Alonso: Red Bull nam je sljedeća meta

Fernando Alonso vjeruje kako McLarenu u sljedećim utrkama meta mora biti Red Bull, a ne sredina poretka.

Alonso je završio na Albert Parku na sjajnom petom mjestu, između Daniela Ricciarda i Maxa Verstappena te je to ujedno bila i prva utrka McLarena s Renaultovim motorima.

Međutim, rezultat je bio potpomognut izlaskom sigurnosnog automobila te problemima njihovih najbližih rivala. Renaultov Carlos Sainz je imao problema s cijevi za vodu dok su oba Haasa morala odustati zbog pogreške mehaničara nakon promjene guma.

Iako je McLaren bio tek šesti najbrži bolid na kvalifikacijama, Alonso vjeruje kako momčad već sada može izazvati Red Bull – najbržu od tri momčadi koja koristi Renaultove motore.

“Sigurno će biti sve bolje i bolje,” rekao je Alonso.

“Još puno potencijala treba izvući iz bolida.”

“Nadam se kako ćemo u Bahreinu napraviti jedan korak unaprijed te da će Red Bull biti naša sljedeća meta.”

McLaren se nada značajnom pomaku u Bahreinu nakon najave kako donose određene nadogradnje koje su trebale biti predstavljene još u Melbourneu.

Na pitanje o vjerojatnosti da se McLaren bori s Red Bullom u bliskoj budućnosti, Alonso je odgovorio.

“Mislim kako su i dalje ispred nas. Oni su u toj ekskluzivnoj grupi s Mercedesom i Ferrarijem.”

“No, McLaren želi ući u tu grupu i mislim kako ćemo nakon nekoliko utrka moći zaboraviti sredinu poretka te se radujemo pridruživanju grupi top 3 momčadi.”

“Ovaj bolid ima potencijala, ne vidim zašto se ne bi tamo nalazili.”

Alonso je naglasio kako je rezultat u Australiji ohrabrujuć s obzirom na dosta kasnu odluku o prelasku s Hondinih na Renaultove motore.

“Ne možemo zaboraviti da smo se odlučili dosta kasno za promjenu dobavljača motora te da smo morali mijenjati određene dijelove koje smo već napravili za zadnji dio bolida,” rekao je.

“Mislim kako integracija između McLarena i Renaulta nije još potpuna te da ćemo na sljedećim utrkama vidjeti sve više i više potencijala.”

Može li McLaren zaprijetiti Red Bull ove godine?

Rezultati

Loading ... Loading ...

 

12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
sveznadar

Siguran sam da će u pojedinim utrkama uhvatiti Red Bull (vjerojatno i prestići), ali nema teoretski šanse da ih uhvate u konstruktorskom poretku. No i to je ogromni napredak nakon gorke avanture sa Hondom.

mika.KA

ma daj..bit ce sretni ako budu u bodovima.7-8 mjesto za njih kao prvo mjesto.bit ce teska borba za ta dva mjesta.

mika.KA

mercedes
ferrari
r.bull
prvih 6 mjesta..
ostatak grida: haas,reno,mclaren,f.indya oni se bore za 7,8,9,10 mjesto.naravno ak netko ne odustane od elite prvih 6

F1ALONSO

Bolja integracija motora, renault kaže da će postepeno “odvrnit” motor na još veću snagu, bolji balans bolida, novi aerodinamički dijelovi, ulaganja u ravoj … nema razloga da ne dostignu Redbull do kraja sezone.

PavleF1

Hoces reci da motor u McLarenu ne radi još punom snagom? Mislim ako je tako onda jedva čekam da vidim kako će to sve izgledati kad ga odvrnu do kraja i kad stignu nadogradnje na bolidu 🙂
A smijem li pitati odakle ti ta informacija, gdje si pročitao?

F1ALONSO

Pa spominjalo se na dosta mista da Renaultovi motori nerade još punom snagom jer prvo žele riješit pouzdanost koja im je falila prošle godine.

sladjan87

A koji je motor u RB ?

White Lion

Znamo koji je motor u Red Bullu, ali razlika je sto je McLaren tek presao kod Renaulta i dok su drugi vec polako zavrsavali sa bolidima za ovu sezonu McLaren je tek potpisivao ugovor sa Renaultom. Razvoj bolida za ovu sezonu nije poceo nakon zadnje utrke prosle vec odmah na njenom pocetku tako da Renault i McLaren tek trebaju poceti otkljucavati modove motora,a i sva ona zbivanja u Barceloni sa sitnim dijelovima i pregrijavanjem im nisu isli u korist pa je motor jos u nesto slabijem modu rada kod McLarena. Pregrijavanje motora je dovelo do toga da su u Renaultu… Read more »

OptimusPrime

@whitelion
“Gledaj,ne znam jesi ikad kupio novi auto no vjerojatno znas kad ga imas da ga prvih 10 000 km ne smijes lozit do kraja upravo zbog motora.”

Pa i nije bas tako… to bi znacilo da ljudi koji ne voze previse godinu dana nebi mogli “lozit do kraja”.
Oba nova auta koja sam do sada kupio su u roku 200-300km isli Vmax i nikad problema, niti najmanjih. Jedan je napravio 170k, drugi do sada 12k.
Lijepo sam pri kupnji u servisu pitao treba li paziti prvih bla-bla km i receno mi je da nije potrebno 😉

sveznadar

da, ali ista je situacija i u Renaultu i u RB-u, pa će biti ista meta i isto odstojanje 🙂

White Lion

Pa nije ista situacija jer su Red Bull i Renault stari partneri i poceli su sa radom na ovom bolidu 6 mjeseci prije McLarena. Renault zna sto moze ocekivati od Red Bulla i obrnuto, McLaren i Renault su tek u poziciji da uce jedni o drugima. Gledaj,ne znam jesi ikad kupio novi auto no vjerojatno znas kad ga imas da ga prvih 10 000 km ne smijes lozit do kraja upravo zbog motora. U F1 imas vise modova na kojima motor radi gdje se trazi veci obrtaj ili manji kod stednje goriva jer u utrci ne voze sve krugove punim… Read more »

PavleF1

Ne znam baš, prema polaznim točkama iz Australije Red Bull ima prednost od oko 1sec.. i ako uzmemo u obzir da će svi napredovati, teško da će McLaren uhvatiti priključak za vodećima.. Novi motor jest donio napredak i to je očito, ali su svejedno daleko iza vodeće trojke.. 2.5sec iza Mercedesa je posebno zabrinjavajuće :/

Related Posts