Iduća utrka »

Formula 2™ na hrvatskim ekranima

Piše: avetma, 08.09.2012., 10:44

Više o temama:

ZAGREB, 8. rujna 2012. – Kreator grupa akvizirala je medijska prava FIA Formula 2™ serije. Istodobno, dogovorena je suradnja između Kreatorove trkaće momčadi – Kreator racing team-a o testiranjima i potencijalnim nastupima svojih vozača u toj seriji. Prijenose Formule 2™ u ostatku sezone gledatelji će moći pratiti u programu Sportske televizije već od danas.

Napomenimo da je Formula 2™ službena serija Svjetske automobilističke federacije (FIA). U sezoni se vozi osam utrka na većini staza na kojima se vozi i Formula 1™. Formula 2™ pruža direktan ulazak u svijet Formule 1™ budući vozač koji osvoji prvenstvo ima osigurano testiranje u Williams F1™ momčadi koja je ujedno i partner serije.

Kreator racing team koji je u svojoj debitatntskoj sezoni ostvario odlične uspjehe u Formuli Renault 2.0 Italia te Karting prvenstvu Hrvatske pružit će mogućnost svojim vozačima kao i vozačima iz ostalih zemalja regije da konkuriraju za nastupe u ovom prestižnom natjecanju.

„Nastavljamo pratiti medijski interes za auto-moto natjecanja te ljubiteljima brzine pružiti nove, atraktivne sadržaje. Namjera nam je izgraditi hrvatski trkaći team u kojem će vozači od najranije dobi znati do kuda mogu dogurati u Kreator racing-u.“ Izjavio je Davorin Štetner, direktor Kreator grupe.

Podsjećamo, prijenos prve utrke koja se vozi na stazi Hungaroring možete pratiti u programu Sportske televizije već danas u 22:05.

Komentiranje članka

Post a Comment

55 kometaraNajnoviji na vrhu | Skok na dno?

  • Strucni sukomentator ubija prijenos ovoga, cim je progovorio sam se jedva suzdrzo da mijenjam kanal. Covjek nije za komentatora, jednostavno se gubi

  • Sve treninge Formule jedan možete pratiti na Sport Klubu 3. :)

