Mercedes: Nagađanja o odlasku iz F1 su neutemeljena i neodgovorna

Momčad Mercedesa u posljednjih je šest godina osvojila jednako toliko dvostrukih titula u Formuli 1, no povremeno se u medijima pojavljuju glasine kako bi njemački proizvođač u skoroj budućnosti mogao napustiti elitno automobilističko natjecanje. Kao odgovor na to, iz Mercedesa poručuju da u tome nema istine…

Zastrašujuć je niz Mercedesovih uspjeha u proteklim sezonama Formule 1, ali bez obzira na to, aktualne su priče kako ta momčad ne planira još dugo biti dio Formule 1. Međutim, iz redova Daimlera stiže priopćenje koje tvrdi suprotno, a tiče se i budućnosti šefa momčadi, Tota Wolffa.

“Nagađanja o potencijalnom odlasku iz Formule 1 su neutemeljena i neodgovorna. Sport je povukao prave mjere kako bi se nosio s posljedicama pandemije virusa COVID-19 i osigurao financijsku održivost za budućnost, a mi pozdravljamo te korake.”

“Naša je jasna namjera nastaviti s natjecanjem u Formuli 1 kao tvornička momčad Mercedes-Benza u godinama koje dolaze i napraviti to u suradnji s našim upravljačkim partnerom Totom Wolffom.”

Wolffa se u posljednje vrijeme često dovodilo u kontekst prelaska u Aston Martin, posebno nakon što je postao dioničar te tvrtke. Aktualni ugovor s Mercedesom ističe mu krajem godine, kao i dvojici vozača, a momčad planira krenuti u realizaciju svih planova za godine koje dolaze kad napokon krene sezona 2020.

27 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Deyo

Toto Wolff! Tamo pocetkom 2012. Williams momcad je u svoje redove dovela covjeka sa integritetom. Zvao se Adam Parr. Covjek sa dva para celicnih. Usudio se ono sto drugi nisu. Usprotaviti se malom pohlepnom patuljku BE, i jos pitati zasto ne postoji realna i postena raspodela sredstava od prava na prijenose. Odmah je pohlepni patuljak iskoristio svoj uticaj i cinjenicu da je pomogao u teskim trenucima sir Franku, i naterao ga otarasiti se Parra i zahtevao da njegovu ulogu preuzme Toto Wolff. Covjek koji osim novca i bas nije imao nekoga znanja o F1. Zasjeo je u Mercedes, koji uz… Read more »

LHx6

Ne lažite. Desmo nam ovdje tjednima objašnjava kak oodlazite i da vas zamjenjuje Aston Martin.

Desmosedici

Vrlo moguća opcija nakon 2021. ili koju godinu kasnije., pa se ti sad pokušaj izrugivat sa mnom..izvoli.

Desmosedici

P.S. Šlag na vašoj torti je Giacomo Tortola..Hahahaha!

Desmosedici

P.S. ..biće dobar, jer ga je Ferrari od lani držao”na ledu”..Hahahaha!

Desmosedici

Evo još malo vijesti. Mercedes dobiva još jedan kadrovski “poklon” iz Maranella..Eto ovdje obično čitamo kako su u Maranellu neki nesposobni inžinjeri koji “promašuju koncepte” i koji ne znaju napraviti pobjednički bolid, a Mercedes ih traži i plaća suhim zlatom. Zanimljivo..neka mi netko od mojih oponenata ovdje na forumu pokuša sve to suvislo objasnit. Mercedes: Tortora, bivši Ferrarijevac, postaje zamjenik glavnog dizajnera Mercedesa Prošlo je godinu dana otkako je Giacomo Tortora smijenjen s dužnosti šefa simulatora Ferrarija. Nakon GP-a u Monaku, inženjer iz Cavallina bio je smješten u “zamrzivač” trkačkog odjela gdje je ostao bez zadatka dok nije odlučio otići.… Read more »

Desmosedici

..Eto obratno je došao jedino Wolf Zimmermann iz AMG-a.

west 44

Da nije bilo Wolfa i Mercedesa koji ga im je preporučio još ne bi znali napraviti hibridni sustav motora!!!

Desmosedici

Pričaš gluposti. Zimmermann nije nikada radio hybrid sustave. On radi motore sa unutarnjim izgaranjem. Znači njegova zadaća u Ferraiju je razvoj turbo motora i napajanja..oni famozni senzori o kojima tako rado pričate.. Za hybrid sustav u Ferrariju je zadužen Baritaud, a Fraboni za testiranja. Glavni šef razvoja cijelog PU je Enrico Gaultieri..Sassija koji je bio prije njega su također”poklonili” Mercedesu. Kad me već vučeš za jezik da nije bilo Ferrarijeva znanja i pomoći FIA-e Mercedes nikad nebi sastavio pošten bolid. Brawn, Schumacher, Costa, Allison, Sassi..sada i Giacomo Tortola.

