Red Bullovi vozači Max Verstappen i Daniel Ricciardo su zauzeli prvo i drugo mjesto na prvom slobodnom treningu u Meksiku, a iza njih se našao Carlos Sainz.
Odličan trening za Renault je potvrdio i Nico Hulkenberg, koji se našao na četvrtom mjestu. Peti i šesti su bili Hamilton i Bottas, dok su se na sedmom i osmom mjestu našli Kimi Raikkonen i Sebastian Vettel.
U prvoj desetorici su se našli još Brandon Hartley i Nicholas Latifi.
TIJEK TRENINGA:
u 17.00 sati je krenuo prvi slobodni trening na Velikoj Nagradi Meksika. Prvi vozač na stazi je Lando Norris, koji ponovno upravlja McLarenom Fernanda Alonsa.
Vozači ovoga vikenda imaju na raspolaganju hypersoft, ultrasoft i supersoft. Temperatura zraka je 18 stupnjeva, a staze 23 stupnjeva.
Vozači su sam početak prvog slobodnog treninga proveli u garažama. Prvo vrijeme je tek nakon 17 minuta postavio Kimi Raikkonen – 1:19.798s.
Relaxed start to #FP1 – no running from the boys yet. Don’t want to party too early… 😜#MexicoGP 🇲🇽 #F1ESTA pic.twitter.com/IwflrjHEsW
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) October 26, 2018
Vettel je odvozio šest krugova na hypersoftu i vrlo brzo se požalio ekipi da nema smisla voziti na tim gumama. Izgleda da ih je staza uništila.
Nakon 45 minuta treninga, ostaje snažan dojam kako je staza izrazito prljava te takvi uvjeti otežavaju posao vozačima. Većina vozača su sa sobom uzeli veliki broj hypersoft guma, a to bi mogao biti problem ukoliko će degradacija biti ovako ekstremna.
We're halfway through the session (45/90 mins)
Here's how things stand#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/vGMn6kkEob
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018
Raikkonen je imao sitan incident te se izvrtio na stazi.
Kimi, a little eager through Turn 6, spins, ends up pointing the wrong way #MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/RSvcnlKhV0
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018
Hamilton javlja pitwallu kako konstantno ostaje bez snage u motoru, no iz Mercedesa kažu kako to mogu riješiti jedino u boksu.
Hartleyjeve hypersoft gume se doslovno raspadaju u komade, većina vozača je u ovom kasnom periodu treninga u boksu jer su uvjeti na stazi jednostavno neisplatljivi za vožnju.
"The tyres are falling to pieces, guys!"#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/hEZTzZCPSe
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018
📻 @KevinMagnussen has also been struggling with his hypersofts
"Tyres are like chewing gum"#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/4c2iyNq88C
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018
Kraj treninga.
šteta šta su uništili zadnji zavoj koji je bio najatraktivinji ikada ali najopasniji peraltada šta znači na španjolskom pazi se, ayrton ga je nazvao najopasnijim zavojom ikada,tamo je imao tezak udes 1991, mansellovo pretjecanje bergera 1990 u tom zavoju mnogi nazivaju najboljim pretjecanjem ikada,, mexico j e najbrža staza ukaklendaru vozi se i do 365 kmh brza i o d monze……ova staza ce odgovarat verstapenu i lani je pobjedio
Zasto bi odgovarala redbulu kad znamo da nemaju krajnju brzinu zasto njima a ne ferariju i mercu naprimjer kad znamo da su to dva brza bolida,samo pitam
ovo je jedina staza koja bi red bullu mogla odgovarat
Tocno to. Unisten je “potpis staze” micanjem tog zavoja i dodavanjem one sramotne shikancuge… Samo taj “malen” potez cini stazu 100% dosadnijom jer je maknut taj zavoj gdje je u proslosti bilo najvise akcije.
https://www.youtube.com/watch?v=VTAsZ2S1beQ
pratitelj tako je nije dosadna s taza jer je najbrža…ali taj zavoj je usporen ali nisu ga mogli nekako proširiti ne znam,šteta
Neko se iz mase pitao hoce li Renaultove i Hondine PU imati astmu.
Da. Ja sam se pitao kako će disati Renaultova i Hondina PU, hoće li imati astmu. Sve ćemo doznat u kvalama u Q3, jeli tako?