  • Odično , bravo za Kreator i SPTV.
    Možda većini tema i neće biti interesantna, ali za one koje zanima ili žele se dodatno informirati.
    Svi vozači na istoj ergeli konja u F2. Prava novost, pa mi je želja malo se uključiti u komentare.
    Mislim da bismo svi voljeli kada bi se naši mladi dečki uspjeli pojaviti u vrhunskim serijama. To bi bio pravi gušt. Kreator Racing je dobro krenuo i to treba svakako podržati. Više F1 uvijek i svakako , ali dao bog da ostane i ovako samo da nije gore , zato pamet u glavu i podrška, bezvezne kritike nikako , ali konstruktivne svakako. Ko misli da uz našu lovu i malo tržište može imati uslugu na nivou svjetskih (moćnih) postaja , gadno griješi. Uvijek treba težiti boljemu , ali moramo biti svjesni ograničenja u našim okvirima i još uvijek nas uspijeva održavati entuzijazam pojedinaca.
    Treba ići dalje i što više pratiti automotosport pa čak i domaći. Eto sada je uskoro i Buzet, pravi happening za naše okvire.
    Dodatak:
    Koliko sam se ja pokušao saznati o organizaciji.
    FIA F2 Championship ima svoju posebnost i značajke u odnosu na ostale serije. Formalno Početno ista pozicija za sve vozače , dakle nije timski sustav. Dakle, umjesto tima može se pojaviti sponzor sa svoja dva vozača, ali bez utjecaja na tehniku i vozilo, pa ispada da npr. XYZ firma , sponzor, država, turistička zajednica može imati svoja jednog ili dva vozača , a jedan ili dva bolida na kompletnoj usluzi , obojana i označena po njegovim zahtjevima (vozača, glavnog sponzora ili više njih) osim obveznih naljepnica kao što su u slučaju F2 Yokohama, Comma Oil i MSV na određenim pozicijama. Odjeća vozača i kaciga je također prema izboru samog vozača ili sponzora, uz naravno obvezne dvije do tri ušivene oznake.
    Usluga koju možemo svrstati pod uslugom najma ili nekog oblika rent.a car trkaćeg bolida, uključuje ama baš sve , trošak staze, gume, gorivo, potrošni materijal, mehaničara, tehničara, oslikavanje bolida i bla bla bla, osim putovanja vozača i osoblja , pa čak i katering (dnevna klopa na stazi za određeni broj ljudi koji su u pratnji vozača= doručak, ručak, napici i bezalkoholna pića , snak…)
    Nema , Feraria, Lotusa, McLarena, Force Indie……. vozila se izgledom izdvajaju isključivo bojama i reklamama po želji vozača ili sponzora. Specifikacije identične. Štimanje bolida određuje sam vozač i njegov mehaničar, ali raspolažu
    Williams chasis + turbo 4 cil. Audi engine , 420 HP + boost = -500 HP, Yokohama tyres. Svakako nije igrica.
    Ključni su kapaciteti i znanje vozača, tehničara i mehaničara. Naravno , važan je i buđet vozača ukoliko dozvoljava dodatna testiranja i treninge.
    Pravi poznavatelji F1 , moraju raumijeti značenje tzv. feeder serija, bez kojih ulaska u F1 jednostavno nema. Današnje i prošle zvijezde F1 prošle su taj vrlo trnovit , ali sve samo ne dosadan put.
    Utrke znaju biti pravi doživljaj sa borbama bez kalkulacija. Svi ti mladi, odnosno mlađi vozači su nedovoljno publicirani. He, he, samo da neka bude i prijenosa F2 sa Monze za dva tjedna i onda dalje u 2013. Budimo realni još neko vrijeme , a možda nikada ne bumo imali nekog u F1, osim kakvog slučaja kao Mario Andretti koji je rođen u Motovunu, pa smo opet bili mi stariji nekako ponosni na to.
    E kada bi na gridu F2 još vidjeli Habulina (aktivan) i Radolu (testirao f2), barem koju utrku pa imamo CRO borbu tipa Hamilton / Button vs Ostatak grida….
    E kada bi bilo love pa da vidimo njih dvojicu pod Kreator Racing teamom , uh što bi se to gledalo i u živo , a ne snimke. Ma dobro , da je i neka od slabijih seria , ne bi se žalili. Ali tv prijenos i najave to je prava priča.
    FIA F2 je nestala sa naših ekrana odlaskom Motors TV na pay tv, pa je ovo više nego dobro. Tko ne želi ili ga ne interesira ne mora gledat.
    Čini mi se da ovi uspjesi Haubulina , koji je već poderao talijane u talijanskoj FR 2.0 nisu dovoljno medijski raćeni. Valjda bi mi u Hrvatskoj bili zadovoljni samo ako “podere” Alonsa, a ostalo nas baš ne benda.
    Dečko radi čuda , ali sorry ipak ne igra nogomet pa onda kao nema veze. Valjda bude bolje jednog dana.
