Između utrke u Silverstoneu i utrke na stazi kraj Barcelone smo dobili informaciju kako je momčad McLarena odlučila povući žalbu na odluku sudaca u slučaju legalnosti bolida Racing Pointa, dok će Ferrari i Renault, koji je prvi ‘potegnuo’ pitanje legalnosti bolida, nastaviti borbu na međunarodnom sudu.

Podsjetimo, suci su odlučili kazniti Racing Point s 15 bodova i 400.000 eura zbog ‘kopije’ Mercedesovih usisnika za kočnice, a ta odluka nije najbolje sjela momčadima u paddocku koje su odmah najavile žalbu.

McLaren je izjavom za Motorsport.com potvrdio ‘izlazak’ iz žalbe, ali je odlučan u borbi protiv ‘kopiranja’ bolida u budućnosti:

McLaren Racing je odlučio da se neće žaliti na odluku sudaca oko legalnosti bolida Racing Pointa. Momčad je zadovoljna što je FIA pronašla činjenice koje ukazuju na nepoštivanje pravila. Osim toga, McLaren je zadovoljan činjenicom da je FIA jasno dala do znanja da će u budućim pravilnicima bolje definirati pojam konstruktora čime nećemo imati ovakvih problema u budućnosti. Nadalje, McLaren Racing podržava namjeru Ferrarija i Renaulta da nastave sa žalbom te će rezultate te žalbe pratiti s velikim interesom.”

Rok za žalbu ističe u srijedu ujutro, a još uvijek ne znamo hoće li Racing Point i Williams nastaviti sa žalbom ili će odustati od istih.

18
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
14 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
9 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
brasko

Što se tiče McLarena slažem se da je na njihovu odluku utjecala činjenica da će ubuduće koristit Mercedesove motore. S druge strane Renault i Ferrari će nastaviti tako da što god se iz toga izrodi, izrodit će se i s McLarenom i bez njega pa nema potrebe nešto posebno tiskati dalje. Barem ne od strane Mclarena. Na kraju osim ako McLaren ne napravi neku aha ispred vremena revoluciju od bolida slijedi im nastavak rezultata iz prijašnjh godina. Plus minus gore dolje. Što će reći ništa od vraćanja na stare staze slave slijedećih par, a možda i više godina. Barem ne… Read more »

avatar
Član
robif

Dali se tko sjeca muljanja Ferrarijevih informaticara i inzinjera?Petlja koja brise “modove” CPUa? Tamo pocetak 2000. I dominacije Ferkana.Ali nisu mogli,htijeli ili znali dokazat

avatar
Član
mika.KA

mnogi se ne! nego misle da je MS svemirac

avatar
Član
robif

Mirko Svemirko

avatar
Član
robif

Ili se povuc ili motori C kategorije druge godine,haha.

avatar
Član
Desmosedici

Kad se ovo “prevede” po svemu ispada da je Mercedes napravio pritisak na Mclaren da povuče žalbu..problem je što baš Mclarenu najmanje odgovara ovakav R. Point pa zbog toga i dalje podržava Ferrari i Renault da nastave sa žalbom..ono, kao da su im rekli: vi nastavite, svaka vam čast, žao nam je..ali i sami znate da mi dalje ne smijemo zbog Mercedesa..zbog ovih okolnostio imam razumijevanje za Mclaren jer se našao u vrlo nezgodnoj situaciji..Mercedes će Mclarenu isporučivati PU pa se ne smiju aktivno i javno suprostavljat politici i interesima Mercedesa, a to je definitivno ovaj i ovakav R.Point, a… Read more »

avatar
Član
klepesina

Pogledaj rezultate RP do sad kokurentni su ko wiliams ima ih na kvalama u trci nidje .i zasto bas uvjek sve svalis na merceds jest oni rekli mclarenu povucite tuzbu nema motora u kakve vi teorije zavjere ulazite svakako nece mercedes isporucit svoj najjaci motor mcl to treba da ti bude jasno pogotovo ako mercedes kao tvornicka momcad ostane i dalje u f1 znaci prvi merceds aston martin pa tek onda mclaren koji ce koristit svoje mjenjace nece mercedesove koji opet pitanje kako ce se sinhronizovati sa merc motorom…al dobro svak pise i raztmislja kako mu godi i trazi izgovore… Read more »

avatar
Član
Deyo

Nažalost, Klepesina, nisu teorije, vec ružna realnost zvana Toto Wolff. Lici na njega da uradi nesto takvo.

