Prva utrka sezone 2020. koja će biti otvorena za gledatelje bit će VN Toskane koja je na rasporedu od 11. do 13. rujna. 

F1 je planirala sve utrke sezone 2020. održati iza zatvorenih vrata radi protokola propisanih uslijed pandemije koronavirusa s reduciranim osobljem u paddocku.

Dužnosnici Formule 1 nadali su se kako će utrke moći otvoriti vrata za gledatelje od početka jeseni, no VN Belgije održana je bez gledatelja, a isti slučaj će biti i ovaj vikend s VN Italije, za koju je potvrđeno da će biti zatvorena za gledatelje.

Mugello je sada i službeno potvrdio kako će tribine biti otvorene za gledatelje tijekom vikenda kada organiziraju svoju prvu utrku Formule 1 u povijesti, no da će kapacitet tribina biti umanjen, odnosno kako će u prodaju biti stavljeno 2880 ulaznica za svaki dan vikenda za VN Toskane.

”Tijekom tri dana, po 2880 gledatelja moći će prisustvovati događajima svakog dana. Tisuću gledatelja biti će na centralnoj tribini i tisuću na tribini Materassi. 880 ulaznica će biti ponuđeno članovima Scuderia Ferrari klubova na tribini 58.” najavili su organizatori.

”Detaljan plan rada izrađen od strane mugello staze odobrila je Regija Toskana, a plan sadrži sve preventivne mjere protiv Covid-19 virusa i maksimalnu sigurnost za sve prisutne.”

Ulaznice će biti u prodaji od utorka, 1. rujna.

Utrka za VN Toskane bit će 1000. utrka u Formuli 1 za momčad Ferrari, a talijanski konstruktor bit će i glavni sponzor ove utrke.

Od strane čelnika Formule 1 planirano je i da se VN Rusije, koja je predviđena za kraj rujna, održi pred gledateljima, a organizatori utrke iz Sočija nadaju se kako će moći dozvoliti ulazak 30000 gledatelja na stazu, što je pola od kapaciteta tribina uz stazu.

Za povratak VN Portugala u kalendar Formule 1, koja će se održati na stazi Algarve International u listopadu, cilj je dozvoliti ulazak između 50000 i 60000 gledatelja. Završetak sezone u Abu Dhabiju će se zasigurno održati bez gledatelja, ali postoji mogućnost da će se dvije utrke u Bahrainu otvori vrata za obožavatelje.

Isti vikend kada će se održati VN Toskane, MotoGP utrka, Emiliga Romana na stazi Misano, ugostit će po 30000 obožavatelja za svaki dan događaja.

 

 

12
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
6 Komentara na temu
6 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
7 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
west 44

Baš će biti lijepo slavit u crvenom dvorištu, na njihovu obljetnicu,gdje ćeš večeg gušta!!!

avatar
Član
Desmosedici

Tifosi će “isprdit” te engleske klaune.

avatar
Član
TORPEDO

Eto Hamiltonu prvog zviždanja kad pobijedi…

avatar
Član
Pedji2

Cudno da ce F1 pustiti 2880 navijaca da izraze nezadovoljstvo koje cemo svi videti…

avatar
Član
robif

To je bas pljuvanje pi Ferrariju

avatar
Član
mody

super staza mugello

avatar
Član
TORPEDO

A ja mislio da osim mene nema nijednog navijača Ferrarija…?

avatar
Član
papaya

Ferrari triba znati cijeniti…i kad si za najveće rivale…velika je to momcad…svaka cast…živili

avatar
Član
Desmosedici

Tako je..ja navijam za Ducati?

avatar
Član
TORPEDO

Ne navijam ni za koji tim u Moto GP…ako bih za nekoga i navijao to bi bila MV Agusta kad bi se natjecala.
Ali respect prema najstarijim firmama na gridu prema povijesnoj zasluzi,a to su najprije Yamaha,malo manje Honda…a onda svi ostali.

avatar
Član
Desmosedici

Kad sam ja počeo gledati Moto GP..tada je to bila “kraljevska klasa 500”..glavni su bili Suzuki /Barry Sheene 2 naslova zaredom, pa Yamaha/Kenny Roberts 3 naslova zaredom/ pa opet Suzuki /Marco Luchinelli pa Franco Uncini/..Honda se vraća u takmičenje 1982. nakon dugog izbivanja, slično Mercedesu u F1, sa trocilindričnim dvotaktnim motorom kojeg vozi Fast Freddie Spencer..ostalo je povijest.

avatar
Član
Desmosedici

Zašto Ducati? ..Zbog uspjeha u drugim moto takmičenjima kao što su TT, Endurance..i što je na kraju došao i u najelitnije takmičenje i tu ostao kao jedini europski proizvođač koji može konkurirati japanskim motociklima..eto sada je tu i KTM, sposoban za pobjede, dok Aprilija nikako da dođe na razinu da može pobijediti.