U tijeku je treći dan posljednjih predsezonskih testiranja na Circuit de Barcelona-Catalunya. Test se održava od 9 do 18 sati, s pauzom za ručak između 13 i 14 sati. Mercedes je, kao i obično, podijelio testne dužnosti među svojim vozačima. Prvi dio testa će odraditi Nico Rosberg, a nakon jednosatne stanke će ga zamijeniti Lewis Hamilton.
Ovo je zadnji dan druženja s novim bolidom na predsezonskim testiranjima za nekoliko vozača. Kimi Raikkonen, Daniil Kvjat, Nico Hulkenberg, Max Verstappen, Felipe Nasr i Pascal Wehrlein će sljedeći puta u svoje bolide sjesti na prvom slobodnom treningu u Australiji.
Najbrže vrijeme jučerašnjeg testa je postavio Valtteri Bottas, a više o tome možete pročitati ovdje.
Tijek testiranja:
Dobre vijesti za Haas. Nakon problema sa sustavom za dovod goriva u utorak, odnosno s turbopunjačem koji je upropastio čitav jučerašnji dan, američka momčad je jutros odmah izašla na stazu s Romainom Grosjeanom.
Kimi Raikkonen i njegov Ferrari su prvi instalacijski krug odradili s tzv. halo zaštitom kokpita, kojeg šefovi Formule 1 već sljedeće godine žele uvesti u uporabu. Naprava je uklonjena nakon dva probna kruga, a Finac se na stazu vratio u ‘normalnom’ SF16-H. Prve reakcije ostalih momčadi i novinara u paddocku su, blago rečeno, negativne. Međutim, Kimi je rekao da je vidljivost bila u redu.
10:20 – Poput svog timskog kolege jučer, Daniil Kvjat je odvozio 20 krugova, ali samo kako bi momčad vježbala promjene guma u boksu.
10:30 – Felipe Massa još uvijek nije izašao na stazu; Williams je potvrdio da momčad radi na postavkama bolida za današnje nastupe. Fernando Alonso također testira različite postavke svog MP4-31.
Pogled iz kokpita s halo zaštitom vozačeve glave:
12:15 – Kimi Raikkonen je najprije na mekanoj gumi popravio svoje najbolje vrijeme, da bi na supersoftu bio tek nešto malo sporiji zbog prometa u posljednjem sektoru. Finac se nakon toga prebacio na ultrasoft i odvozio najbolje vrijeme dosadašnjih testiranja. Mekše gume su potom uzeli i ostali vozači te su s njima popravili svoja vremena.
12:58 – Crvena zastava – Romain Grosjean je otišao izvan staze u četvrtom zavoju. Time je završen prvi dio današnjeg testa.
Testiranja se nastavljaju u 14 sati.
Vremena u 13:00:
1. Kimi Raikkonen Ferrari 1:22.765 US 41 2. Nico Hulkenberg Force India 1:23.251 US 49 3. Max Verstappen Toro Rosso 1:23.382 US 59 4. Nico Rosberg Mercedes 1:24.126 M 81 5. Felipe Nasr Sauber 1:24.760 S 37 6. Fernando Alonso McLaren 1:24.870 SS 57 7. Daniil Kvjat Red Bull 1:25.141 S 62 8. Felipe Massa Williams 1:25.420 M 45 9. Jolyon Palmer Renault 1:27.182 M 26 10. Romain Grosjean Haas 1:28.110 M 59 11. Pascal Wehrlein Manor 1:28.476 M 19 US-ultrasoft SS-supersoft S-soft M-medium Izmjerene brzine na kraju 3. sektora (startno-ciljna crta) 1. Hulkenberg 287.2 km/h 2. Rosberg 284.2 km/h 3. Massa 283.4 km/h 4. Raikkonen 282.7 km/h 5. Verstappen 281.9 km/h 6. Nasr 281.9 km/h 7. Palmer 280.5 km/h 8. Wehrlein 279.0 km/h 9. Kvjat 277.6 km/h 10. Alonso 275.5 km/h 11. Grosjean -
Ova naprava baš čudno izgleda. Ako je napravljena od čvrstog materijala, mislim da bi uspjela ako ne spasiti od povreda onda ih bar ublažiti i kod Bianchija i kod Marie de Villota. Pitanje je koliko to smanjuje vidljivost, moglo bi biti dosta kontroverzi. Vozač se može vaditi da nije vidio “nešto” zbog tog stupića u sredini, a to nitko ne može dokazati. Pitanje je i koliko to usporava izlazak vozača iz kokpita, sumnjam da ga može sam skinuti iznutra. Sennu ovo ne bi spasilo jer ga je pogodila osovina ili spona kotača, Massu također ne jer ga pogodila opruga…
F1 utrka motoriziranih japanki
šta je ovo bože sveti space shuttle,užasno izgleda,da li će ovako bolidi izgledat ?gadarija,katstrofa,užas, f1 više nije f1
šta je sa ovim ultra soft gumama? Kimi na softu odvozio 1:23.009, na ovima 1:22.765, a navodno bi trebale biti brže za negdje oko 1-1.5s. jel im ne odgovara staza ili što?