    Iz tzv . naše regije jedini koji je nešto dogurao i morao stati je Miloš Pavlović, a sada u F2 nešto pokušava rumunj Marinseku i skoro već penzić bugarin Kralev , koji vozi onako više iz gušta i jer ima mogućnosti.
    Osvježenje je ovaj neki novi čeh , za kojeg nisam čuo, ali iz izvješća vidimo da je vrlo dobro odradio testiranje, treninge, kvalifikacije i prvu utrku, ali naovodno dobro poznaje stazu Hungaroring.
    vidi http://www.formulatwo.com
    Jedna mala rang lista feeder serija F1 u 2012, moje osobno mišljenje i prema nekim vlastitim kriterijima:
    Prva dva mjesta su tradicionalna i tu nema nikakvim dvojbi da će tako i ostati, ostale pozicije su , mogu biti i ostati će predmet rasprave zavisno o sezonama koje dolaze.
    1. GP2
    2. Formula Renault 3.5 World series
    3. Auto GP World series (ove godine izuzetno zanimljiv i dinamičan, najvljen razvoj bolida i V8 motora)
    4. FIA F2
    5. GP3
    6. F3 Euro
    7. Formula Renault 2.0 Euro
    Napomene:
    Prvo i drugo plasirani su nedodirljivi po bilo kojem pitanju i direktno podržani od F1 , Renaulta, REd Bulla i pojedinaca koji upravljaju sustavom. Predstavljaju kategorije iz kojih postoji stvarno realna opcija ulaska u svijet F1 , ali osim vožnje mislim da je potrebno i neka sitnica od barem 5 miliončića Eurića, dolarića ili funtića , sasvim svejedno, ali bez preporuke, podrške , odnosno blagoslova i uz miliončiće ne prolazi se.
    AutoGP na 3. mjesetu je relativno nezavisan u talijanskoj režiji , ali trude se. Ali kako se radi o kategorijama koje su snagom iznad ostalih , na neki način tako su i pozicionirane. Inače su prateči dio WTCC serije.
    Istina Auto GP su bolidi od 600 ks na pojedinim postižu i brža vremena od FR 3.5 , zbog veće snage bolida, no tehnologija nije na razini prve dvije serije. Argentinac V.Guerin je npr. izjavio da je brutalnost bolida vrlo interesantna. Najave updatea za 2013 su dobre, ukoliko nisu blef. Meni osobno su utrke Auto GP bile vrlo zanimljive i atraktivne (posebno Marakesh) , ali su kraćeg trajanja sa obveznim zaustavljanjem u boxu zbog promjene guma. Zamijećen je rus Sirotkin , treće plasirani u ukupnom poretku i koji redovito odvozi najbrže krugove, sponzor LUKoil, ali zamislite ima “već” 16 godina?? Ako negdje griješim , molim ispravite me.
    FIA F2 , nekako je nekako specifična i upravo izjednačenost bolida u slučaju kada su u borbi izjednačeni vozači može postati monotona ” vodeći ima snage braniti se, a prateći nema dovoljno snage ili gripa za stvaranje prednosti”, dakle pretjecanja su svakako vrlo otežana i rizična. Prečesto se mora čekati greška vozača ispred vas. Također potrošnja boosta je gotovo izjednačena. Svakako uvođenjem jednog ulaska u box , odnosno obvezne promjene seta ili zadnjih pneumatika , stvar bi učinilo mnogo zanimljivijom , ali naravno usput i skupljom za prvenstvo i vozače. Time bi se kompenzirao određeni nedostak atraktivnosti prema savjetu pojedinih engleskih i njemačkih novinara. No, sa druge strane drugi tvrde da je upravo to dokaz svojevrsne jednakosti i testiranja vozačke tehnike. Iste gume kreću, iste gume završavaju /ili ne završavaju, najviše ovisi o samom vozaču. No , utrka ipak traje od 30 do 40 minuta i definitivno stvar nije ista.
    Da li nas to postjeća na trenutnu situaciju i dvojbu sa gumama u F1.
    F2 -prema istaknutom na njihovim službenim stranicama najpovoljniji je odnos uloženog dobivenog.Planirani prelazak kilometraže koja uključuje testiranja, treninge, kvalifikacije i dvije utrke po eventu, na ozbiljnom bolidu od 500 ks , pa bi uspjeh morao osigurati pristojan nastavak karijere u najboljim serijama i super licencu. Naravno, sve uvelike ovisi o tome za koji team vozite. Posljednji je primjer iz F2 je Jolyon Palmer, sin Jonathana Palmera (glavnog lika u F2) koji se nekako snalazi u sredini ljestvice što i nije loše za prvu sezonu u GP2.
    Vozi dovoljno , Ima love, ime, pedigre, ali ukoliko su se on ili njegov tatek nekome od bosova zamjerili , vjerujte neće biti lako.
    Eto, toliko. POzdrav svim F1 i oktanskim fanovima.

