Nakon treće pobjede u ovoj sezoni, Oscar Piastri ponudio je svoje viđenje duela s Verstappenom u prvom zavoju i prokomentirao činjenicu da prvi put u svojoj karijeri vodi u Svjetskom prvenstvu Formule 1.
Samo jedna stotinka sekunde dijelila je Verstappena i Piastrija u subotnjim kvalifikacijama, a njihova tijesna bitka nastavljena je odmah nakon starta utrke na stazi Jeddah Corniche. Red Bullov vozač nije dobro krenuo i Piastri je to iskoristio. Poravnao se s Maxom i ušao u prvi zavoj s unutarnje strane.
Verstappen je otišao široko, presjekao drugi zavoj i tako zadržao prvu poziciju. Međutim, upleli su se suci i kaznili Nizozemca za stjecanje prednosti prilikom izlaska van granica staze. Ovako je Piastri prokomentirao spornu situaciju.
“Odlično sam krenuo i uspio sam se poravnati s njim. U tom trenutku znao sam da moram kočiti dosta kasno, ali i da sam dovoljno uz njega da bih mogao uzeti taj zavoj. Obojica smo kočili ekstremno kasno. Ja sam kočio najkasnije što sam mogao, pritom ostavši na stazi. Ono što je uslijedilo, ja mislim da je tako i trebalo postupiti.”
“Suci su se morali uključiti, a na kraju je ta situacija riješila utrku. Vrlo sam sretan jer smo jako puno radili na startovima, a to nam je danas donijelo pobjedu”, komentirao je Piastri.

U prvom stintu Piastri je pokušavao pritisnuti Verstappena, no nije ga uspijevao napasti. Pred kraj tog stinta na srednje tvrdoj smjesi guma Australcu je dosta pao tempo. Ipak, kad je on odradio promjenu guma, a Verstappen svoju kaznu od pet sekundi, do kraja utrke nije imao prevelikih problema.
“Nije to bila najlakša pobjeda. Prvi stint bio je težak iza Maxa. Pred kraj tog stinta na mediumu nisam imao odgovor na Maxov tempo i mučio sam se, ali jednom kad sam se našao u čistom zraku, onda je bilo malo lakše. Svejedno, nisam si mogao priuštiti bilo kakvo popuštanje. Utrka je bila teška, Max je bio brz iza mene i morao sam pritiskati. Mislim da sam relativno dobro kontrolirao stvari, ali bilo je nešto neizvjesnije nego što bih poželio.”
“Naše najznačajnije poboljšanje ovog tjedna, boca s pićem je funkcionirala. Popiti nešto u kokpitu bilo je lijepo jer utrka ovdje je uvijek teška. Ove se godine održala i nešto kasnije u godini pa je bilo malo toplije i vlaga u zraku bila je veća. Definitivno jedna od najtežih utrka u mojoj karijeri, tako da mi je drago što sam je završio na vrhu”, priznao je Australac.
U jednom od intervjua nakon utrke, Lando Norris je izjavio da je Red Bullov bolid bio najbrži. Piastri se nije složio.
“Ne. Mislim da je naš bolid ipak bio brži. Mislim da je bilo teško voziti u prljavom zraku. Max je sigurno bio brži nego što sam očekivao u utrci. Mislio sam da tijekom jednog kruga nije bilo veliko iznenađenje vidjeti Maxa brzog, ali u utrci, nisam očekivao da ću se toliko mučiti na kraju stinta s mediumom, to je sigurno.”
“Dakle, jasno je da imamo posla. Mislim da je naš bolid još uvijek jako dobar, ali kada pogledate konfiguraciju ove staze u usporedbi sa Suzukom, to su dvije staze na kojima su Max i Red Bull bili bliže. Mislim da smo još uvijek u prednosti. Ne mislim da je tako velika na ovakvim površinama i ovakvim stazama, ali još uvijek imamo vrlo jak bolid u ovom trenutku”, istaknuo je Piastri.