Temperaturni uvjeti na stazi (preniski) ne odgovaraju optimalnim radnim uvjetima super i ultrasoft guma ,zato Mercedes neće koristiti ni jednu od te dvije opcije.
Na ovoj stazi u ovo doba statistički su na sky-u izračunali 0.8sec
hmm, mozda, ali nemora znaciti, meni se cini da i nije bas dizalicaproof
Kako je krenulo kroz koju godinu F1 bolid će biti bez vozača tj. klinci će u simulatoru u klimatiziranim boxevima upravljati bolidima, bez da se oznoje
Ne budimo bezobrazni, da je Bianchi imao ovu napravu još bi bio s nama ..
ako si gledao tu trku u Japanu kada je BJANKI stradao verovatno si video kako je prednji deo prošao ispod traktora tako da mu ova skalamerija sigurno ne bi pomogla!Ovo je koš jedan glupi gaf FIA….
Bravo,ovo bi ga usmrtilo na licu mjesta,vazno je da je Ferrari okacio reklamu,sve mi se cini da su to bas zbog iste i postavili.
Bi, da se radnja odvijala u crtanom filmu
Ja isto mslim da ovo nema sanse da bi pomoglo Bianchiu,on je od udarca podigo u zrak onaj bager,ove letvice su samo “ukras”..ovo samo moze sprijecit eventualno neke krhotine,npr onaj slucaj s Massom u Mađarskoj…sto se tice sudara mislim da je ovo uzaludno..
Ovo je opasan sport i nikada se neće postići potpuna sigurnost za vozače. Ovakva naprava vjerojatno ne bi spasila ni Bianchia, a možda bi ipak ublažila udarac. Međutim spasila bi vozače u mnogim drugim situacijama, kao npr. mladog Surteesa kad ga je otpali kotač pogodio u glavu, pa Wilsona u Indy Caru kad mu je otpali nos sa drugog bolida pao na kacigu.. Mislim da treba dalje razvijati ovakav sustav zaštite, moguće su razne varijacije po pitanju učinkovitosti i estetike tj. dizajna i to treba što prije uvesti u uporabu.
hmm, mozda, ali nemora znaciti, meni se cini da i nije bas dizalicaproof
Ne budite smiješni, nije to komad plastike.. ja se kladim da bi se prije bolid raspao nego što bi to puklo. I vjerujem da bi mu spasilo život(ako nebi puklo u sudaru što vjerujem da nebi jer inače zaštita nema smisla..)
12:08 Raikkonen goes even quicker at the top, having swapped the super-soft for the new ultra-soft compound. He’s now down to a 1m22.765s. šta reći nego da su blizu Mercedesu bliže nego lani 😉
Ja mislim da ce merc na US ic ispod 1:22…
Može bog mi i Ferrari
..dakle, odkidanjem jednog od potpora ove “naprave” sve skupa se pretvara u giljotinu.
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:22.810, ultrasoft tyres, Day Two
2. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1:23.009, soft tyres, Day Seven
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1:23.022, soft tyres, Day Five
4. Nico Hulkenberg, Force India, 1:23.110, supersoft tyres, Day Three
5. Valtteri Bottas, Williams, 1:23.261, supersoft tyres, Day Six koliko je ovo relevantno vidjet ćemo u Australiji.
Dobro mislim da je cilj Ferrarija i bio da izazove negativne komentare,jer mislim da su hteli moglo je ovo i mnogo lepse da se napravi.
U svakom slucaju ne podrzavam zatvorene kokpite a FIA ako zeli mogla je to prvo da pusti u nekim nizim formulama pa da se vidi kako deluje a ne ovako odma u F1 .Sve u svemu kao da neko planski od 2009 unistava F1
Ako vec to smatraju obaveznim, neka barem onda ima i znacajniju aerodinamicku funkciju. Uz to, ne znam zasto se ne pita vozace je li to potrebno, oni su ti kojima to nesto i znaci. Ne zelim pogiblje, ali ako fali element straha…ne znam hoce li biti vise zanimljivo samim vozacima. Jos malo pa ce formula biti lemans, cak se i tolike kilometraze rade, a ni tezina bolida nije toliko daleko. Sto reci, popularizacija svakog sporta donosi i glad za novcem, a svaka nesreca smanjuje vrijednost. Bemti kapitalizam i velike mozgove iza nekad respektabilnih organizacija.
Napoko McH solidno izgleda i vrte krugove bez problema. Sad da jos postave bolid da vidimo malo brza vremena
Sve ispod 1:24.5 na softu bi bilo divno, barem sto se testiranja tice 🙂 svaki dan se nadam tome.
The super-softs help Alonso to a 1m24.870s, half a second adrift of Rosberg’s best on the medium tyre.
Ima je i najbrzi prvi sektor kasnije, al je naletia na sporiji bolid u drugom sektoru. Propa krug
A gadarije !!!
Ružno i katastrofa su blage riječi za ovu halo nakaradu 😀
kako ruzno izgleda. Katastrofa !