Sebastian Vettel startat će s najbolje startne pozicije na sutrašnjoj utrci za VN Azerbajdžana. Drugi je Lewis Hamilton, a treći Valtteri Bottas.

Na četvrtom mjestu je Daniel Ricciardo, dok je peti njegov momčadski kolega, Max Verstappen. Kimi Raikkonen je zbog pogreške u svojem posljednjem brzom krugu osigurao tek šesto mjesto.

Dvojac iz Force Indie, Esteban Ocon i Sergio Perez, osigurao je sedmu i osmu poziciju. Na devetom mjestu je Nico Hulkenberg koji će sutrašnju utrku startati s 14. pozicije zbog promjene mjenjača, dok je Carlos Sainz zatvorio krug najbrže desetorice.

TIJEK KVALIFIKACIJA

Q1

Kvalifikacije za VN Azerbajdžana započele su u 15:00 sati. Na stazu prvi izlazi Sebastian Vettel, te dvojac iz Saubera.

Žute zastave mogle bi igrati važnu ulogu u današnjim kvalifikacijama, a već na samom početku to je potvrdio Romain Grosjean. Francuz će sutrašnju utrku započeti s posljednjeg mjesta zbog problema s mjenjačem.

1:42,985 za Kimija Raikkonena koji preuzima vodstvo, a na drugom mjestu je Esteban Ocon. Force India je vrlo konkurentna na ovoj stazi, pogotovo u posljednjem sektoru.

1:44,010 za Fernanda Alonsa, pet minuta prije kraja prve kvalifikacijske runde nalazi se na desetom mjestu.

Žuta zastava! Skoro se ponovila situacija iz Kine u kojoj je došlo do kontakta između dvojca iz Toro Rossa. Pierre Gasly uspio je izbjeći Hartleya koji se kretao vrlo sporo zbog prethodnog kontakta sa zidom.

Lance Stroll u svojem posljednjem brzom krugu uspijeva osigurati prolazak u drugu kvalifikacijsku rundu izbacivši Stoffela Vandoornea. Oba vozača britanske momčadi osigurala su prolazak u Q2, kao i Charles Leclerc koji je prvi put brži od svog momčadskog kolege.

Eliminirani: Stoffel Vandoorne, Pierre Gasly, Marcus Ericsson, Brendon Hartley, Romain Grosjean

Q2

Dvojac iz Ferrarija, Mercedesa i Red Bulla odmah izlazi na stazu, i to na supersoft gumama.

Sergey Sirotkin je pod istragom sudaca zbog ometanja Marcusa Ericssona tijekom njegovog brzog kruga u Q1.

Kimi Raikkonen je blokirao prednji desni kotač tijekom svojeg brzog kruga, zbog toga se vraća u box. Fincu nije dostupan drugi set ultrasoft guma, zbog čega će morati postaviti vrijeme na ultrasoft gumama. Lewis Hamilton je postavio najbrže vrijeme, a slijedi ga Valtteri Bottas s gotovo identičnim vremenom.

Staza se ubrzava, što potvrđuje sedmo najbrže vrijeme Lancea Strolla. Zbog toga svi vozači ponovno izlaze na stazu, a Kimi Raikkonen je pod pritiskom jer se nalazi na posljednjem mjestu minutu prije kraja druge kvalifikacijske runde.

Kimi Raikkonen postavlja najbrže vrijeme na ultrasoft gumama, na kojima će morati startati tijekom sutrašnje utrke.

Eliminirani: Lance Stroll, Sergey Sirotkin, Fernando Alonso, Charles Leclerc, Kevin Magnussen

Q3

Posljednju kvalifikacijsku rundu osiguralo je pet momčadi: Ferrari, Mercedes, Red Bull, Force India, Renault.

1:41,498 za Sebastiana Vettela, što je značajno brže od Lewisa Hamiltona koji je trenutno na drugom mjestu. Valtteri Bottas je treći, Max Verstappen četvrti, a Daniel Ricciardo peti. Kimi Raikkonen je napravio grešku u posljednjem dijelu staze te je trenutno tek šesti.

U drugom brzom krugu Lewis Hamilton poboljšava svoje vrijeme, no nedovoljno za preuzimanje vodstva. Daniel Ricciardo poboljšava svoje vrijeme, dok Kimi Raikkonen ponovno radi grešku u posljednjem sektoru staze, te će sutrašnju utrku startati sa šeste pozicije.

Utrka je na rasporedu sutra u 14:10 po našem vremenu.

