovoj ideji.

Još nije odlučeno koji će vozač odvoziti prve kilometre s napravom na Sochi Autodromu ni koliko će krugova s njom odraditi.

 

Daniel Ricciardo, Red Bull RB12 fitted with the aeroscreen  Daniel Ricciardo, Red Bull RB12 fitted with the aeroscreen  Red Bull RB12 fitted with the aeroscreen

Daniel Ricciardo, Red Bull RB12 fitted with the aeroscreen

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
DaveGilmour

Na svim ovdje prikazanim slikama je aeroscreen fotografiran iz nekog čudnog kuta pa izgleda lošije nego što uistinu je. U svakom slučaju po meni puno bolja opcija od haloa iako bi najsretniji bio da se ništa od navedenog ne uvede jer smatram da je sigurnost u F1 na vrlo visokoj razini i bez ovakvih kerefeka. No kako se čini da je uvođenje ovakvog oblika zaštite neizbježno navijan za aeroscreen jer mi je oku ugodniji, a i sa stajališta sigurnosti mi se čini puno sigurnijim od haloa.

Desmosedici

Vjerojatno će sutrašnji aeroscreen biti dizajnerski dorađen. Ovaj je stvarno ružan, ružniji od Ferrarijevog i Mercedesovog Haloa.

mm

Šta je ovo??!!!

F1 fan

To nije F1 i amen.

Boomerang

Mene samo zanima kako će prednji dio bolida napucavat zrak u airbox s ovakvom izvedbom. Premda je to bilo jako bitno za atmosferske motore sudeći po Mercedesovom pristupu važno je i za turbo strojeve.

Nitro

Hmm, iz ovoga kuta neizgleda bas bajno, morati cemo sacekati slike iz drugih kutova

fap

Bas me interesuje ko ce da brise staklo u slucaju kise ,ili ce se mozda trka i prekidati u slucaju kise posto su to izuzetno opasni uslovi samo za prave trkace kakvih tesko da ima u danasnjoj F1

stari lisac

Bitno je da si ti pravi trkač, koji može F1 voziti i po snijegu… Svaka ti čast!

ClarenceF1

pa vjerovatno ima neka fora da se voda ne zadrzava na staklu kao i na kacigi…vozaci ce procjenit kakva im je vidljivost…

Pero_Zdero
AntraX

bljak

F12013

Protiv toga sam u načelu, ali sutra ćemo biti pametniji…

FerrariHR

Meni izgleda čudno,al vidit ćemo. Pošto je ipak u službi sigurnosti,naviknut će se svi brzo ako bude uvedeno.

F12013

Od dva zla, mislim da aeroscreen ipak manje, ali po meni to nije potrebno…Naviknut ćemo se mi, ali dokle ćemo se samo navikavat, ko zna kakve još gluposti spremaju…

Related Posts