Leclerc provozao SF1000 ulicama Maranella: Čini se kao da cijelu vječnost nisam bio u bolidu

Nakon stotinjak dana prisilne stanke, Charles Leclerc u četvrtak je sjeo u Ferrarijev bolid SF1000, kako bi ga provozao ulicama Maranella i najavio skorašnji start sezone Formule 1.

Prvi put u doba moderne Formule 1 ulicama Maranella provozao se aktualni Ferrarijev F1 bolid. Charles Leclerc u četvrtak ujutro provozao je SF1000 od “Officina Classiche” pa pored aktualne momčadske baze i muzeja sve do staze Fiorano. Prošlo je točno 110 dana otkad je posljednji put vozio bolid Formule 1, no ovaj put ipak nije imao priliku odraditi i nekoliko krugova stazom.

“Obično ne ustajem rano, ali danas sam imao odličan razlog. Možda sam probudio neke ljude, ali bio je izvanredan osjećaj voziti SF1000 ulicama Maranella. Stvarno je prošlo mnogo vremena otkad sam bio u bolidu, čini mi se kao cijela vječnost. Lijepo je vratiti se za volan bolida, čak i ako se radi o vožnji ulicama. Posebne su to ulice ovdje u Maranellu. Bio je to dobar dan.”

“U životu sam više vremena provodio testirajući i trenirajući u bolidima ili s kartingom, nego što sam bio kod kuće. Definitivno mi je nedostajao taj adrenalin prilikom sjedanja u bolid i osjećaj brzine. Nisam još mogao pritisnuti bolid, ali i to će doći uskoro. Sezona kreće uskoro i ne mogu dočekati povratak u bolid te vožnju na granicama mogućnosti”, kaže Leclerc.

Za vrijeme stanke Leclerc je mnogo vremena provodio natječući se u virtualnim utrkama. Neki su skloni mišljenju da će vozači, koji su vozili virtualne utrke, kad krene sezona imati određenu prednost u odnosu na one koji nisu željeli sudjelovati u takvoj vrsti utrkivanja.

Evo što Charles misli o toj teoriji: “Ne mislim da postajete bolji u vožnji bolida zato što vozite virtualne utrke, ali vjerujem da je mentalna strana priče potpuno ista. Dobar vozač u simulacijama bit će dobar i u stvarnosti, ako radi na pravi način.”

“Primjerice, pritisak jednog kvalifikacijskog kruga je isti i zato mislim da je virtualno utrkivanje korisno. Ono pomaže da vozač mentalno ostane u poželjnom stanju te da bude spreman za utrkivanje kad sezona napokon krene.”

Napokon će krenuti od 3. do 5. srpnja na Red Bull Ringu u Austriji.

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Da nebi netko pomislio da je Ferrari gologuz pa da ne može održati privatno testiranje prije početka sezone..da nema za gume i gorivo..evo malo na tu temu: Ferrari: Mugello test 23. lipnja s Leclercom i Vettelom 19. lipnja 2020., 13:43 Leclerc i Vettel bit će glavni akteri na stazi u vlasništvu Ferrarija 23. lipnja: dvojica vozača dijelit će kokpit SF71-H. iz 2018. Test je posebno strateški važan ako će Mugello biti poprište drugog GP-a u Italiji. Ferrari je pozvao Charlesa Leclerca i Sebastiana Vettela u utorak, 23 lipnja u Mugello. Scuderia će voziti SF71-H na toskanskoj stazi, čiji je vlasnik… Read more »

Pratiteljcro

Nisam mogo da nenapisem ista ipak je to moj ferari ja drukam i kad treba i kad netreba taman i po ulicama solo vozili

Desmosedici

Znam, neki se poveselili da Ferrari neće održati privatni test-trening..tako se moglo isčitati iz ovog teksta..nego da ide tako sirotan bez testa na GP Austrije, pa sam morao to pojasnit. Ne brini se..ide se u Mugello na pripremu utrke..one na Oestereichringu i one koja će se održati u Mugellu.

Desmosedici

..a ima se za gorivo i gume..a vozi se i po svojoj stazi..bilo to u Fioranu ili u Mugellu.

Related Posts