Nakon uvodne dvije utrke u kojima je Renaultov motor bio u malo konzervativnijem načinu djelovanja iz Enstona je došla informacija kako će od ovog vikenda svim momčadima s Renaultovim motorom biti dozvoljeno korištenje agresivnijeg i bržeg načina motora.
Unatoč problemima Daniela Ricciarda u Bahreinu, u Renaultu su procijenili kako je njihova pogonska jedinica spremna za napredak i kako će moći izdržati veće napore.
Cyril Abiteboul je izjavio kako još ne znaju u čemu je bio problem u Ricciardovom slučaju ali kako misle da to ne bi trebalo imati utjecaja na pouzdanost pogonske jedinice i kako je to izoliran slučaj.
”Radimo sve što smo i planirali. Željeli smo potvrditi pouzdanost što smo donekle i napravili, osim u Ricciardovom slučaju.”
”Koš ne znamo korijen problema ali ćemo saznati. ERS i ICE su u dobrom stanju i to je najbitnije. Na stazi poput ove je dosta bitno da pritisnemo kada nam je to najpotrebnije.”
Abiteboul je potvrdio kako su oni uvijek svim svojim ekipama davali iste specifikacije i mape motora, što je od ove godine i obavezno.
”To je oduvijek bila naša filozofija, a od ove godine ni nemamo drugog izbora.”
Najavio je i neke nadogradnje na pogonskoj jedinici ali koje nećemo vidjeti još neko vrijeme, najveća promjena bi trebala biti na MGU-K dijelu jedinice.
”Što se tiče hardwarea držimo se plana i povećanje snage je predviđeno za drugu pogonsku jedinicu, dakako nismo još blizu toga.”
”Nešto ćemo još dodati na samom motoru s unutarnjim izgaranjem i nešto oko goriva ali to je pojedinačno za svaki tim pošto ne koristimo svi ista goriva.”
Abiteboul je još potvrdio kako pogonska jedinica nije kriva za izvrtanje Maxa Verstappena u Bahreinu jer da je napravila upravo ono što se od nje očekuje kada se doda gasa.
ovo ne kontam, a pratio sam citav vikend u Bahrainu
“Abiteboul je još potvrdio kako pogonska jedinica nije kriva za izvrtanje Maxa Verstappena u Bahreinu jer da je napravila upravo ono što se od nje očekuje kada se doda gasa.”
Verstappen je tijekom vikenda u Bahreinu tvrdio da je do sudara došlo zbog tehničkog problema, odnosno da je Renaultova pogonska jedinica iznenada “dodala” još 150 konjskih snaga, a sve to je vidljivo i na telemetriji. Horner je danas potvrdio da je bila riječ o Verstappenovoj grešci jer je tijekom prelaska preko rubnika dodao previše gasa. Vjerojatno je došlo do oscilacije noge zbog prelaska preko rubnika, a motor je isporučio ono što mu je gas naredio. Renault je tu najmanje kriv, jednostavno je došlo do spleta nesretnih okolnosti.
kaj će sad max na riki lupati luia s vanjske strane zavoja? hihihihihi….kaj bu mu sad bušil prednju gumu?
Čo ća to povedaš, pa Riki će krepat ma ne molat. 🙂
odlično…sad je merđa još više u panici…e sad bu svi njupali luia….onak, ko za doručak