  • Pravi pogodak bi bio da možemo pratiti utrke GP2. Oni ga stvarno maksimalno peru. Ono što se dešava u F1 u 60-70 krugova, u GP2 se nabije u 25-30 krugova. Još kada se tome doda da su vozači nabrijani kao Maldonado ili Grosjan.
    I sve se to dešava treninga i treninga i pole-a u F1. I danas je bila savršena utrka.
    To bi bio pravi GP vikend.
    Pozdravljam i ovo, ali………

  • Kaj je u Hungaroringu noćna utrka???????????

  • Svaka cast gleda san na eurosportu par puta bilo je predobro

  • ma bolje i to, bilo što, ionako je za gledatelje besplatno. samo da nisu turska sulejman i šekretezada smeća. u vrijeme dok sve ide sa nacionalnih televizija i bježi na bezobrazni max-tv, barem nam vi donosite besplatne prijenose. možda nije spektakularno, ali bolje i to nego reprize repriziranih repriza :D

  • Kak je prijenos iz Hungaroringa u 22, kad je prva utrka bila u 14 sati?

  • Nikakve sumnje da su slobodni treninzi F1 zanimljiviji od F2 utrke. To je svima jasno.

  • Za mene bolje da ima WRC, ali opet ako ima puno ljudi koji ce gledati ovo ok. I kao sta se spominjalo bolje da imamo manje reklama, al vas izbor.

  • Koja glupost. Budale, mogli ste radije otkupiti prava za treninge F1. Koga zanima F2 i budale iz Kreator Racing tima

    • Mislim da bi puno ljudi ovdje zanimala i F2 i GP2 (mene osobno i neka druga natjecanja tipa WRC i NASCAR). Nažalost, činjenica je da po mom mišljenju ni F1 nije odrađena na zadovoljavajućem nivou, te da je besmisleno ulagati u nešto drugo dok se F1 ne dovede na zadovoljavajući nivo.

    • Ako su budale zasto posjecujes njihov portal? Nedajte se smesti ovakvima koji nikada nisu napravili nista

  • Čestitke na uspjehu. Ljudi rade dobar posao. Jedino mislim kako je prvo trebalo u potpunosti vratiti prijenos F1 (treninge) pa tek onda vidjeti koliko ima “love” za F2. Ali, razumijem želju kreatora da ponudi što raznovrsniji i bolji program. To im polazi za rukom. Bravo

  • Bravo Kreator samo tako nastavite. Dovedite i hrvatsku u svijet f1. Hvala vam puno na svemu sto ste nam omogucili ove 2 sezone

  • umjesto da ulazete u takve stvari i one ostale divlje prijenose sta ste se hvalili, mogli bi ulagat u f1, pa da imamo slobodne treninge opet i utrke sa manje reklama, jasno je meni da kad ide da se covjek polakomi, al znate onu kako doslo tako oslo. kako ste stekli gledatelje tako ce3 te ih i izgubit. osobno sam opet poceo gledati f1 na orf-u i rtl-u jer nemam zivaca svake 3 minute gledati reklame

  • Svaka čast, pohvale……….

  • to je super al mislim da bi bilo bolje da su te novce uložili u f1 pa smanjili za duplo reklame, to je moje mišljenje….al bolje išta nego ništa

  • Svaka vam čast i veliko hvala na trudu! :-)
    A sada jedno pitanje za sve one koji su veći i bolji poznavaoci motosporta od mene…
    Može li mi netko reći Top 5 kategorija/serija “formule” (ne znam kako da se pravilno izrazim pa pomozite i po tom pitanju)?

    Prema nekim mojim saznanjima, rangiranje kategorija/serija od najvažnije prema manje važnoj izgleda otprilike ovako:
    1. Formula 1
    2. GP2
    3. Formula 2
    4. Formula Renault 3.5
    5. GP3

    Unaprijed se zahvaljujem na odgovorima i nadam se da ću nešto i naučiti jer čisto sumnjam da sam sve pogodio! ;-)

    • Mislim da si dobro napisao uz moje mišljenje da je Formula Renault 3.5 ispred F2.

      • Da, slažem se sa tobom. Samo što to malo čudno izgleda (Formula Renault 3.5 ispred Formule 2). Mislim, 3.5 ispred 2…to je malo zbunjujuće, ali inače se slažem. ;-)

    • Zavisi koji su ti priorioteti… Al recimo tako nekako bi i meni bilo posloženo.