Nakon pete utrke u sezoni Oscar prvi put u svojoj karijeri vodi u ukupnom poretku Svjetskog prvenstva. Kaže da to neće utjecati na njegove iduće nastupe.
“I dalje želim pokušati pobijediti u svakoj utrci u kojoj mogu. Rekao sam prije, ne opterećuje me toliko činjenica da vodim u prvenstvu, ali sam ponosan na rad i razloge zašto vodimo. Melbourne nije donio sjajan početak godine u smislu rezultata. Ali od trenutka kada sam izašao na stazu ove sezone, osjećao sam se kao da sam u dobroj situaciji.”
“Vodstvo u prvenstvu rezultat je napornog rada koji smo obavili prije sezone, napornog rada koji sam ja osobno obavio, napornog rada koji je obavila momčad. Više sam ponosan na sve te stvari nego na činjenicu da sam vodeći u prvenstvu jer, u konačnici, želim voditi nakon 24. utrke, a ne pete”, zaključio je Australac.
S deset bodova prednosti u odnosu na momčadskog kolegu Piastri se okreće nastupu u Miamiju od 2. do 4. svibnja.
Naslovna fotografija: Steven Tee/LAT Images
Max je ljut isključivo zato što ga je Oscar pobijedio u njegovoj igri
https://youtu.be/IB0sF_yhEqA?si=6LNqK_axg9FRS9TM
Da..ostao si na stazi, ali si zato izgurao Maxa sa staze..ispada da si zato i pobijedio..ali ne mora tako i značit, jer nije isto voziti utrku u čistom ili prljavom zraku..svakako očekivana pobjeda..ali ipak mislim da Maxa nije trebalo kazniti.
Piastri nikoga nije “izgurao” i bio je potpuno unutar pravila. Imao je bolji start, ušao uz bok Verstappenu i zauzeo unutarnju liniju u prvom zavoju. Max je ušao u zavoj prebrzo što potvrđuju i telemetrijski podaci jer je u zavoj uletio većom brzinom nego u kvalifikacijskom krugu i realno nije imao šanse ostati na stazi. Presjekao je zavoj, vratio se ispred Piastrija i tako stekao prednost. Kazna od 5 sekundi bila je sasvim opravdana jer da nije sjekao zavoj 100% gubi poziciju. Ne možeš reći da ga je Piastri izgurao kad je Verstappen sam sebe izbacio. Piastri je vozio čisto… Read more »
Pa i Piastri je taj koji je uletio prebrzo, te je pustio svoj bolid na Maxa, ne ostavivši mu prostora unutar staze,.zapravo, bolje rečeno, zbog kasnog kočenja i sam je jedva ostao u gabaritima staze..ali nije imao nikakvu prednost niti pravo da na taj način “zatvara vrata” Maxu jer su bili poravnati, paralelno bolid do bolida. Znači i on je trebao malo po kočnici i ostaviti prostor za Maxa..a kada se već tako sve to dogodilo bilo bi OK da nisu Maxa ništa kaznili..i to je to.
Krivo tumačiš. Postoje pravila koja jasno kažu da je to piastrijev zavoj u tom momentu, Piastri je na trkaćoj liniji i ima prednost. Pišeš bili su poravnati…znaš li zašto su bili poravnati? Upravo zato što je Verstappen otpustio kočnicu što pokazuje telemetrija) s ciljem da se poravnaju u nadi da suci neće reagirati jer je prvi zavoj u prvom krugu. Piastri je kasnije kočio ali je ostao unutar granica staze i po trkaćoj liniji, znači ništa sporno. Štoviše po podacima svim telemetrije, brzine, kuta upravljača u tom zavoju analiza je pokazala da makneš bolid Piastrija, Verstappen nebi uspio proći zavoj… Read more »
Nije Max nedodirljiv…..
Mad Max da je bio sam na stazi i tako kasno kočio ne bi ostao na stazi, desilo bi se isto kao i s Oscarom kraj njega!!!