Predsjednik Ferrarija poručio Leclercu i Hamiltonu da manje pričaju

Komentirajući dvostruko odustajanje Ferrarijevih vozača na VN Sao Paula, John Elkann izjavio je da Leclerc i Hamilton trebaju manje pričati, a koncentraciju usmjeriti na vožnju.

Još jedno veliko razočaranje doživjela je Ferrarijeva F1 momčad prošle nedjelje. Niti jedan od bolida talijanske momčadi nije stigao do cilja brazilske utrke, a dvostruko odustajanje dovelo je do pada na četvrto mjesto ljestvice konstruktora.

Charles Leclerc bio je prisiljen odustati nakon nekoliko krugova, no zapravo mu se nema što prigovoriti. U kvalifikacijama je bio vrlo dobar treći, a njegovo odustajanje došlo je kao posljedica incidenta u prvom zavoju, kojeg su započeli Oscar Piastri i Kimi Antonelli. Značajno lošiju vožnju prezentirao je Lewis Hamilton. U kvalifikacijama je bio tek 13., a u utrci je odustao zbog štete koja je nastala na bolidu prilikom odvojenih sudara s Carlosom Sainzom i Francom Colapintom.

Dok se ekipa u Formuli 1 mučila s raznoraznim problemima, Ferrarijev tim u World Endurance Championshipu istog je vikenda uspio osvojiti naslov prvaka. Ovako je te rezultate prokomentirao predsjednik Ferrarija John Elkann.

“U Bahreinu smo osvojili svjetsku titulu u utrkama izdržljivosti i to je bio izvanredan osjećaj. Osvajanje i konstruktorskog i vozačkog naslova pokazuje da Ferrari, kad je ujedinjen i kad svi rade zajedno, doista može postići odlične stvari.”

“Brazil je bio veliko razočaranje. Gledajući prvenstvo Formule 1, možemo reći da imamo naše mehaničare koji u osnovi osvajaju prvenstvo svojim nastupima i svime što se radi prilikom zaustavljanja u boksu. Naši inženjeri su bez sumnje unaprijedili bolid, ali što se tiče svega ostaloga, i dalje nije na željenoj razini.”

“Zasigurno, imamo vozače koji se trebaju koncentrirati na vožnju i manje pričati. Važne su utrke pred nama i još uvijek nije nemoguće osvojiti drugo mjesto. To je najvažnija poruka jer Bahrein je sam po sebi demonstrirao da pobjeđujemo kada svi u Ferrariju rade zajedno”, rekao je Elkann u razgovoru za talijanski Sky Sports.

Prilično znakovita izjava, iz koje bi se moglo zaključiti da vodstvo talijanske momčadi nije zadovoljno doprinosom svojih vozača. Generalno nezadovoljstvo u Ferrarijevom taboru razumljivo je, s obzirom na to da momčad u cijeloj sezoni nije uspjela ostvariti niti jednu pobjedu. Leclerc ima sedam plasmana na postolje, Hamilton još uvijek čeka na prvi u crvenom trkaćem odijelu.

U poretku vozača Leclerc i Hamilton drže peto i šesto mjesto, dok u prvenstvu konstruktora Mercedes sada ima ulogu favorita za osvajanje drugog mjesta. Srebrne strijele imaju 398 bodova, Red Bull je treći praktično sa samo jednim vozačem koji osvaja bodove i ima 366, dok je Ferrari tri utrke prije kraja sezone četvrti s 362 boda.

Pretplati se
Obavijesti o
16 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
tsunami

Po meni glupa izjava, jer niti je lewis zaboravio voziti niti leclerc ne zabušava- naprosto nešto fali bolidu, a u velikoj većini zabrlja pitwall-e sad pitanje tko odlučuje i postavlja glavne trkaće inžinjere jeli to Leclerc obitelj ili neko iz fiata ili ferrarija

Gigi

Cuj ti njega kako je odbrusio vozacima, da je barem tako ostar kad treba napravit cistku u menagmentu i inzimjeringu. Cini mi se da u Ferrariu radi hrpa uhljeba koji nemaju pojma.

Leclerc16

Leclercu je vrijeme da na kraju sljedeće sezone napusti ovaj šlamperaj. Velike šanse su da Ferrari i sljedeće sezone bude tim koji će tu i tamo uzeti poneki podijum ili pobjedu. To nije dovoljno za Leclerca i dosta se navozao u takvim bolidima. Sljedeće godine očekujem i Russella u borbi za titulu, tako da bi na kraju moglo ispasti da od top vozača jedini Leclerc nije imao šansu da se bori za titulu jednu čitavu sezonu. Sa druge strane, Hamilton se barem naosvajao titula u karijeri. Međutim, ni njemu ne treba ovo u 40im. Ali tako je kako je. Ni… Read more »