      • Moji prioriteti su “popularnost i važnost”. ;-)
        Ali čini se da sam u pravu sa svojim rangiranjem…hvala na potvrdi. :-)

    • THE CHASER:
      Vrlo je teško odrediti kako zapravo stoje stvari, morali bismo prije odrediti kriterije, a onda tek dolazi do miješanja karata.
      Pitanje koliko je to auto-sport , a koliko auto-biznis. Vozači su ako nemaju bogatu podlogu i uglavnom dok ne postanu nešto , pravi šljakeri. Sa nekim sam i osobno kontaktirao. Dečki , na koncu konca to vole , uživaju i spremni su na rizik i odricanja , bez obzria odakle, kakvi su i koliko love imaju. To jednostavno vole.
      Jedan od ključnih kriterija može biti i vjeorvatno je cijena sezone, npr. sami nastupi uglavnom bez ostalih troškova putovanja , hotela ili slično. Nemogu tvrditi ,ali takve podatke sam pronašao u engleskim web stranicama, no ne sječam se točno
      -sezona u GP2 teško košta manje od 1,2 miliona Eura, a momže i do 2 za pobjedničke timove,
      - sezona u teamu WS Renault 3.5, prosjećno 700 tisuća , pa na više,
      -Gp3 team, neznam točno ali kreće se prema mojim infomacijama od 400 i više tisuća Eura, možda slabiji tim ponudi nižu cijenu
      -F2 , bi je koštala 280, a sada navodno preko 300 tisuća eura
      -F3 team bi koštao oko 300/350 tisuća eura
      Naravno , F1 sa jedne strane i Indy car Izod bi gotovo u svemu trebali biti na vrhu , ali zasigurno se Evropljani sa time ne bi seložili, ali u Americi to je po svemu vrhunski spektakl i gledanost enormna. Kada bi uzelo obzir međusobnu povezanost, onda bi do Prva dva mjesta trebali postaviti Gp2 i Gp3 odmah uz F1 , kao nekakve službene pod serije. Mnogima Auto GP nije zapravo niti poznat osim ako ga nisu ove godine pratili na Eurosportu , a recimo natjecanje se još nije dokazalo u autosportu i treba mu još dvije stabilne godine za to. Uloliko netko od vozača krene iz Auto GP ove godine prema GP2, WS FR 3.5 ili kao nekakvo čudo u F1 , odmah se kategorizacija, nivo zainteresiranosti ili cijena diže. Ko burza
      Moje je miljenjeda bi da bi moglo ići ovako u 2012.
      1. F1
      -INDY CAR IZOD
      2. GP2
      3. F. RENAULT WS 3.5
      4. AUTO GP
      -INDY CAR LIGHT
      5. F2
      6. GP3
      7. F3
      8. F. RENAULT 2.0 EUROSERIES
      9. F. RENAULT 2.0 I F3 REGIONALNE ILI NACIONALNE
      Postoje nekakve uobičajene linije razvoja , navodim primjere , ali premještanja su sasvim normalna iz modela u model . Postoje i TEamovi koji su zastupljeni u više kategorija pa svoje vozače guraju i premještaju npr. BArwa, Trident, Carlin, Lotus
      Uvijek je nekakva logika da se mora prelaziti sa slabijeg na jače motore, ali isto tako može se prelaiti iz lošije serije sa jačim motorom u bolju seriju sa slabijim gdje timovi ili sama serija daje bolje mogućnosti napretka
      a) gp3, gp2,………………….. F1? (između ulete F2 ili F3)
      b) Renault 2.0, Renault 3.5,…………… F1 ?
      c) Renault 2.0, F2, Gp2, …………………F1 ?
      i tako slično ,ali uglavnom do GP2 i REnault WS ima da se namuče i dobre novce potroše sami, njihovi roditelji ili njihovi sponzori / mecene, ako imaju sreće i to velike sreće , naravno usput moraju imati ono nešto jer samo lova nije dovoljna. Zvjezdice moraju biti posložene da bi karijera stvarno uspjela.
      Eto pozdrav

  • Te manje serije su sve od reda užasno zanimljive za gledat. A i vjerujem da je to odlična stvar za hrvatski automobilizam ako uspiju nekog našeg tamo progurat…

