Hulkenberg: Malo toga će se promijeniti

Renaultov vozač, Nico Hulkenberg, kaže kako nije siguran da će nova pravila označiti kraj ere kontroliranja potrošnje guma.

Posljednjih godina navijači su proživjeli svojevrstan šok novim pravilima. Turbo V6 hibridni motori nisu bili najljepšeg zvuka, a tu su bili i ružni nosevi bolida. Međutim, izgleda kako to nije zabrinjavalo vozače u tolikoj mjeri koliko im je smetalo stalno kontroliranje potrošnje guma i goriva.

To znači da niti vodeći ne može voziti ‘punim gasom’ i napraviti razmak, a s druge strane ni ostatak ne može ‘loviti’ vodećeg. Start je već dugo godina najzanimljivija stvar utrke, a nakon njega slijedi mirno održavanje statusa quo.

Nova pravila koja uključuju veće i šire gume trebala bi okončati te probleme, ali Hulkenberg kaže da nije siguran u to.

“Ne znam trenutno kako će se bolidi i gume ponašati,” rekao je Nijemac za Autosport.

“Još je rano za to jer nisam osjetio kako je voziti na tim gumama. Tek ćemo više znati kada počnemo s testiranjem i kada odradimi nekoliko utrka. Nadam se da će omogućiti da malo više pritišćemo i da neće zahtjevati toliko kontrole potrošnje. Međutim, nisam siguran da će to biti slučaj,” objasnio je novi Renaultov vozač.

Uz razvoj slick guma, Pirelli je dosta vremena posvetio i razvoju guma za mokro. Upravo su wet gume bile briga većine vozača koji smatraju da one nisu dovoljno dobre.

Problemi ekstremnih guma najviše su bili izraženi na VN Brazila. Odmah na idućoj utrci se Pirelli sastao s vozačima kako bi saslušali prijedloge.

“Bilo je drastično vidljivo u Brazilu kako moramo poboljšati gume da se mogu nositi sa vodom na stazi i da mogu više istiskivati. Znali smo to i na nekoliko ranijih utrka, ali nitko se nije bavio time jer nismo imali puno kišnih utrka. Ali sada se očito priča o tome jer nije bilo moguće voziti.”

“To čak i nije bio veliki pljusak. Tek kišica, ali i to je bilo dosta za akvaplaning i prekid utrke,” dodao je Hulkenberg.

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Ove sezone nas čekaju veće brzine kroz krivine, agresivnija ubrzanja i kočenja, znači veći downforce i veća snaga PU. Imam osjećaj da će se na prvim utrkama ove nove gume pregrijavat i razletit u komade.

r.u.m.

I Berni kaže da da treba vratiti motore u F1 a maknuti power unit jer da neće nitko dohvatiti Mercedes.NAŽALOST.
http://www.pitpass.com/58120/Ecclestone-Scrapping-hybrid-formula-only-way-to-derail-Mercedes

F12013

Ma Bernie nekad priča svašta. I ove sezone je prognzirao da Nico nema nikakve šanse za naslov pored Lewisa pa vidimo što je bilo…

Related Posts