“Safe mode” Hülkenbergovog Renaulta za još jednu utrku bez bodova

Nico Hülkenberg završio je Veliku nagradu Mađarske na 12. poziciji, a za činjenicu da je ostao bez bodova, okrivio je Renaultov motor, kojemu se aktivirao “safe mode”.

Početkom sezone, u kvalifikacijama za Veliku nagradu Bahreina, bolid Nica Hülkenberga imao je sličan problem. Motor se prebacivao u stanje sigurnosnog rada, dizajnirano kako bi ga štitilo od kvarova. Stvar se ponovila u utrci na Hungaroringu, a njemački vozač uz nedostatak snage jednostavno nije mogao provesti željenu strategiju u djelo.

“Mučili smo se s bolidom i tim problemom kontrole motora od samog početka utrke, što znači da sam konstantno gubio otprilike tri desetinke po krugu”, izjavio je Hülkenberg.

Imao je 11. startnu poziciju, što nikako nije loša situacija za napad na bodove, ali drugu utrku zaredom Nijemac je ostao praznih ruku.

“Problem s motorom učinio je stvari nezgodnima i jednostavno nismo imali brzinu za napredak u poretku među osvajače bodova”

“Ovo je stvarno dobar trenutak za ljetnu stanku. Kao momčad moramo se regrupirati, razmisliti o nekim stvarima i moramo podići razinu svojih nastupa u drugom dijelu sezone”, poručio je Renaultov vozač.

Utrke na Hockenheimu i Hungaroringu francuski je proizvođač završio bez osvojenih bodova. U ukupnom poretku konstruktora nalazi se na šestom mjestu, s velika 43 boda zaostatka za četvrtim McLarenom. U vozačkom poretku Ricciardo je 11., a Hülkenberg 14.

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Jeli netko od vas doživio da mu se uključi “safe mode” na autu za vrijeme vožnje? ..Ja sam to doživio kao suvozač, prijatelj mi je vozio, zamislite Mercedes CLK. Prešli preko vode koja je sezala preko visine pragova i onda..safe mode..oko 50 km/h maksimum do ovlaštenog servisa..ili šlepa..šteta što nije naišao dado MKCG da nas prešlepa..hvalio bi Mercedes a pljuvao po “crvenoj žgadiji”..ne bi on ništa skužio, pa mu nebi ništa ni platio..Hahahaha!

Screw Driver

Ja sam doživio 2 puta da uključio “safe mode”… Prvi puta također kao suvozaču u Ssangyongu Kyronu (koji također ima mercedesov motor), dovukli se nekako autocestom od Sl. Broda do Zagreba, samo je trajalo i trajalo. Safe mode je ograničavao broj okretaja motora.
Drugi puta mi se dogodilo kao vozaču, i to ni manje ni više nego ganc novog TATA Xenon pickupa… u divljini Angole na putu iz Lubanga za Menongue

Related Posts