31 COMMENTS

  1. Blažičko dobio priliku da na kraju svršava na Hamiltona…. kad je Hamilton to radio Vettelu onda je sve bilo oK, kad Vettel radi Hamiltonu onda nije korektno… Vettel pogriješi Blažičko svršava…




    1



    0
    • Jako grijesis,Blazicko je vrlo objektivan i jednostavno voli utrkivanje kao i svi mi koji volimo F1. Ja ne vidim nista lose u njegovom prijenosu utrke i posebice nista lose u ovom krajnjem uzbuđenju jer su se dogodile zaista nevjerojatne stvari iskljucivo zbog losih odluka pojedinih vozaca




      0



      2
  2. Ferrari konstanta na pp, kakva god staza i temperatura bila. Mercedes je poražen tamo gdje su bili nedodirljivi svih ovih godina. Bilo je sumnje da će možda pasti kao i svake sezone, ali ovo je još jedan veliki korak naprijed. Vettel konstantan, Kimi pakleno brz, ali radi greške kad je najbitnije. Ali ne sumnjam da je iza ugla i njegov pp i pobjeda.
    Sve je došlo na svoje ove sezone. Imaju vozače za naslov, šasiju za naslov, motor za naslov. Mora se to kapitalizirat.




    65



    13
    • Haha i ja navijam za Kimija, al ovaj drift je ipak njegova greška.
      Nakon dugo vremena se za Kimija ne brinem. Bolid mu je kao saliven i kroz vrijeme po krugu to pokazuje što je najbitnije.
      Forza Kimi🇫🇮!




      48



      3
    • Pa oba su prvaci! Vidit ćemo Vettela i ostale u Kimijevim godinama, ako uopće bude vozio do tad. Kimi griješi i nije konstantan cijelu utrku, momčad ga koristi kao testnog kunića za Vettela, ali je majstor i vozačina!




      39



      8
      • Nemam baš 17god, ipak sam malo stariji. Dugo pratim F1. Jako poštujem i volim Kimia, ali je jednostavno u ključnim trenucima lošiji od Seba. I ja sam imao isto mišljenje, ali Kimi me godinama i iz utrke u utrku demantira.




        23



        6
      • h.h.frentzen … znači kimiju treba tolerirat greške , nekonzistentnost u trci jer ima 38 godina ? bude li vozija sa 40 moči će griješit još više , a kritike će bit nepoželjne jer godine … volim ove priče o “pokusnim kunićima” , massa je to bija alonsu , kimi sebu , a ima li kakvih dokaza za te špekulacije ? valjda nema ali naravno da je to tako , točno zar ne ? 🙂 nepojmljivo je da majstor , vozačina napravi ovakovu grešku , to pobuđuje sumlju u teoriju zavjere kako spominje IcemanCro jer “PINK… PINK…. ups drift…. I iza Seba…. Hm” to su vjerovato sa pit wall – a sje*ali kimija da bude lošiji od seba . btw bilo je purple , purle ( ne pink ) pa drift 🙂




        6



        10
        • Avalon zašto bi bilo nepojmljivo da se vozaču dogodi da izgubi grip na pasici? To je jedan brzi krug i dogodi se, pa nije se u zid zakuca ili izletio pa da je to nešto što bi nazvali početnička greška, vožnja priko limita… Pitaš koji su dokazi da je Kimi pokusni kunić kao Massa npr, kimi i Massa su potpuno drugačiji vozači, drugačijih karijera, drugačijih osobnosti, a bogme i drugačijih rezultata (nije Kimi ni s McLarenom bio daleko od naslova). A ovo sad što mu u utrkama rade iz Ferrarija je i početniku praćenja F1 očito da je tu u službi čuvanja leđa Vettelu, kemijanja sa strategijama promjene guma, potpisivanje ugovora na godinu dana svake godine puno govori o njegovom statusu u momčadi. ali da se razumimo, i mene je prilično razočarao Kimi zadnjih godina jer mi njegove izjave i vožnje ne idu jedno s drugim, a o bodovima u odnosu na Vettela da ne govorim. Ali usprkos tome Kimi odlično surađuje s momčadi, inženjerima, sjeti se Kimija kad se vratio iz rallyja što je radio s Lotusom, Williams, Sauber, Haas bi ga i u ovim godinama sigurno objeručke prihvatili u svoj tim. Svi koji pratimo duže F1 znamo da će Kimi bljesnuti u utrci dvije i da je to to, nekome nedovoljno da bude u Ferrariju, meni ok, jer da je to Kimi od prije deset godina letio bi s ovakvim Ferrarijem!




