GP1.hr EKSKLUZIVA: Intervju s Nicom Rosbergom!

Autor: [email protected]24.10.2016 - 21 komentara

Kreator grupa je prije desetak dana dobila ekskluzivnu priliku – družiti s trenutno najboljim vozačima Formule 1 na svijetu, Nicom Rosbergom i Lewisom Hamiltonom!

Druženje, koje je uključivalo intervju i vožnju sa svjetskim konstruktorskim prvacima, odvilo se u Mercedes-Benz Worldu u Londonu.

Ovim putem vam ekskluzivno donosimo transkript razgovora vodećeg vozača u ukupnom poretku, Nice Rosberga, i direktora Kreator grupe, Davorina Štetnera.

Dodajmo i kako su priliku za ovu ekskluzivu dobile samo četiri svjetske televizije među kojima je i Kreator TV, a Mercedesovi vozači su odgovorili i na neka pitanja čitatelja GP1 portala.

 

Davorin Štetner: Nico, prvo pitanje. Imaš reputaciju promišljenog, inteligentnog i strateški jakog vozača, slažeš li se s time?

Nico Rosberg: Ne znam, o tome drugi trebaju suditi, ali da, volim razmišljati o svemu. Volim uzeti metodički pristup i dobro se pripremiti.

DŠ: Uvijek si nevjerojatno fokusiran. Jesi li ikada na tome posebno radio i ako jesi, kako?

NR: Pa to je nešto što me zanima, taj razvoj osobnosti. Čitao sam pomalo o tome, razgovarao s ljudima i donekle sam to istraživao, ali ništa posebno.

DŠ: Trebalo ti je nešto vremena dok nisi došao u vrhunsku momčad Formule 1 i počeo pobjeđivati. Po tvom mišljenju, koliko bolidi određuju karijere vozača u Formuli 1?

NR: U golemoj mjeri, sigurno. Jako je važno doći do dobrog bolida što je prije moguće. O tome ovise mnoge stvari, ali trebate to zaslužiti. Trebate pokazati u bolidu koji nije baš dobar da ste odlični i da zaslužujete biti u najboljem bolidu. Meni je trebalo nešto duže, ali konačno sam tamo i koristim to na najbolji mogući način.

DŠ: Osjećaš li veći pritisak zbog činjenice da je tvoj otac bio uspješan u Formuli 1? Je li to na neki način teret?

NR: Ne, nimalo. Ne razmišljam o tome na taj način. Naravno, dok sam se probijao kao mladi vozač, zbog toga su mi drugi ljudi davali više pažnje i to je malo povećavalo pritisak dok sam bio mlađi. No, sada to više nije problem.

DŠ: Bi li volio da tvoja djeca grade karijeru u automoto sportu? Što misliš o tome?

NR: Ne. Moja kćer ne smije voziti niti skuter. Šalim se, naravno. Međutim, kad bih imao izbor, radije bih da se ne bave time.

DŠ: Razmišljaš li ikada o nečem drugom osim o utrci koju voziš, dok nižeš krugove na vodećoj poziciji?

NR: Pa imate vremena za razmišljanje i ponekad razmišljam o drugim stvarima. Dok sam vodio na Velikoj nagradi Monaka, razmišljao sam o slavlju s prijateljima u nedjelju navečer. Ali samo povremeno, nisam mnogo.

DŠ: Imao sam priliku pratiti neke utrke iz boksa. Mogao sam čuti komunikaciju s vozačima i mnogo je razgovora, mnogo se toga događa. Kako uspijevaš voditi komunikaciju, razgovarati s boksom između zavoja, između kočenja?

NR: To je dio posla. Moram zadržati jedan dio kapaciteta za razgovor s inženjerom, za razumijevanje svega što se događa. Dakle, 80% je za brzu vožnju, a ovih 20% radi na postavkama bolida, sluša inženjera i eventualno korigira neke stvari.

DŠ: Uživaš li više u vožnji brzih kvalifikacijskih krugova ili u utrci i zašto?

NR: Uživam i u jednom i u drugom, ali to su različite stvari. U kvalifikacijama idete preko granice u jednom krugu, izvlačite maksimum iz bolida i to je vrlo uzbudljivo. U utrkama pak morate upravljati svime, različitim sposobnostima, paziti da je sve na svom mjestu. Trebate se prilagođavati situaciji u svakom krugu i to je drukčiji izazov.

 

20161014_125810

DŠ: Kad bi trebao dati jedan savjet mladim vozačima koji započinju svoje karijere, što bi im savjetovao?

NR: Vjerujte u sebe, borite se i nemojte odustati. Disciplina je važna, naravno. I savjetovao bih im da pokušaju pronaći ljude koji će ih podržavati kroz karijeru. To je jako važno jer utrkivanje je skupo. Zbog toga uvijek trebate ljude koji će vas financirati na vašem putu, koji će vas podržavati. To je najvažnije.

DŠ: Svjestan sam toga jer imao sam tim u kartingu i bili smo prvaci Hrvatske. Tako pomažemo mladim vozačima. To je lijepo. Znam da je to jako skup sport, a posebno ako ste iz male zemlje. Hrvatska ima samo 4 milijuna stanovnika. Stvarno je težak put do vrha.

NR: Da, zasigurno. Želim sreću vašem timu i nadam se da ćete naći sljedeću super zvijezdu.

DŠ: Nadamo se. Obavijestit ćemo te. Kojeg vozača najviše respektiraš?

NR: Svih vremena… Pa, rekao bih Fangija. Zato što je u to vrijeme bilo ludo. Riskirali su život svaki put kad su izašli na stazu, a on je pobijedio gotovo u svakoj drugoj utrci i to je fenomenalno.

DŠ: Čime bi se želio baviti kad prestaneš s utrkivanjem?

NR: Nisam o tome mnogo razmišljao, ali… San mi je zapravo brinuti o mladim vozačima. Pomagati im da dođu do Formule 1. To bi bilo zabavno.

DŠ: Jesi li ikada bio u Hrvatskoj?

NR: Bio sam u Hrvatskoj, čak na jednom dužem odmoru. Plovili smo brodom duž obale. Bio sam na Hvaru. To je glavno mjesto koje sam zapamtio. Osim toga, ne sjećam se naziva mjesta.

DŠ: Hvara se sigurno sjećaš zbog dobrih provoda?

NR: A ne, nisam iskusio noćni život jer sam bio s obitelji i suprugom. Lijepo nam je bilo. Ljudi su odlični. More je odlično za plovidbu. Hrana je spektakularna i to mi je bilo veliko iznenađenje. Bez obzira gdje dođete, razina je tako visoka i to je izvanredno. To su mi bila pozitivna iznenađenja.

DŠ: Onda ti trebamo napraviti popis stvari koje trebaš vidjeti kad sljedeći put dođeš.

NR: Može, sigurno ću ponovno doći.

DŠ: Odlično. Želimo ti da osvojiš ovo Prvenstvo i prvu titulu jer si to zaista zaslužio.

NR: Hvala vam puno.

2016-10-14-nico-rosberg

Button sumnja da netko može ugroziti Mercedes u 2017.

Rosberg: Ima boljih stvari u životu od vožnje u krug

Toto Wolff nije više Bottasov menadžer

Helmut: Nema momčadskih odredbi u Red Bullu

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar
Predictor
Kreator TV