  • Koliko znam Kreator ima prava na GP2, ali ista stvar je kao i sa F1 treninzima – satelitski aranžman je preskup…

  • dobro je i ovo, ali na prvi pogled mi se učinilo da se radi o gp2. nadam se da će i gp2 uspjeti dovesti, uz dužno poštovanje prema motorima, četiri kotača su četiri kotača :D

  • vjerujem da si ti prijenosi samo zbog toga da sad eventualno naš habulin dobije neku priliku tu. osobno bih volio kad bismo mogli gledati puni gp vikend f1 i wrc uživo i sažetke u hrvatskoj. ništa drugo mi ne bi bilo potrebno, osim gledanja najboljih vozača na svijetu u dvije najbolje motosport serije.

  • Supr ja da postojite i pruzate nam zadovoljstvo.
    Uvik ce bit kriticara na sta se nedi tribalo obazirat ;)

  • ma bravo vi ste gluplji od vlade umjesto da smanjite reklame ili da uvedete treninge f1 vi uvedete f2. ajde da je neki hrvat tamo

  • Žao mi je, ali u situaciji gdje reklame tijekom utrke f1 idu svakih 10 min i traju 2 i pol-3 min, teško mi je pozdraviti kupnju prijenosa još jednog prvenstva. Rađe te novce uložite u smanjenje broja reklama u f1. Ovako se nalazim u situaciji da sam skidao i ponovno gledao Sky-ev prijenos sa Spa jer pol pretjecanja nisam vidio u vašem direktnom prijenosu, a ubuduće vjerojatno niti neću gledati vaše prijenose jer je to jednostavno gubljenje vremena. Rađe pričekam BBC ili Sky do navečer i pogledam u miru i komadu.

  • ma šta se odmah tužite … do pred par godina smo imali samo f1 i to je to, sada uz pomoć kreatora imamo f1, f2, moto gp… i još k tome ovo može pomoći našim dečkama da uđu u velike vode….. samo tako naprijed !!!!

  • Puno bolje bi bilo GP2, al šta ćeš…

  • http://www.formulatwo.com/calendars/2012-calendar/hungaroring.aspx

    THURSDAY 6 SEPTEMBER [Pre-event testing]
    09:00-10:00 – Session 1
    11:20-12:20 – Session 2
    14:30-15:30 – Session 3
    16:50-17:50 – Session 4

    FRIDAY 7 SEPTEMBER
    11:45-12:30 : Free Practice 1
    15:45-16:30 : Free Practice 2

    SATURDAY 8 SEPTEMBER
    09:50-10:20 : Qualifying 1
    13:50-14:30 : Race 1

    SUNDAY 9 SEPTEMBER
    09:45-10:15 : Qualifying 2
    14:30-15:10 : Race 2

  • Ljepo zahvaljujem al rade vi produzite F1 na jos 3 godine :)

  • Treninzi F1 su mi ipak draži …

  • Ma sta ce nan,vratite nan treninge za F1,kad vec prosipate novce.

  • Prijenos u 22.05!? Bit će dobro ako je i snimka..

Videozid

Video dana: Alonso VS Hamilton u McLarenu, Spa 2007.

19.08.2014., 31 komentara

Pogledaj

Video dana: Raikkonen nakratko “zaboravio” finski

12.08.2014., 9 komentara

Pogledaj

Video dana: Lewis Hamilton vs Ken Block, F1 vs reli auto

09.08.2014., 17 komentara

Pogledaj

Video dana: Prva polovica sezone 2014.

03.08.2014., 15 komentara

Pogledaj

Video dana: Barrichellova prva pobjeda (Hockenheim 2000.)

14.07.2014., 19 komentara

Pogledaj

Video dana: Goodwood festival

30.06.2014., 24 komentara

Pogledaj

Video dana: Red Bullovo predstavljanje Red Bull Ringa

13.06.2014., 27 komentara

Pogledaj

Video dana: Button i Mobil 1 na praonici automobila

12.06.2014., 13 komentara

Pogledaj

Video dana: Buttonovo pretjecanje Alonsa i Hulkenberga

11.06.2014., 36 komentara

Pogledaj

Više ›

Facebook Twitter Youtube RSS Hosted by Avalon