          4



          0
          • h.h.frentzen … može sa desit da vozač izgubi grip na pasici ako je npr neiskusan ili ako pretjera u “napadu” , gaženju pasice ili pretjera sa pedalom gasa u krivom trenutku no to se lako može desit neiskusnima koji nemaju iskustva sa tim situacijama . kad neko vozi 16. sezonu , ima 274 GP – a na “leđima” onda… jbga . moga bi špekulirat kako kimi npr želi dokazat da je brz , bolji od seba ( možda i je iako rezultati to ne pokazuju isto ka šta nisu pokazivali dok je sa fernandom vozija ferrari ) pa u tom “pokazivanju” pretjera i desi se drift. možda malko manje gasa i danas bi ferrari starta sa P 1 i 2 . pusti priče ( umisto nekakvih dokaza ) kako je massa u odnosu na kimija drugačiji vozač , drugačije osobnosti , karijere , a i rezultata kako pišeš . pusti i to šta je sa McL bija blizu titule , bija je i fernando 2010./12. pa ? titula je otišla sebu isti ka šta je otišla MS 2003. uostalom u komparaciji masse i kimija finac je supermen , massa često omalovažavan no u 15 sezona kimi ima tek 20 , felipe 11 pobjeda , finac 17 , massa 16 PP . kimi je neuporedivo bolji po podijima ( 93 Vs 41 ) samo … možda to dijelom može zahvalit tome šta dok je kimi vozija McL felipe je vozija sauber ( 3 sezone ) , a moraš priznat da je McL ipak bija nešto bolji bolid od saubera = lakše do podija 🙂 massu je fenando “ubija” u ferrariu , a sa kimijem je odnos bija 1 Vs 1 s tim šta je do mađarske felipe bija bolje plasiran ( 5. Vs 10. ) sa više bodova ( 22 Vs 10 ) od finca . titulu može zahvalit lošoj srići brazilca jer kako je felipe ispriča ( poprilično je realno jer tako timovi rade ) posli turske dogovor u timu je bija da onaj ko bude bodovno bolji posli monze će bit podržan od tima u trci za titulu ( šta je i logično ) . massa je posli turske ima bod više od finca . u monzi je starta sa P 3 ( kimi sa P 5 0,6 s sporiji od masse ) i šta se dogodilo ? 8 krugova je felipe drža 3. misto , počeli su problemi sa ovjesom i massa je u 10. krugu odusta . kimi je završija na 3. mistu i pošto je bodovno bija bolji ( peh masse ) tim je sta iza njega . zadnju trku brazil massa je statta sa P 1 ,kimi sa P 3 . felipe je vodija 19 krugova , izgubija vodstvo oodlaskom u box no u 23. krugu su i drugi išli , flipe je ponovno bija na čelu do 49. kruga i onda prepustija vodstvo fincu u duhu timskog dogovora . na kraju zaostatak 1,49 s za kimijem . pred svojom publikom odlično startajući , vodeći 46 krugova mora je prepustit pobjedu … teško je bilo bit u koži masse taj dan na interlagosu ali odigra je pošteno , omogučija jedinu titulu kimiju . možda je i početniku jasno da kimi sad čuva leđa sebu no da bi to radija treba bit vožnjom tik iza seba ,ometat npr bottasa ali … koliko je to puta uspješno “odradija” ? kemijanje sa strategijama ? pa kemijaju i mercedes i RB zar ne ? u 38. teško da će sa vozačem neko potpisat višegodišnji ugovor tim više šta nadolaze mladi talenti tipa ocon , max , leclerc itd , a nekim provjerenim ( ricciardo npr ) ističu ugovori . pusti to šta je radija sa lotusom posli povratka iz rally voda , lotus je bija vrlo konkurentan jer i grosjean je sa njim postiza jako dobre rezultate . gledajući tako MS je bija papak jer sa mercom nije uradija ništa . a znamo da je merc bija u buli po pitanju guma i valjda još ponečega i tako sve do turbo ere . uostalom posli laotusa kimi je u ferrariu “potučen” 2014. od alonsa pa 2015. od seba . a to šta bi ga williams , sauber haas i sa 38 objeručke prihvatili to je samo tvoje mišljenje i u domeni špekulacija isto ka i “bljesak” u ponekoj trci koji je tebi dovoljna jer prije 10 godina kimi bi sa ovokvim ferrarijem letija . pa prije 9 – 10 godina kimi je teško izlazija na kraj sa massom za kojeg niko ne misli da je bija “letač” zar ne ? 😉 ne mogu negirat extra talent finca jer bi tada pisa gluposti ali mogu napisat da s obzirom na talent , brzinu tek 20 pobjeda i jedna “dogovorena” titula je premalo s obzirom na fanatizam fanova kojim pristupaju temama vezanim uz finca