Desmosedici

Što je ovo? Niđe Švaba za lijeka..Talijani i Englezi u Mercedes AMG HP teamu kolo vode..Hahahaha!

west 44

Sad da se vidimo uživo ja bi te tako izvrijeđo jer lažeš da to ni pas s maslom ne bi pojeo !!! Wolf Zimmermann je guru za hibridne sustave i kao takav je poslan u Ferrari da ih ojača na tom području motora.

west 44

Misliš na taj tvoj lažljivi jezik!

Desmosedici

Daj se smiri. Zimmermannje u AMG-u radio atmosferske, pa turbo motore, a radio je i inovativne hybrid projekte. Vjerojatno je svojim znanjem u tome pomogao i Ferrariju, ali sada stvari stoje ovako:
Formula 1 / Najnovije vijesti
Ferrari: Iotti se vraća proizvodu, Zimmermann u Maranello
Napisao: Franco Nugnes
24. rujna 2019. godine 12:53
Binotto planira reorganizaciju svog trkačkog odjela reorganizacijom uloga kako bi bili kompetitivni u budućnosti: šef odjela motora je Enrico Gualtieri, a pod njim će biti njemački Zimmermann (motor s unutarnjim izgaranjem), Baritaud (ERS) i Fraboni (staza i probna soba).

west 44

Lažovčino ne zanimaju me kako stvari stoje u Ferrariju i prestani prebacivat lopticu s teme na temu ,ovdje je riječ o Zimmermannu a ja sam ti rekao tko je i šta je on!!!

Desmosedici

..u Ferrariju je zadužen za razvoj motora sa unutarnjim izgaranjem..i što ćemo sada?

Desmosedici

Ako ja i Talijani “sve lažemo”, ne lažu Englezi. Evo što su oni napisali o tome: In reality, the change had already been decided by Mattia Binotto: the responsibility of the engines was entrusted to Enrico Gualtieri, who is now head of engine department with a team which includes Zimmermann, Fraboni, Baritaud, Di Paola, Bussi. Wolf Zimmermann was for years the man of conjunction between the Racing Department and the AvL, the largest research center on engines based in Graz, which had started an important collaboration with Ferrari during Sergio Marchionne’s management era. Zimmermann, who had been entrusted with the… Read more »

Desmosedici

P.S. Gore sam napravio lapsus..Zimmermann ne radi turbo..samo motor sa unutarnjim izgaranjem..Turbo i hybrid sustave radi Baritaud.

LHx6

Probaj pročitati komentare, ali samo Desmosedicijeve. Zanemari sve ostale.

Vidjet ćeš jednu zanimljivu stvar. On se svađa i proturječi sam sebi – i pri tom gubi u raspravi.

Hehehe

klepesina

zasto ti ljudi odlaze iz ferarija i prelaze u najljuceg rivala

Desmosedici

Zato što ih masno plaćaju..treba li neki drugi razlog?..a plaćaju ih jer donose znanje..to je najlakši i najkraći put do upjeha..mnogo lakši i jeftiniji od onog pokušaj-pogreška..samo treba imati novaca za sve to i ne boj se.

klepesina

sumnjam da su pare odakle tolike pare mercedesu kao sto tvrdite da sve kupuju i placaju sumnjam da mecka ima vise para od ferarija prije ce da bude nesto drugo mozda ne suglasice sa vodjstvom ekipe sefovima mozda i netrpeljivost medju kolegama mozda su zeljni novog izazova uspjeha…neodgovorno i smijesno je tvrdit nesto a nenat info iz prve ruke uglavnom nikad necemo znati

Desmosedici

..pa dobro..Ali zašto Mercedes stalno uzima te “nesposobne” inžinjere iz Ferrarija kad ima toliko sposobnih njemačkih i engleskih inžinjera?

klepesina

odgovor je jednostavan pa da bi uzeli sve sto se uzet moze da nebi ostavili konkurentima ni promil sanse za bilo sta pa cak ni za nadu…naravno da merc ima i svoje inzinjere al ovako je the best kupis i od konkurenta i zavrsis pricu

Desmosedici

Opwet pogrješno rezoniraš. Ti inžinjeri, koji iz Ferrarija dođu u Mercedes ne sjede “na klupi za rezerve”, nego se odmah postavljaju za šefove i zamjenike šefova..znači da su to stručnjaci koje je Mercedes tražio i dovabio da mu donesu znanje, a ne samo zato da ih se otme od Ferrarija pa da u Mercedesu “metu metlom po radionici”.

Desmosedici

Vidjećemo što će biti..uglavnom ništa nije sigurno.

west 44

Ha, ha,ha !!!

Desmosedici

Pink Panter je jedina sigurna opcija..Hahahaha!

Related Posts