GP1.hr EKSKLUZIVA: Intervju s Nicom Rosbergom!

Kreator grupa je prije desetak dana dobila ekskluzivnu priliku – družiti s trenutno najboljim vozačima Formule 1 na svijetu, Nicom Rosbergom i Lewisom Hamiltonom!

Druženje, koje je uključivalo intervju i vožnju sa svjetskim konstruktorskim prvacima, odvilo se u Mercedes-Benz Worldu u Londonu.

Ovim putem vam ekskluzivno donosimo transkript razgovora vodećeg vozača u ukupnom poretku, Nice Rosberga, i direktora Kreator grupe, Davorina Štetnera.

Dodajmo i kako su priliku za ovu ekskluzivu dobile samo četiri svjetske televizije među kojima je i Kreator TV, a Mercedesovi vozači su odgovorili i na neka pitanja čitatelja GP1 portala.

 

Davorin Štetner: Nico, prvo pitanje. Imaš reputaciju promišljenog, inteligentnog i strateški jakog vozača, slažeš li se s time?

Nico Rosberg: Ne znam, o tome drugi trebaju suditi, ali da, volim razmišljati o svemu. Volim uzeti metodički pristup i dobro se pripremiti.

DŠ: Uvijek si nevjerojatno fokusiran. Jesi li ikada na tome posebno radio i ako jesi, kako?

NR: Pa to je nešto što me zanima, taj razvoj osobnosti. Čitao sam pomalo o tome, razgovarao s ljudima i donekle sam to istraživao, ali ništa posebno.

DŠ: Trebalo ti je nešto vremena dok nisi došao u vrhunsku momčad Formule 1 i počeo pobjeđivati. Po tvom mišljenju, koliko bolidi određuju karijere vozača u Formuli 1?

NR: U golemoj mjeri, sigurno. Jako je važno doći do dobrog bolida što je prije moguće. O tome ovise mnoge stvari, ali trebate to zaslužiti. Trebate pokazati u bolidu koji nije baš dobar da ste odlični i da zaslužujete biti u najboljem bolidu. Meni je trebalo nešto duže, ali konačno sam tamo i koristim to na najbolji mogući način.

DŠ: Osjećaš li veći pritisak zbog činjenice da je tvoj otac bio uspješan u Formuli 1? Je li to na neki način teret?

NR: Ne, nimalo. Ne razmišljam o tome na taj način. Naravno, dok sam se probijao kao mladi vozač, zbog toga su mi drugi ljudi davali više pažnje i to je malo povećavalo pritisak dok sam bio mlađi. No, sada to više nije problem.

DŠ: Bi li volio da tvoja djeca grade karijeru u automoto sportu? Što misliš o tome?

NR: Ne. Moja kćer ne smije voziti niti skuter. Šalim se, naravno. Međutim, kad bih imao izbor, radije bih da se ne bave time.

DŠ: Razmišljaš li ikada o nečem drugom osim o utrci koju voziš, dok nižeš krugove na vodećoj poziciji?

NR: Pa imate vremena za razmišljanje i ponekad razmišljam o drugim stvarima. Dok sam vodio na Velikoj nagradi Monaka, razmišljao sam o slavlju s prijateljima u nedjelju navečer. Ali samo povremeno, nisam mnogo.

DŠ: Imao sam priliku pratiti neke utrke iz boksa. Mogao sam čuti komunikaciju s vozačima i mnogo je razgovora, mnogo se toga događa. Kako uspijevaš voditi komunikaciju, razgovarati s boksom između zavoja, između kočenja?

NR: To je dio posla. Moram zadržati jedan dio kapaciteta za razgovor s inženjerom, za razumijevanje svega što se događa. Dakle, 80% je za brzu vožnju, a ovih 20% radi na postavkama bolida, sluša inženjera i eventualno korigira neke stvari.

DŠ: Uživaš li više u vožnji brzih kvalifikacijskih krugova ili u utrci i zašto?

NR: Uživam i u jednom i u drugom, ali to su različite stvari. U kvalifikacijama idete preko granice u jednom krugu, izvlačite maksimum iz bolida i to je vrlo uzbudljivo. U utrkama pak morate upravljati svime, različitim sposobnostima, paziti da je sve na svom mjestu. Trebate se prilagođavati situaciji u svakom krugu i to je drukčiji izazov.

 

20161014_125810

DŠ: Kad bi trebao dati jedan savjet mladim vozačima koji započinju svoje karijere, što bi im savjetovao?

