Lewis Hamilton ostvario je najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga u Kini. Podsjećamo, Britanac je bio najbrži i tijekom prvog slobodnog treninga. Na drugom mjestu bio je Kimi Raikkonen, a treći Valtteri Bottas.

Desetinka zaostatka za vodećim bila je dovoljna za tek četvrto mjesto za Sebastiana Vettela. Peti je bio Max Verstappen, a šesti Nico Hulkenberg. Krug najbrže desetorice zatvaraju Kevin Magnussen, Carlos Sainz, Daniel Ricciardo i Fernando Alonso.

TIJEK TRENINGA

Drugi slobodni trening na stazi Shanghai International Circuit započeo je u 8:00 sati po našem vremenu. Prvi na stazu izlazi Romain Grosjean iz Haasa, te njegov momčadski kolega, Kevin Magnussen. Francuz postavlja prvo brzo vrijeme, i to na soft gumama – 1:36,927. Njegov momčadski kolega je sedam desetinski sporiji, ali na medium gumama.

Temperature zraka i staze su relativno niske. Vozači se žale na nedostatak prianjanja, no staza će se konstantno ubrzavati polaganjem gume.

Desetak minuta od početka drugog slobodnog treninga Kimi Raikkonen je pozvan u box zbog problema. Naime, radi se o softverskoj greški, a Finac se odmah vraća na stazu.

Sebastian Vettel i Lewis Hamilton u svom brzom krugu blokiraju kotače u zavoju broj 4. Nakon brzih krugova na tvrđim gumama, prvih šest mjesta zauzele su tri velike momčadi, a slijedi ih dvojac iz Force Indie i McLarena.

Lewis Hamilton postavlja najbrže vrijeme na ultrasoft gumama – 1:33,482, što je gotovo šest desetinki brže od vremena Kimija Raikkonena na soft gumama. Međutim, očit je nedostatak gripa zadnjeg kraja bolida što je najviše uvjetovano trenutno lošim karakteristikama staze. Britanac je nakon jednog brzog kruga potvrdio da je nemoguće odvoziti još jedan brzi krug na ovim gumama, jer u njima “nije ostalo više ništa”. Njegov momčadski kolega je 0,033 sekunde sporiji, te je trenutno na drugom mjestu.

Raikkonen i Vettel postavljaju drugo i četvrto vrijeme treninga, prva četvorica se nalaze unutar jedne desetinke sekunde.

Lance Stroll se ponovno muči na stazi, trenutno je na posljednjem mjestu, a sada je izletio sa staze u zavoju broj 8.

Posljednjih pola sata treninga vozači su se fokusirali na simulaciju utrke, te nije došlo do promjene poretka. Najavljen je početak kiše desetak minuta prije kraja treninga.

Žuta zastava! Pred sam kraj treninga Stoffel Vandoorne se zaustavlja kraj staze. Opet je riječ o nepričvršćenoj gumi.

Pred sam kraj treninga počela je najavljena kiša, vozači se povlače u garažu.

11
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
4 Komentara na temu
7 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
6 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
imam polozenu vozacku

vremenska prognoza možda da neku šansu mercedesu….biti će 20 C….ali nisam siguran da i to može pomoći

avatar
Član
imam polozenu vozacku

nema uskličnika u naslovu….jer 0,007 je sigurno neki ozbiljan posao na stazi na kojoj još nije položena sva guma, pa se uvijek nešto iščuđavaju kako su u p3 i q rezultati znatno brži…ali svejedno…niti je merđa brža niti je kimi lošiji od luice

avatar
Član
imam polozenu vozacku

dakle…ferrariju je sad dostupan coating posebnim materijalima koje je mercedes prvi uočio prošlih godina ili su otkrili neku svoju kombinaciju. sada vidimo da ona pretsezonska blasfemija o superiornosti i “najboljem” poslu preko zime je bio samo jedan gebelovski spin koji su papagaji ponavljali. niti u ovoj trci neće mercedes moći ništa jer njihovi problemi su strukturalni na bolidu.

gledam kočenja i vidim da ferrari i mercedes nemaju iste diskove. dakle to je samo jedan mali detalj kako se odlučuju natjecatelji za drugačiji tip materijala u komponentama….pa zato postoji kemija valjda….ne za krvne pretrage i prebrojavanje krvnih zrnaca kao maksimalni momentum znanosti

avatar
Član
imam polozenu vozacku

inače….jučer sam prvi put u 8 godina vidio tota ljutog a ne izazvanog reakcijom u utrci

avatar
Član

Kada bi ovakve razlike bile i u Kvalifikacijama to bi bilo super. Znači prvih 10 u sekuvdi,ali svi znamo da prve dvije momčadi če u kvalama napravit sekundu razlike za ostatkom svijeta a RBR pokušava svim silama ali jednostavno nejde idu na silu pa zato i staju sa strane. Merc i Fer imaju prednost i to je to nažalost svih koji ne navijaju za njih to je bolno.Ako je netko pomogao Ferrariju da nekako uhvati priključak sa Mercedesom to bi trebali omogučiti i Renaultu i Hondi, jer je ako se ne varam prešao 2014-2015 čovjek iz Mercedesa u Ferrari i… Read more »

avatar
Član
Panzer

Ne varaš se radi se o jednom od stručnjaka za motore kojem je dozvoljen odlazak u Ferrari da bi se u tom slučaju Mercedes imao protiv koga trkat.

avatar
Član
FerrariHR

I taj je stručnjak iz Mercedesa očigledno napravio dobar posa u 2g kad je Ferrari dostigao Mercedes koji svoj hibrid razvija kažu već od 2008. otkad su navodno već imali nacrte novih hibridnih motora.

Ja sam ipak skloniji vjerovat da je Ferrarijev stroj proizvod vlastitih snaga iz Maranella.

avatar
Član
FerrariHR

Ili je napravio loš posao kad mu je toliko trebalo da stignu Mercedes. Može se uzet ova tema na razne načine. Zato nevirujem u tu priču o čudesnoj Mercedesovoj pomoći oko pogonske jedinice. Zašto nisu pomogli Red Bullu npr.?

avatar
Član
mika.KA

cek sta nije ove sezone dosao jedan od glavnih ljudi iz FIA u ferrari?
mozda je to njihov parry mod 🙂

avatar
Član

Za RBR ti je vrlo jednostavan odgovor,jer se Adriana boje kao crnog vraga. Zato im i nisu htjeli prodavati motore,zamisli RBR sa Renoovim motorom koji je realno tu di je Renault i Mclaren a oni se uspijevaju koprcat s fer I mer, ZAMISLI DA KOJIM SLUČAJEM rbr IMA mERCEDESOV MOTOR … Svi oni rade odlične motore i Honda i Reno ali caka je u ovih 200 konjskih snaga koje se dobivaju od struje i to je nešto Mercedes usavršio da mu radi naj bolje,tu su baterije MGU-H MGU-K itd. pa dosta da ima 50 konjskih snaga više i to mu… Read more »

avatar
Član
west 44

Dvije godine mu je trebalo samo da ove”znalce” nauči da nije isto pravit špagete i F1 motore!!!