Hrvoje Kalamar

Elkana su ljubitelji nogometa upoznali kao besramnog beskičmenjaka i varalicu. Bolid je godinama za “otpis”, a u tim godinama momčad je skupila niz promašaja radi kojih im se F1 svijet i dalje smije. Vjerujem da nikom nije jasno kako je Elkan, nakon trećerazredne pobjede, krivce za taj impozantan niz promašaja pronašao u vozačima. Dok je Ham tek stigao i kaska, pa se i rijetko pobuni, Lec je žrtva sveg onog što Ferrari zadnjih godina predstavlja… nekonkurentnost i duboku prosječnost. Koliko mu duguju, poprilično je tih. Kad te vode ovakvi koji probleme ne mogu riješiti “u kući”, već te preko medija… Read more »

F1 fan

Ferrari je trebao ostaviti kao prioritet Seba i staru ekipu ali je ljubimac Lec sa svojom pozadinom koja ga gura u Ferrariju (ako znaš tko mu je rod i šta je) unijeli su igre i nemir u momčad i Seb je morao otići. Bilo kako bilo dugo vremena će seb ostati zadnji najuspješniji vozač Ferrarija a Kimi zadnji prvak. Poz

Hrvoje Kalamar

Hvala na info. Moguće si u pravu, ali ne znam o tome ništa, pa nemam ni neko mišljenje. Sa ovim što znam, jasno je da je Lec već dugo u “boljoj formi” od Ferraria i da on nije taj kočničar uspjeha.

F1 fan

Nicolas Emmanuel Todt (rođen 17. studenog 1977.) je vlasnik francuskog motosportskog tima. Sin je bivšeg šefa Ferrarijevog tima Formule 1 i bivšeg predsjednika FIA-e Jeana Todta .

Arivabene Seb i dolazak sainza mislim da bi bila dobra kombinacija da se tako odvilo. I kad je seb odlazio prije 5 godina sam rekao da Lec neće imati više uspjeha od njega

SFulcrum7

Kakva se kolicina glupih i blago receno hejterskih komentara i dezinformacija o Leclercu nakupila ovdje. Nicolas Todt nije nikakav rod Leclercu niti Leclerc kao takav ima bilo kakav utjecaj kroz neku povijest “mocne obitelji” ili stagod vi drobite ovdje. Ajde da Vas malo informiram… Leclerc je skoro prestao voziti zbog nedostatka financija u djetinjstvu a njegov mladi brat je to i ucinio zbog nedostatka novca, jer su morali preusmjeriti sve sto imaju i mogu na Charlesa, pa je zbog toga mladi Arthur i prestao voziti. Charles je sin covjeka koji nije nikakav bogatun i koji je umro u teskim okolnostima,… Read more »

Hrvoje Kalamar

Hvala na skroz zanimljivom komentaru.

Leclerc16

Svaka čast na komentaru! Meni se iskreno nije dalo objašnjavati kad sam pročitao kakve nebuloze priča dotični. Inače, Leclerc je 2019. u svojoj debitantskoj sezoni u Ferrariju tog uspješnog Vettela pobijedio u bolidu koji je pravljen po Sebovom “ukusu”. Svoj talenat je pokazao davno. 2016. je osvojio GP3 prvenstvo. 2017. je izdominirao Formulu 2. 2018. je u Sauberu pravio nerealne rezultate i velik broj utrka završio u best of the rest (iz Merca, Ferrarija i Red Bulla) i bio rookie of the year. U Sauberu završavao na sedmom mjestu!!Tu se i pokazao u vrhunskim borbama sa Alonsom…

F1 fan

Da pobijedio ga sa jako malom razlikom jer je seb izgubio pobjedu u Kanadi, imao puno više peha nego Lec i isto tako se drugi dio sezone Ferrari okrenuo Leclercu. Da je seb imao koje odustajanje manje ne bi bio takav rezultat . Poz

F1 fan

Lijepo ti piše da mu je manager legendo

tsunami

Novares Group- vodeći proizvoďač plastike i plastičnih dijeloca za auto industriju u svijetu- tako da moguće da njegov ujak (Leclerc) bira tko i kako radi u ferrari f1 timu.

F1 fan

Nicolas Emmanuel Todt (rođen 17. studenog 1977.) je vlasnik francuskog motosportskog tima. Sin je bivšeg šefa Ferrarijevog tima Formule 1 i bivšeg predsjednika FIA-e Jeana Todta .

SFulcrum7

Ta tvrtka je tvrtka ocuha Herve Leclerca (ocuh od oca Charlesa). Dakle nema krvne srodnosti a ocuh nije htio financirati Hervea i njegovu karijeru, niti pomoci Charlesu u putu prema F1. Financirao je jedino troskove puta dok je Charles poceo s kartingom, ali je otac od Charlesa trazio sponzore svake godine kako Charles ne bi prestao voziti. I sama ta tvrtka je bila u velikim problemima sa financijskom krizom 2008. a ocuh od Charlesovog oca i vlasnik te tvrtke je preminuo 2012. godine. Stariji brat od Charlesa je prrestao voziti karting a mladi nije dobio ni priliku, kako bi se… Read more »

F1 fan

Lijepo ti piše tko je Todt i šta je Leclercu. I kakvu poveznicu ima sa Ferrarijem

Related Posts
16
0
Would love your thoughts, please comment.x