Ruski vozač Daniil Kvjat odlično je vozio na Velikoj nagradi Italije, domaćoj utrci Toro Rossa. Probio se sve do šeste pozicije, ali zbog kvara je morao odustati.

Na stazi koja im je donijela najveći uspjeh u povijesti, pobjedu Sebastiana Vettela 2008. godine, Toro Rosso je tražio novi dobar rezultat. Kvjat je bio na pravom putu jer se s 12. mjesta na startu probio sve do šeste pozicije, no tada je njegov bolid, opremljen najnovijom specifikacijom Hondine pogonske jedinice, otkazao suradnju.

“Bila je to izvanredna utrka, bio sam ispred Red Bulla u tom trenutku, a šesto ili čak peto mjesto bilo je u igri. Ishod je predstavljao veliko razočaranje, ali takav je naš sport. Ponekad možemo odraditi odličan posao, ali nešto na bolidu otkaže i morate stati uz stazu”, izjavio je Kvjat.

Iz momčadi su naknadno otkrili da nije došlo do kvara samog motora, već je došlo do curenja ulja. Situaciju je objasnio glavni trkaći inženjer Jonathan Eddolls.

“Dani je imao stvarno dobru utrku. Planirali smo ostati duže na stazi pa koristiti brzinu bolida u središnjem dijelu utrke u čistom zraku ispred nas. Virtualni sigurnosni bolid došao nam je u pravom trenutku, odradili smo zaustavljanja oba bolida i imali bismo veliku korist od toga, no kad je Dani odlazio iz boksa, vidjeli smo dim pa iz podataka shvatili da je došlo do curenja ulja. Odlučili smo da se treba zaustaviti, kako bismo sačuvali bolid za sljedeće utrke.”

“Bila je to nesretna situacija jer barem sedma pozicija bila je moguća. Gledajući s pozitivne strane, bolid je pokazao dobru brzinu i sretni odlazimo prema Singapuru, stazi na kojoj smo u povijesti imali dobre performanse”, poručio je Eddolls.

Kvjat nakon odustajanja u Italiji ima 33 boda i deseti je u ukupnom poretku Svjetskog prvenstva. Bilo mu je to treće odustajanje u ovoj sezoni.

“Vozio sam iste krugove kao Albon i mislim da sam imao novije gume, tako da sam uvjeren da bih ga zadržao iza sebe. Velika šteta što je ovako završilo jer bila je to dobra utrka s naše strane i izgubili smo dosta bodova”, dodao je Kvjat.

Leave a Reply

Molimo za komentiranje
  Pretplati se  
Obavijesti o