Renault dopustio korištenje jačeg načina motora

Nakon uvodne dvije utrke u kojima je Renaultov motor bio u malo konzervativnijem načinu djelovanja iz Enstona je došla informacija kako će od ovog vikenda svim momčadima s Renaultovim motorom biti dozvoljeno korištenje agresivnijeg i bržeg načina motora.

Unatoč problemima Daniela Ricciarda u Bahreinu, u Renaultu su procijenili kako je njihova pogonska jedinica spremna za napredak i kako će moći izdržati veće napore.

Cyril Abiteboul je izjavio kako još ne znaju u čemu je bio problem u Ricciardovom slučaju ali kako misle da to ne bi trebalo imati utjecaja na pouzdanost pogonske jedinice i kako je to izoliran slučaj.

”Radimo sve što smo i planirali. Željeli smo potvrditi pouzdanost što smo donekle i napravili, osim u Ricciardovom slučaju.”

”Koš ne znamo korijen problema ali ćemo saznati. ERS i ICE su u dobrom stanju i to je najbitnije. Na stazi poput ove je dosta bitno da pritisnemo kada nam je to najpotrebnije.”

Abiteboul je potvrdio kako su oni uvijek svim svojim ekipama davali iste specifikacije i mape motora, što je od ove godine i obavezno.

”To je oduvijek bila naša filozofija, a od ove godine ni nemamo drugog izbora.”

Najavio je i neke nadogradnje na pogonskoj jedinici ali koje nećemo vidjeti još neko vrijeme, najveća promjena bi trebala biti na MGU-K dijelu jedinice.

”Što se tiče hardwarea držimo se plana i povećanje snage je predviđeno za drugu pogonsku jedinicu, dakako nismo još blizu toga.”

”Nešto ćemo još dodati na samom motoru s unutarnjim izgaranjem i nešto oko goriva ali to je pojedinačno za svaki tim pošto ne koristimo svi ista goriva.”

Abiteboul je još potvrdio kako pogonska jedinica nije kriva za izvrtanje Maxa Verstappena u Bahreinu jer da je napravila upravo ono što se od nje očekuje kada se doda gasa.

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
FernandoAlonso0506

ovo ne kontam, a pratio sam citav vikend u Bahrainu
“Abiteboul je još potvrdio kako pogonska jedinica nije kriva za izvrtanje Maxa Verstappena u Bahreinu jer da je napravila upravo ono što se od nje očekuje kada se doda gasa.”

Andrija Hiržin

Verstappen je tijekom vikenda u Bahreinu tvrdio da je do sudara došlo zbog tehničkog problema, odnosno da je Renaultova pogonska jedinica iznenada “dodala” još 150 konjskih snaga, a sve to je vidljivo i na telemetriji. Horner je danas potvrdio da je bila riječ o Verstappenovoj grešci jer je tijekom prelaska preko rubnika dodao previše gasa. Vjerojatno je došlo do oscilacije noge zbog prelaska preko rubnika, a motor je isporučio ono što mu je gas naredio. Renault je tu najmanje kriv, jednostavno je došlo do spleta nesretnih okolnosti.

imam polozenu vozacku

kaj će sad max na riki lupati luia s vanjske strane zavoja? hihihihihi….kaj bu mu sad bušil prednju gumu?

r.u.m.

Čo ća to povedaš, pa Riki će krepat ma ne molat. 🙂

imam polozenu vozacku

odlično…sad je merđa još više u panici…e sad bu svi njupali luia….onak, ko za doručak

Related Posts