Nova sezona startat će sljedećeg vikenda u Austriji, a bit će to peta po redu u redovima Haasa za Romaina Grosjeana. Francuzu na kraju godine ističe ugovor i nije poznato gdje će nastaviti karijeru. Jedna od opcija za njega mogao bi biti povratak u Renault, za koji je i debitirao u Formuli 1.

U drugoj polovici 2009. Romain Grosjean dobio je priliku zamijeniti Nelsona Piqueta Juniora u redovima Renaulta. Debitirao je na Velikoj nagradi Europe u Valenciji, a nakon što je odradio sedam utrka do kraja te sezone, bio je prisiljen čekati na svoj sljedeći nastup sve do 2012.

Momčad Renaulta prethodno je postala Lotus F1 Team, a Grosjean je te 2012. vozio kao momčadski kolega Kimija Raikkonena. Najuspješnija godina njegove karijere bila je 2013. kad je s Lotusom ostvario čak šest plasmana na postolje i zauzeo sedmo mjesto ukupnog poretka vozača.

Od 2016. Grosjean je član Haas F1 momčadi, s kojom nije uspio ponoviti takve rezultate. Zbog ne baš bajnih nastupa, mnogi bi Francuzu i ranije pokazali prema izlazu, no američka mu je momčad produžila ugovor do kraja 2020. Što nakon ove godine za sada nije poznato. Jedna od opcija mogao bi biti povratak u Renault, budući da će odlazak Ricciarda ostaviti upražnjenu vozačku poziciju.

O eventualnom povratku u Renault, Grosjean kaže: “Bila bi to lijepa priča. Proveo sam deset godina u Enstoneu i oni su financirali najveći dio moje karijere, a posljednje postolje za momčad iz Enstonea osvojio sam baš ja.

“Mislim da bi bilo lijepo vratiti se, ali bilo bi lijepo ostati u Haasu ili iskušati neku drugu momčad. Nismo još odvozili nijednu utrku, a već govorimo o sljedećoj godini. To je pomalo čudno, ali već smo blizu prvog dijela srpnja, kada počinje silly season.”

“Ne znam, mislim da se prvo trebamo vratiti utrkivanju i vidjeti kako će se naš bolid ponašati. Pokušat ću dati sve od sebe pa vidjeti jesam li na razini na kojoj bih želio biti. Onda možemo početi s razgovorima o budućnosti i sagledati što možemo napraviti.”

Najbolji rezultat u bolidu Haasa Grosjean je ostvario na VN Austrije 2018. godine, kad je utrku završio na četvrtom mjestu. Možda je to dobar znak za njega, budući da se prve dvije utrke sezone voze na Red Bull Ringu.

3
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
mody

sumnjam da ce alonso 2021 u renault

avatar
Član
Junior

Vidim da se nesto govori o borbi Alonsa i Vettela za mjesto u Aston Martinu za 2021. Ko ce ga znat sta se desava iza scena. F1 je gora od indijskih sapunica, ne znas ko koga, ko je s kim u dogovoru, ko leti van.

avatar
Član
NoOne

Svaka promjena je dobrodošla i bude povećala zanimljivost sezone. Ono što bi bilo najbolje, a to je odlazak Hama iz Mercedesa se nažalost neće dogoditi. Druga najbolja stvar za F1 bi bilo da bar Botas ode iz Mercedesa, ali niti to se najvjerojatnije neće dogoditi.