NR: Vjerujte u sebe, borite se i nemojte odustati. Disciplina je važna, naravno. I savjetovao bih im da pokušaju pronaći ljude koji će ih podržavati kroz karijeru. To je jako važno jer utrkivanje je skupo. Zbog toga uvijek trebate ljude koji će vas financirati na vašem putu, koji će vas podržavati. To je najvažnije.

DŠ: Svjestan sam toga jer imao sam tim u kartingu i bili smo prvaci Hrvatske. Tako pomažemo mladim vozačima. To je lijepo. Znam da je to jako skup sport, a posebno ako ste iz male zemlje. Hrvatska ima samo 4 milijuna stanovnika. Stvarno je težak put do vrha.

NR: Da, zasigurno. Želim sreću vašem timu i nadam se da ćete naći sljedeću super zvijezdu.

DŠ: Nadamo se. Obavijestit ćemo te. Kojeg vozača najviše respektiraš?

NR: Svih vremena… Pa, rekao bih Fangija. Zato što je u to vrijeme bilo ludo. Riskirali su život svaki put kad su izašli na stazu, a on je pobijedio gotovo u svakoj drugoj utrci i to je fenomenalno.

DŠ: Čime bi se želio baviti kad prestaneš s utrkivanjem?

NR: Nisam o tome mnogo razmišljao, ali… San mi je zapravo brinuti o mladim vozačima. Pomagati im da dođu do Formule 1. To bi bilo zabavno.

DŠ: Jesi li ikada bio u Hrvatskoj?

NR: Bio sam u Hrvatskoj, čak na jednom dužem odmoru. Plovili smo brodom duž obale. Bio sam na Hvaru. To je glavno mjesto koje sam zapamtio. Osim toga, ne sjećam se naziva mjesta.

DŠ: Hvara se sigurno sjećaš zbog dobrih provoda?

NR: A ne, nisam iskusio noćni život jer sam bio s obitelji i suprugom. Lijepo nam je bilo. Ljudi su odlični. More je odlično za plovidbu. Hrana je spektakularna i to mi je bilo veliko iznenađenje. Bez obzira gdje dođete, razina je tako visoka i to je izvanredno. To su mi bila pozitivna iznenađenja.

DŠ: Onda ti trebamo napraviti popis stvari koje trebaš vidjeti kad sljedeći put dođeš.

NR: Može, sigurno ću ponovno doći.

DŠ: Odlično. Želimo ti da osvojiš ovo Prvenstvo i prvu titulu jer si to zaista zaslužio.

NR: Hvala vam puno.

2016-10-14-nico-rosberg

21 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Dorian.Gray

A di nam je Mladen već nestao?
(Rispekt za intervju s Rosbergom, nije primjedba na tekst, samo me zanima jer ga netipično dugo nema, a veselim se njegovim analizama utrka.)

Tex Willer

Odličan intervju, većina pitanja su neobična i super da je malo tako za promjenu jer su svima dosadila ona dosadna pitanja koja uvijek slušamo na službenim press konferencijama!

Luka Tunjić

Koliko je Nico imao više kvarova od Lewisa u zadnje dvije sezone, pošteno je da se i Lewisu malo vrati. Nico vozi besprijekorno 2016!

Luka Tunjić

Ovaj komentar je trebao biti odgovor kolegi ispod, isprike!

Aleksandar Todorovic

Dakle ovo je Rosberg.gp1.hr? Tako mi izgleda. Prosečan vozač kome ceo svet zviždi, a vi mi su uvlačite u……Pa Mercedes je morao sam sebi da naprave havarije na motorima, kako bi Rosberg bio ispred Hamiltona. Zašto Mercedes nije saopštio šta se desilo sa Hamiltonovim motorom? U Manoru radi super, zar ne? Tanka i jeftina pitanja. Vidi se da autor teksta ne zna ništa od F1 iz 80-ih, 90-ih godina. Ako i osvoji prvenstvo, biće upamćen kao prvo prosečni vozač koji je postao šampion, a znamo svi kako…..

Boomerang

Aцo cepeш!

Prost Alain

Evo ga opet, frustrirani Aca. Postoji samo jedna istina, je li tako Aca?
Da si bar bezobrazan ne bi ti se morali smijati. Ovako, samo nastavi.

