Raikkonen: poraz u Monzi je teži zbog dobre Ferrarijeve forme

Kimi Raikkonen izjavio je da je poraz od Hamiltona na VN Italije teži zbog Ferrarijeve brzine s kojom je mogao pobijediti.

Raikkonen je s Vettelom ostvario 1-2 rezultat u kvalifikacijama, no nakon Vettelovog izlijetanja na početku utrke, bio primoran braniti prvo mjesto od Mercedesovog Lewisa Hamiltona.

Mercedes je pozvao Hamiltona u boks osam krugova nakon što je Ferrari pozvao Raikkonena, a zatim držao Bottasa mnogo duže kako bi zadržao i usporio Raikkonena te tako omogućio Hamiltonu da uhvati korak s vodećima.

Raikkonenove meke gume su gubile performanse kako se utrka bližila kraju, a to je iskoristio Hamilton koji ga je prošao 8 krugova prije kraja.

“Zasigurno sam imao brzinu za pobjedu, no gume su popustile, a od zadnje lijeve gume na kraju nije ostalo gotovo ništa.”

“Teško je. Bila je to izgubljena bitka. Pokušao sam se obraniti, no nažalost bio sam bespomoćan.”

“Ovo je daleko od idealne situacije, no ovo smo dobili, to je bio naš maksimum danas,” izjavio je Finac.

Raikkonen je dodao da su krugovi koje je proveo iza Bottasa doprinijeli lošem stanju guma na kraju utrke.

“Činjenica da sam zaglavio iza bolida nije pomogla, a to nije bila pozicija u kojoj možete usporiti i čuvati gume. U tom slučaju, Hamilton bi me odmah pretekao.”

“Nije bilo momenta u kojem smo se mogli opustiti, gdje bismo mogli reći – ok, idemo malo sačuvati gume za kraj. Morali smo pritiskati i nažalost, danas se to nije isplatilo,”, zaključio je Raikkonen.

Raikkonen je na kraju bio primoran drastično usporiti i sačuvati gume te završio devet sekundi iza Hamiltona.

“Srećom, gume su izdržale do kraja utrke. Nije idealno, ali što je tu je.”

“Ovo nije katastrofa, ali zasigurno nije ono čemu sam se ja i momčad nadali,” dodao je Finac.

18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F12013

I još mi jedna stvar nije jasna. Slušam Vettelov intervju u kojem kaže da je pokušao preteći Kimija u prvoj šikani. Ok, legitimno, nije uspio. Ali onda kaže da ga je pokušao preteći i u drugoj šikani. E to je kardinalna greška momčadi. Fino su trebali reći, nakon prvog zavoja tko povede, ostanite u toj formaciji. Kakva pretjecanja. Jesu li oni normalni? A na startu je Kimi morao zatvarati, jer da nije, Vettel ne bi imao zavjetrinu za njim i Hamilton bi sigurno prešao u vodstvo, a mogao se i Bottas umiješat. O tom ne razmišljate. Da su obojica ostali… Read more »

Slugger

Možda je momčad i imala dogovor koji ti sugeriraš, a Seb se možda nije pridržavao dogovora? Ne bi mu bilo prvi put da ignorira timske naredbe.

F12013

Upravo sam i pred početak utrke rekao sam sebi. Vettel me brine na startu, ne Kimi. Nažalost bio sam u pravu.
Vjerujem da bi se Vettel oglušio o naredbe. Sasvim moguće to što kažeš. Jednostavno je takav karakter.
Žao mi je Vettela i bio sam velik pobornik njega i njegovih vožnji. Činio se kao savršen da vrati naslov momčadi. Postaje sve očitije da nije baš hladnokrvni Njemac kao Schumacher. Puca pod pritiskom. Daj Bože da se zbog Ferrarija izvuče iz ove krize u koju je upao. Inače ubaciti Leclerca pod hitno.

west 44

Jesi ti konačno sve izanaliziro,pa tebe jebe ovaj poraz više nego Vettela i Ferrari zajedno i što je najbolje ti si uvijek tako mislio i bio si u pravu ali samo u svojoj glavi i pred ogledalom na svu sreću!!!

F12013

Nije sve u mojoj glavi. Redovito gledam F1 s rođakom i rekao mu prije starta utrke da se bojim Vettela na startu. Ako ti koristiš ogledalo, slobodno uživaj u tom intelektualnom razgovoru s njim. Ne volim psovat i bit nekulturan, ali odjebi u skokovima. Nisi nikakav navijač. Obični si mrzitelj Ferrarija i na to ti se svodi komentiranje i praćenje ovog sporta. Ako ništa bar se imamo čemu smijat na ovom portalu. Karikaturo!

west 44

Plači,samo plači crveni majmune šmrc,šmrc,kme,kme!!!

