GP1.hr EKSKLUZIVA: Intervju s Lewisom Hamiltonom!

Autor: [email protected]25.10.2016 - 12 komentara

Kreator grupa je prije desetak dana dobila ekskluzivnu priliku – družiti s trenutno najboljim vozačima Formule 1 na svijetu, Nicom Rosbergom i Lewisom Hamiltonom!

Druženje, koje je uključivalo intervju i vožnju sa svjetskim konstruktorskim prvacima, odvilo se u Mercedes-Benz Worldu u Londonu.

Nakon jučerašnjeg intervjua s Nicom Rosbergom, danas vam donosimo razgovor aktualnog svjetskog prvaka, Lewisa Hamiltona, i direktora Kreator grupe, Davorina Štetnera.

Dodajmo kako su priliku za ovu ekskluzivu dobile samo četiri svjetske televizije među kojima je i Kreator TV, a Mercedesovi vozači su odgovorili i na neka pitanja čitatelja GP1 portala.

 

Davorin Štetner: Počnimo s pitanjem zbog čega si se uopće počeo utrkivati?

Lewis Hamilton: Volim automobile i volim Formulu 1. Gledao sam Formulu 1 i Ayrtona Sennu dok sam bio mlad, tijekom vikenda s tatom. To je tada bio moj san, želio sam postati vozač utrka. Otac mi je tada kupio karting i to sam volio, volio sam biti u kartingu. Volio sam voziti one automobile za sudaranje i slične stvari. Moj je otac smatrao da je to dobar hobi za nas, da se time bavimo tijekom vikenda jer inače nije znao što bi sa mnom. Bio je to najbolji hobi ikada.

DŠ: Ja također podržavam djecu u Hrvatskoj koja se žele baviti kartingom, imao sam tim u kartingu koji je osvojio naslov prvaka Hrvatske.

LH: To je cool, wow.

DŠ: Automoto sportovi su skupi. Posebno u Hrvatskoj, gdje imamo mnogo djece koja se dive tebi i ostalim vozačima, sanjaju o ovome. Koja bi bila tvoja poruka, možeš li dati neki savjet mladim vozačima koji se bave kartingom?

LH: Najvažniji savjet koji bih im dao je da se pobrinu da završe sa školovanjem. Obrazovanje je najvažnija stvar. U Formuli 1 ili općenito u karijeri vozača, nikad nije sigurno hoćete li imati sredstva za iduću sezonu. Zbog toga nikako ne bih preporučio da se žrtvuje školovanje zbog vozačke karijere. Na kraju krajeva, ukoliko ste uspješan vozač, treba vam obrazovanje da biste bili u stanju komunicirati s ovako velikim timovima i njihovim šefovima. Posebno jer je Formula 1 u današnje vrijeme tehnički jako zahtjevna. Vozački dio posla za mene je jednostavan, ali razumjeti tehničku stranu priče, to je danas stvarno nezamislivo teško. Zbog toga bi to bio moj prvi savjet bilo kojem mladom vozaču.

DŠ: Da, to je svakako važno. U svojim mlađim danima, jesi li se ikada bojao da nećeš dogurati do vrha?

LH: Nikad se nisam bojao da li bih mogao… Ne bih rekao da sam imao neke dvojbe oko toga jesam li dovoljno dobar. Dobro, možda to nije istina. Bila je jedna situacija. Već sam bio u bolidima, prešao sam u bolide i razbio sam se više puta. Mučio sam se, a pritisak je bio velik. Tada mi je bilo 17 godina. Postojao je taj pritisak da moram uspjeti, da moram zadovoljiti ono što sam mislio da McLaren očekuje od mene. Ponekad mi je to jednostavno bilo previše i mislio sam da neću uspjeti. No, sljedeće bih se jutro probudio i odradio trening, nekako sam s vremenom nadišao taj problem. To je bilo taj jedan put, nije se više ponavljalo.

lewis-hamiltion-mercedes-f1-trade-day-england-2016-0301

DŠ: Jim Clark bio je poznat po svojim stavovima, slažeš li se ti s tim da je sve u životu, a tako i u utrkivanju, unaprijed određeno?

LH: To je zanimljivo razmišljanje, ali ne bih rekao da je sve unaprijed određeno. Ne vjerujem da je sve u životu određeno unaprijed. Ja barem tako mislim kad razmišljam o svom životu. Naravno da ne mogu utjecati na sve, ali na neke stvari sigurno mogu. Smatram da mogu odabrati u kojem smjeru želim ići. Vaši postupci i vaše djelovanje određuje kojim ćete putem ići pa zbog toga mislim da nije sve određeno unaprijed. Međutim, naravno da vam se događaju određene stvari u životu, koje jednostavno nisu bile dio plana.

DŠ: To je stvar sreće. Sreću treba izazvati. Često slušamo priče o “uspjehu preko noći”, ali često je to “uspjeh preko noći” koji zapravo traje 10 godina.

