Lewis Hamilton kaže da je pokušavao voziti kvalifikacijske krugove u svakom krugu kako bi bio u korak s Ferrarijem u prvoj fazi utrke za VN Rusije u Sočiju.

Lewis je ostao iza Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca nakon starta utrke, ali je na kraju odnio pobjedu odlično iskoristivši Vettelov kvar na pogonskoj jedinici te izlazak virtualnog sigurnosnog automobila kako bi prestigao Leclerca.

“Nakon starta, samo sam pokušavao biti ukorak s njima, ali svaki krug sam morao voziti kao kvalifikacijski krug, pokušavajući držati korak s njima, jer su bili tako brzi. Bio je to ogroman izazov, ali jedan na koji sam zaista ponosan”, rekao je Hamilton.

Hamilton je ostao u DRS dometu iza Leclerca tijekom prva tri kruga utrke, ali je zaostajao više od 3,5 sekunde u desetom krugu. Mercedesov plan bio je Hamiltonu pružiti dovoljno prednosti s gumama kako bi zaprijetio Ferrariju pred kraj utrke, ali Hamilton je nakon toga priznao da bi start na mekanim gumama bio bolji.

“Prije utrke, sjeli smo i procijenili hoće li meka guma izdržati ili ne. Ili ćemo mi biti u pravu ili oni. U konačnici su oni bili u pravu, jer je meka guma bila mnogo bolja nego što smo predviđali, nisam to očekivao”, rekao je Hamilton.

Dok je Mercedes imao sreće sa sigurnosnim automobilom te je okrenuo utrku u svoju korist, Hamilton se najviše zahvaljuje timu što su prepoznali i znali iskoristiti tu prednost.

 

1
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
1 Komentara na temu
0 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
1 Autori komentara
avatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Desmosedici

Meka guma će izdržati zavisino od bolida na kojemu je montirana. Ferrari je zbog manjeg downforcea nježan prema gumama..ali downforce mora biti odlično ugođen, dovoljno mali da ne troši gume a dovoljno velik da gume ne izađu iz radnog prozora i počnu se klizati..tada dolazi do kontraefekta, gume se počnu jako trošiti a bolid klizi i nema brzinu u zavojima..to je ključ svega i to treba znati ugoditi.