Panzer

Dobro si mu rekao da bi taj mogao cvilit u nedjelju a izgleda još nije prestao.

emironi

Ferrari je amaterski odradio utrku, od početka do kraja.
Prekretnica je sezone gdje te i najmanja greka moze kostati titule.
I bas su to napravili, sve su uprskali.
Dopustiti Raikkonenu koji nije pobjedio ima i 5 godina, da se bori za istu cista je ludost.
A Seb za svoje greške koje konstantno pravi kroz sezonu, uvijek ima neki izgovor.
Dečki iz Merca su pokazali crvenima kako se odrađuje posao i kako se pobjeđuje i kad se nema najbrži bolid na gridu.
Svaka im čast na tome.

Mike-ferrari

Ma nije upotrebio Sebov pristup koji znamo sada zasto je takav Odrzavanje tempa kako bi sacuvao gume ono mucenje od 2-4sec ispred drugog je ustvari to Ferrari ima problem sa gumama slican kao Mercedes proslih godina Da je stisnuo po izlasku iz boxa da predje hamiltona pa onda kad bi imao taman te 3 sec da je to odrzavao lagano do stizanja botasa na stazi njega bi presao lako i ponovo samo odrzavanje tempa Stisnuo je kao konj odmah po izlasku iz boxa stiskao kao sumanut do botasa i onda vise nije imao guma za lak prolaz botasa i to… Read more »

F12013

Pa nije samoincijativno stiskao kao sumanut kako kažeš. Kad mu je momčad konstantno na radiju govorila stiskaj Kimi stiskaj, kritično je. Šta je čovjek trebao. Ne može on vidjet šta se s Hamiltonom naprijed događa. Većinska je krivnja na stratezima i momčadi kad se sve zbroji. Bar znamo i da je Kimi nadaleko poznat ka nježan prema gumama. Očito da je i u Ferrariju problem bio, jer je i Seb imao blistering na svojim soft gumama.

F12013

Cijeli drugi stint je bio pod pritiskom. A krivnja je na pit wallu i prerani ulazak u boks. Hamilton je ostao na stazi još pet ili više krugova otprilike. A onda su počeli Kimiju preko radija govoriti push Kimi push it’s critical. I tako pet šest krugova na limitu. Pa je onda zapeo iza Bottasa. Morao je juriti njega naprijed u prljavom zraku, a Lewis je praktički uštedio pet sekundi kroz Bottasovo štopanje. Plus puno novije gume. Je li Kimi mogao biti agresivniji? Možda, ali u kakvom bi stanju gume tek onda bile. Jednostavno utrka je izgubljena na pit wallu… Read more »

Desmosedici

Tako je. Rani ulazak u Kimija boks i Vettelova pogreška u Variante Roggia kad je pošao ulijevo kao da će napasti Kimija, dopustio da mu Hamilton uđe sa vanjske desne strane, pređe ga preko pola dužine bolida i onda se sudare i Vettel se izvrti. Tad je već za Ferrari utrka bila upropaštena.

west 44

Mercedesov lažnjak u stvari nije bio lažnjak nego je L.H. stvarno trebao u box da napravi undercut međutim u box ide Kimi bojeći se upravo Hamiltonovog poteza tako da je uspio sačuvati vodstvo nakon boxa no tu nastaje problem zbog toga što je previše forsirao svježe gume što je loše za njih pogotovo tvrđe smjese-dolazi do pregrijavanja i pojave mjehurića što je posebno došlo do izražaja dok je vozio iza Bottasa.U biti Ferrari je napravio ono što je morao u vezi boxa a to isto bi napravili i u Mercedesu da je Kimi ostao vani piše auto motor und sport!!!Wolf… Read more »

Desmosedici

Uništio je lijeve gume, gazio je njima rubnike, a lijeve gume su inače jako opterećene jer je Monza desni krug sa sve desnim zavojima, osim ono malo lijevo – desno u šikanama Rettifilo, Roggia i Ascari.

mika.KA

ne kuzim.svi pricaju da je potrosio gume dok je bio iza bottasa!?
sta bi onda lujo rekao,vise od pola utrke je bio iza kimija!

Panzer

Sam je rekao da nije bilo momenta gdje se moglo malo opustiti, sačuvati gume za kraj, kad je pod pritiskom Ferrari očito ne funkcionira kako treba.

helgrozd

Tako je.
Gume su na nesreću jednostavno bile loše, a sve ostalo je mlaćenje prazne slame.

Mike-ferrari

Tako je
Nista za dodati👍

Related Posts