avatar
Član
Desmosedici

Klepetane, lupetaš..realno razmišljaj i piši.

avatar
Član
Deyo

U pravu si. Seidl je fantastičan, ali definitivno su napravili pogrešku sa promjenom i prelazak na Mercedes. Niti će to biti pogonska jedinica iste specifikacije, a imaće protuvu Wolfa za vratom, kao onda jednom kada je Massa uzeo pole vozeći za Williams, odmah je otišao u garažu da im da “dobronamjeran” savet da na zadržavaju njegove vozače, kao što mu moze pasti napamet i njima da uradi, ili da mozda ubaci nekog njegovog štićenika umjesto Riciarda ili Norrisa. Kako je to tada bilo ponižavajuće, tako je i ovo sada gde ih je naterao da povuku u potpunosti opravdano žalbu. Definitivno… Read more »

avatar
Guest
LHx6

Iste su specifikacije. Ako uporno to tvrdiš i na tome baziraš svoje “znanje” onda si obični teoretičar zavjere.

avatar
Član
Desmosedici

Slažem se..možda postoje spačke sa modovima i isporukom trenutne snage..znamo da sve momčadi tu “rade” u sivim zonama..a samo se Ferrarija kažnjava. Malo razmišljam, pa uopće ne vidim razloga zašto nekome ogrničavati trenutni protok goriva time i trenutnu snagu, ako je na kraju sve ograničeno sa količinom goriva tj. potrošnjom..tko želi voziti jednu dionicu brže neka izvoli, ali zato troši više goriva koje će morati kasnioe štedjeti..to je nešto slično kao i gume.

avatar
Član
Worf

ne razumijem zasto si to rekao sad………zar se ne prica godinama da je mercedesov motor prejak i da ce se to morati promijeniti ako zelimo kompetitivnije natjecanje? zar nije bilo tako trenutni protok je ogranicen UPRAVO ZATO da se ogranici max. horsepower koji motor moze isporuciti u datom trenutku. a sto sad da to maknemo? i da mercedesova max. snaga bude opet 50 ili vise ks ispred ostalih da ne spominjemo (po mom osobnom misljenju, nemam telemetriju koja to dokazuje) kako su oni vec tamo 2017 2018 udrili gornju granicu ovih motora. i da se zadnje 2 sezone vise koncentriraju… Read more »

avatar
Član
Deyo

A ti si ih pravio pa znas su iste?!!!! Ja baziram na onome kako je, i sto su i drugi potvrdili. I moje znanje je vijece nego tvoje i ovih tvojih slijepaca sto samo lupaju minuse na pomen Mercedesa, Hamiltone i Wolffa.

avatar
Guest
LHx6

Ali ne budi tako zatvoren. Ako upotrijebiš tvoju logiku onda su Williamsu dostavljali još lošiju verziju nego RPu jel tako? S obzirom da je Williams i 2018. i 2019. bio dobrih 1s iza RPa.

Pravila nalažu da moraju biti iste specifikacije. To je po FIA pravilima. Da ih krše prijavili bi ih.

avatar
Član
Deyo

Stari, ja nisam zatvoren, ne pricam napamet, i ne zelim se svadjati, izuzev sa onom DNA greskom zvanom PAnzer. To sto si napisao je tocno, pogonske jedinice bi trebale biti iste. Sjeti se Ferrarija, da li znas neku momcad koja je imala koristi od njihovih motora. Jeste Vettel pobijedio 2008., i to je bio izuzetak. Uvijek su isporucivali drugaciju specifikaciju od one koju su oni koristili. Kada je Mercedes, nazovi kako god hoces, posteno ili ne, krenuo u ovu pricu 2014. (ili ranije), nekoliko vozaca i momcadi, i njhovog tehnickog osoblja su tvrdili da je specifikacija drugacija od one koju… Read more »

avatar
Guest
LHx6

Onda nisi updateao znanje. Pravila su se promijenila. 2014. nisu bili obvezni davati iste specifikacije

avatar
Član
Pedji2

Ubrzo ce svi skapirat zasto je Ron Dennis toliko riskirao s Hondom…
Ne vidim nacin da McL bude brzi od Merca… Jedino ako Merc ode iz F1
Sve u svmu cini se da su se Mercedes I ekipa bas zaigrali.. po meni su otisli korak predaleko..