Tek nešto više od tri tjedna dijeli nas do starta sezone Svjetskog prvenstva Formule 1, a Pirelli je objavio koje će komponente guma biti na raspolaganju timovima za prvih osam utrka u kalendaru.

Talijanski proizvođač guma odabrao je tri središnje komponente na skali tvrdoće (C2, C3 i C4) za čak šest od osam utrka. Razlikuje se odabir tek za Velike nagrade Španjolske i Velike Britanije, na kojima će timovi koristiti tri najtvrđe komponente – C1, C2 i C3.

Upravo je uz Silverstone vezana i najzanimljivija činjenica oko ovog odabira guma. Naime, na britanskoj stazi vozit će se dvije uzastopne utrke, ali kako bi se momčadima malo zakompliciralo stvari, na raspolaganju će imati različite setove guma i to bi moglo dovesti do nekih zanimljivih taktičkih odluka.

“Zbog velikog broja varijabli na početku ove sezone i fleksibilnog kalendara, nemamo previše vremena za reakciju na promjenjive okolnosti. Stoga je dogovoreno s momčadima, promotorom i FIA-om da se nominacija guma za prvih osam utrka u ovoj godini objavi odjednom.”

“Kao i inače, komponente su odabrane kako bi najbolje odgovarale karakteristikama pojedine staze i omogućile momčadima zanimljive prilike u pogledu trkaćih strategija”, izjavio je šef Pirellijevog F1 odjela Mario Isola.

Sezona kreće od 3. do 5. srpnja u Austriji, a na stazi Red Bull Ring vozit će se i druga utrka, već 12. srpnja. Kad je Austrija u pitanju, Pirelli se nije odlučio na istu varijantu kao sa Silverstoneom, već će momčadi tijekom oba vikenda koristiti iste komponente guma.

2
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
1 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Nešto bih napisao vezano za gume. Od slijedeće sezone se smanjiva downforce bolida za nekih 10% iz razloga da bi se mogle koristit ove gume i slijedeće sezone..naime, pretpostavlja se da će se tijekom ove sezone postići napredak downforcea za nekih 10% što bi bilo kritično opterećenje za ove gume..stoga se smanjiva downforce…jedna od mjera je rezanje dijela poda bolida i zatvaranje puhala, utora i nosača čime bni se opterećenje svelo na ovogodišnje vrijednosti kako bi se zaštitile gume. Pirelli Motorsport nada se da će aerodinamičko smanjenje opterećenja koje je FIA odlučila uvesti, uz potpuno suglasje timova, biti dovoljno da… Read more »

avatar
Član
Desmosedici

Nitko nema pojma o čemu pišem..jeli tako? Šteta što vam to ne mogu nacrtat..nije toliko komplicirano.