            0



            1
            • Avalon slažem se s većinom toga što si napisao, čak i s nekim paralelama koje si povukao, moga bi i ja nadugo i naširoko o Massi i ometanju vozača (nekad bilo moguće danas teško zbog DRS-a, Kers-a), o Schumacheru u Mercedesu i razvoju bolida ali to ima smisla samo da se uživo priča uz kavu ili pivu dvi. Samo sam htio reći da razumin tvoj animozitet prema kako kažeš fanatizmu, nisam ni ja za fanatizam i slijepo navijanje za jednog vozača ili momčad. Ali neki vozači imaju karizmu koja privlači fanove, Kimi je ima, Alonso je ima, čak Ricciardo, meni je ima i Frentzen (i Jordan), Massa je recimo nije ima, kao ni Rosberg pogotovo, od trenutnih vozača sve je to nekako mlako i proračunato, štreberski, šminkerski, barem meni. Daleko recimo od vozača u moto gp. A Verstapen ima toliko fanova jer je uletija u ovom prijelaznom razdoblju i vozi drsko, bezobrazno, odlično odvozio kišnu utrku u Brazilu i dosta razočaranih u zvuk i sve što je bilo zadnjih godina mu se priklonilo, mene lik živcira recimo. To je moto sportu tako, Senna, Rossi, Loeb, stari Sainz, Schumi, takve karizme triba ovaj sport.




              0



              0
    • Antiša gadno si se zeznio ovom izjavom. Ne znam da li ti je 17g. ako je onda malo školovanja o povijesti, Kimi ti je očima pravih Ferrarista jedini aktualni prvak. Naslovi osvojeni za drugu momčad u njihovim očima se ne broje. Shvaćaš sad, malo respekta prema ljudima koji su postigli u životu nešto što mi možemo samo komentirati i prema bojama koje oni brane, nije na odmet. A nije loše tako i o životu razmišljati.




      18



      9
      • mcc … pa nije antisha17 popljuva kimija samo je napisa činjenicu , ono šta se događa kimiju , a za što se u ovom slučaju ( ili kad “zaspe” na startu ) ne može okrivit tim , strategiju , žrtvovanje kimija za seba . kad se spominju ljudi i boje koje brane onda i seb već 3. sezonu brani boje ferraria i to uspješnije ( i to podosta ) od finca , ako se priča o respektu valjda bi trebalo respektirat i seba jer je i on postiga “ponešto” u životu , a to šta nije za ferrari ( massa je objasnija zašto i kako je kimi to ostvarija … malo školovanja o povjesti 😉 ) ne umanjuje njegove 4 titule , 49 pobjeda itd . kimi je zadnu pobjedu ostvarija 2013. ( prije PET godina ) u australiji za lotus , za ferrari prije DEVET godina , seb prije 20ak dana za ferrarieve boje . u 7 sezona ferraria kimi je timu donija 9 pobjeda , seb u 3 sezone ( + 3 trke ) 10 pobjeda za ferrari . ne omalovažavam finca , bilo bi to glupo i zbog njegove popularnosti ( mada da se neko drugi ovako ponaša bija bi poprilično nepopularan ) ali da u kjlučnim trenucima zna kardinalno griješit ( čudno s obzirom na iskustvo ( 274 GP – a ) je evidentno . činjenice nisu omalovažavanje no fanovi će uvik pronač “razumno” objašnjenje kad je bilo koji vozač kojeg vole u pitanju , čak i npr max koji valjda za svoje fanove nikad nije napravija grešku , nikad nije bija kriv. krivi su drugi 🙂 🙂 🙂




        10



        3
        • I šta sad? Šta se dogodilo? Ako ne razumiješ post i što je netko htio reći nemoj odgovarati na njega. Pa evo da i tebe odškolujem. Omaložavanje netkoga da bi se netko drugi prikazao u boljem svjetlu je nezrelo, cinično i djetinjasto ponašanje obično sklono ljudima s kompleksima, ma koliko ta osoba nama bila draga. Ako ti to vidiš na drugačiji način imaš gadan problem. Pa pogreške se događaju svima čak i onim najboljima, ne vidim svrhu pljuvanja po nekom nakon pogreške koja je u biti najviše naštetila samom njemu. Očito ti imaš tu potrebu i vidiš u tome neki smisao.




          0



          0
  3. Dobre kvale, steta za kimija najbolji prvi i drugi sektor i onda malo drifta u zadnjem haha, jedino kimi moze bit najbrzi i zavrsit 6 😀 nikako malo srice uvatit, ali mi je drago sto je konstantno brz i brzi od vettela, sutra dobra trka bit ce gusto u prvom zavoju i poprilicno san siguran da vettel nece pobijedit zajebano je bit prvi u bakuu




    43



    25