LH: Da, upravo tako. Luda stvar je… Objavio sam sliku ili je netko objavio sliku na Internetu, sliku razine mora i vrha ledene sante. Ispod razine mora ta je santa leda ogromna. Iznad mora je zapravo vrlo mala, ali to je onaj dio uspjeha koji svi vide na TV-u. Unutar jedne sezone, ovo ispod mora je sav naporan rad.

DŠ: Mislim da to nije slučaj samo u sportu, nego u svemu. Tako je i u poslovnom svijetu.

LH: Da, i u poslu. U svemu.

lewis-hamiltion-mercedes-f1-trade-day-england-2016-0358

DŠ: Kojeg od aktivnih vozača najviše respektiraš?

LH: Pa generalno, respektiram ih sve. Vjerojatno vozača koji ima… Jensona Buttona možda.

DŠ: Voliš li više voziti kvalifikacijske krugove ili utrke u utrci?

LH: To su potpuno različite stvari, ali kvalifikacijski krugovi su najzabavniji. U kvalifikacijama ne trebate voziti mnogo krugova, ali tada sav naporan rad koji ste uložili u razvoj bolida, u kvalifikacijama morate povezati u jedno. Tada morate sve pokazati i to je ono što volim.

DŠ: Čime bi se želio baviti kad prestaneš s utrkivanjem?

LH: Kad prestanem s utrkivanjem, barem trenutno tako mislim, želim se udaljiti od automoto sporta. Ne želim ga gledati, ne želim se njime baviti jedan određeni period. Želio bih živjeti normalan život. Često gledam filmove. Volim filmove i sviđa mi se ideja o življenju drukčijeg života. Uvijek se pitam kako bi bilo nešto iskusiti. Zato bih želio iskusiti drukčiji stil života. Možda živjeti na nekom drugom mjestu, putovati niti upola toliko koliko putujem sada.
Možda odem na Havaje baviti se surfanjem godinu dana.

DŠ: Mogu si zamisliti jer gledam često djecu koja se bave automoto sportom. Ta putovanja su najgori dio, nikad nisi kod kuće… To je stvarno težak način života.

LH: Da, naravno. Kad ste nečemu posvećeni, određeni se ustupci moraju činiti. Ja se utrkujem otkad sam imao 8 godina i to je jedino što znam, ali svi moji prijatelji žive potpuno drukčijim životom. I ponekad im zavidim. Mislim, oni zavide meni zbog onoga čime se ja bavim. No, isto tako i ja zavidim njima zbog drukčijeg stila života kojeg imaju. Zbog toga što češće viđaju obitelj, češće viđaju prijatelje, imaju kvalitetniji društveni život.

DŠ: Završit ćemo razgovorom o Hrvatskoj. Rekao si mi u Monzi prije dvije godine da voliš Hrvatsku, rekao si mi prije ovog razgovora da si bio u Hrvatskoj ove godine, što bi mi rekao o Hrvatskoj u kratkim crtama?

LH: Bio sam u Hrvatskoj… Išao sam ranije ove godine, nakon Austrije. Pobijedio sam na Velikoj nagradi Austrije i odmah otišao u zračnu luku. Bio je odličan osjećaj letjeti tamo. Snimio sam neke nevjerojatne fotografije, baš je bilo vrijeme zalaska sunca i to je prekrasno mjesto. Vozio sam se nekim manjim mjestima gdje se nije mnogo toga događalo, letio sam iznad Hrvatske, bio sam i na moru, a prije dvije godine također sam bio tamo, tada za godišnjicu. Tada sam vrijeme provodio na moru, plovio oko otoka. Wow, to je stvarno jedno od najljepših mjesta.

DŠ: Izvrsno, ovo je odlična promocija za Hrvatsku. Poslat ćemo ti nešto, neki suvenir iz Hrvatske.

LH: Planiram ponovno ići tamo sljedećeg ljeta. More je također odlično. Tamo gdje sam bio, oko otoka, more je savršeno mirno. Savršeno je za skijanje na vodi.

DŠ: Da, za skijanje na vodi, ali je i izuzetno čisto.

LH: More je kristalno čisto i mirno je. Ne prate vas paparazzi. Imam čak i prijatelje kojima sam preporučio da odu tamo jer su me pitali za mišljenje. Rekao sam im da ukoliko traže mjesto na kojem ih neće fotografirati i na kojem će imati mir, a uz to je apsolutno prekrasno, onda je to mjesto gdje treba ići.

DŠ: Odlično. Hvala ti puno, bilo mi je zadovoljstvo razgovarati s tobom. Želimo ti sreću.

LH: Hvala vam.

[KVIZ] Provjerite svoje znanje o VN SAD-a!

Kvjatov povratak u F1 mogao bi biti kratkotrajan

Kubica odradio i drugi test za Williams

Wolff: Naučili smo puno o ponašanju bolida

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar
Predictor
Kreator TV
Tag cloud