458Italia

Lik, daj se uozbilji, Malezija je Hamiltonovo prvo odustajanje u sezoni radi kvara na bolidu (i jedino osim onoga kad je maestralno izbacio Nicu i sebe u Španjolskoj nakon što je po 100. put izgubio vodeću poziciju na startu). Imao je nekih problema s ERS-ovima u Q početkom sezone (dvaput), ali kad pobrojiš kolko je puta razbio/izgurao Nicu na stazi (i ovaj ga još pustio u MC), dođe ti na isto. Vjerojatno ne računaš ni to da u Maleziji probleme nije imao samo Hamilton, nego i Nico u onom sudaru na startu. I kad se podvuče crta, tri utrke do… Read more »

Duxys

Ja također želim Niki da osvoji prvenstvo i prvu titulu jer je kvalitetan vozač, a vjerujem i kvalitetan čovjek B-)

Bud

Gdje je Mladen Jergović. Opet je nešto pošlo ukrivo?

El Matador

Dace Bog da je otisao

avalon

a zato komentari prolaze bez “provjere” ka i prije . tek 50ak dana je sve trajalo . sad je sve opet na “leđima” pavića . svih 16 članaka od 13. 10. su njegovi .

given2drive

Ili ne prolaze uopce…ja ne mogu komentirati na clancima uopce….osim ako se pokrade koji komentar….na forumu samo na nekim temama mogu ostalo….

avalon

Radovi na GP1.hr – prijavite probleme… a radovi traju li traju no kad završe sve će bit savršeno . samo još par godina strpljenja jer i MJ nam je obeća puno kvalitetnih novina i novu kvalitetu , a kad on obeća onda …. 😉

Deyo

Vjerojatno je otisao da odrzi lekcije Dean Locke-u kako treba raditi prijenose utrka. 😀 😀 😀
Obzirom da je glavni lik u FOM-u, i od koga drhte svi, bas cudno da on nije imao intervju sa Nicom i ostalim vozacima. 😀 😀 😀

Gdje god da je, daleko mu lepa kuca, ovaj portal je bez njega mnogo bolji.
Demokracija, gde svi mogu izneti misljenje, bez da im komentari budu zabranjeni, ili da trpe njegova vrijedjanja, ka sto je bio slucaj na njegovom sajtu.

Hurin

Ma fala nebesima da picajzle više nema. Kao što Deyo reče, ovaj portal je puno bolji bez njega. Lik je ko curica na početku puberteta, sve ga vrijeđa, sigurno mu nisu dali da ide u London pa se naljutio.

Goranns

Svaka čast za ovakav poduhvat. Lepo je videti da se neko odavde trudi prići bliže tom ludom F1 svetu. Očekujem interviju sa Hamiltonom, Alonsom, Kimijem.
A po čemu je to Niko zaslužio da osvoji ovo F1 prvenstvo? Zbog manje kvarova od timskog kolege? Ustvari to je dobar način da se priđe čoveku…

FerrariHR

Čestitke na intervjuu,nema svatko priliku u životu nać se u društvu ovakvih vozača. Dado,iako čitam mnogo kritika i omalovažavanja tebe i tvog rada želim ti sriću jer nije nimalo lako danas uspit u ovim vremenima u ikakvom poslu,a kamoli u ovoj autosport branši u kojoj se vrte vriće para i koje itekako moraš zaradit. Nisan ima predodžbu da je Nico ovako mali..😂😂

Luka Tunjić

F1 vozači generalno nisu visoki. Mislim da je prosječna visina oko 170-172 centimetara. Hulkenberg koji ima 184 cm se smatra divom 🙂

Evo inače visina nekih vozača:

Fernando Alonso – 171 cm
Felipe Massa – 166 cm
Lewis Hamilton – 174 cm
Sebastian Vettel – 176 cm
Nico Rosberg – 178 cm
Daniel Ricciardo – 180 cm
Kimi Raikkonen – 175 cm

dFixxx3r

jos je rosberg medu najvisljima

avalon

ima poprilično solidno visokih vozača F 1 npr button , kvyat 181 cm ( za buttona sam pronaša podatak i 182 cm , a za kvyata 175 cm ) pa onda grosjean , max , ericsson , ricciardo 180 cm , sainz 178 cm … hulkenberg je najteži 74 kg ali zapravo s obzirom na visinu valjda je najteži bottas 173 cm / 70 kg . najniži massa je ujedno i najlakši sa 59 kg . zapravo samo su fernando i massa u tom “okviru” od 170 do 172 cm , u stvari samo alonso jer massa je 166 cm… Read more »

Related Posts