Nakon dramatičnog završetka utrke za VN Velike Britanije slavodobitnik je po prvi put u karijeri Ferrarijev Španjolac Carlos Sainz. Imao je i dosta sreće s izlaskom sigurnosnog automobila te zbog nespretne odluke momčadi da ostave Charlesa Leclerca na starim tvrdim gumama.
Na restartu je lako prošao Leclerca i odjurio, dok je Leclerc vodio fantastičnu borbu rukama i nogama kako bi ostao ispred Pereza i Hamiltona. Na kraju nije uspio, no zasigurno je pomogao Sainzu da stvori određenu prednost i odnese svoju prvu pobjedu u karijeri.
Sainz je izjavio da unatoč tome što je u sredini utrke izgubio poziciju od Leclerca, vjerovao je da može do prve pobjede nakon dugih 150 utrka.
“Nije bilo lako. Dosta sam se mučio s balansom, posebno u prvom stintu na srednje mekim gumama. Max nas je dosta pritiskao te smo morali više stisnuti u brzim zavojima. No, unatoč svemu, vjerovao sam da mogu do pobjede.”
“Morao sam ostati što bliže vrhu, a na kraju mi je sigurnosni automobil omogućio da se vratim na vrh. Ne možete ni zamisliti koliko sam bio nervozan na restartu, znajući da imam šansu sve privesti kraju,” rekao je presretni Carlos.
Dodao je kako je pobjeda u 150. nastupu dan koji nikad neće zaboraviti nakon što je propustio nekolike prilike u ranijim utrkama u kojima općenito nije mogao pratiti tempo Leclerca.
“Nevjerojatno je. Mislim, pobijediti u 150. utrci u F1, za Ferrari na Silverstoneu, nisam mogao poželjeti išta bolje. Vrlo poseban dan, dan koji nikad neću zaboraviti.”
“Silverstone je posebno mjesto za mene, ovdje sam ostvario i prvu pobjedu u Formuli BMW u 2010., također i svoj prvi pole position isti vikend. Sad, 12 godina kasnije isto i u F1, s Ferrarijem. Posebno mjesto za mene. Zahvaljujem i publici koja me podržavala cijeli vikend,” zaključio je Sainz.
Ovom pobjedom je preskočio Georgea Russella u prvenstvu, te je 54 boda iza vodećeg Verstappena i 11 bodova iza momčadskog kolege Leclerca.
Respekt za Binota sto je dozvolio utrkivanje! To se nevida svaki dan.
Ne znam di si ti vidio utrkivanje između njih dvojice!!!
Nakon SCa!!
Respekt, ali ne i za taktičke odluke. Za to je baksuz.
Tudume voliš kenjati….hahahahhaha
Pametniji od cijelog tima Ferraria.
Sami sebi uništavaju utrke, kao da vode u prvenstvu sa 100 bodova prednosti.
Da nije prešao Leclerca, Perez bi to osvojio lagano.
Jedina glupa odluka je sta Lekler nije pozvan u box no imali su cca 6sec da to odluce i pripreme dupli stop
No u tom slucaju nebi pobijedio Sainz
A sta se pereza tice ne vjerujem da bi imao sanse za prestizanje
Max je presao Sainza jer je ovaj pogrijesio
Nije ta nadmoc u brzini po pravcu bila takva na ovoj stazi
https://f1full.com/race-f1-2022-british-grand-prix_0b39c06d4.html
Pogledaj na 2:02:17 imali su cca 20 sekundi!!
A u prijenosu na skyu je karun u mini reportazi rekao da je razmak bio samo 5,6 sekundi! Cudna odluka ferarija svakako, igrali su na kratu jedan bolid ostaje u vodstvu a drugi ide u box i eto popusili.
Baš sam to za vrijeme trke primijetio i onda je Karun poslije utrke isto poentirao. Binotto se kasnije pravdao da nije bilo dovoljno “vremena”. Nije moj k…Charles je za vrijeme kada je SC deployan bio pred Clubsom. Bilo je dobrih 10 sec vremena da se ekipa u Ferrariju dogovori. 4.6 ili 5.6 sec je dovoljno da jednom bolidu promijene gume i pripreme se odmah za drugi bez da Sainz čeka. Ali fascinantno mi je kako nitko neće priznati pogreške. Ova situacija, iako ne u potpunosti ista, podsjetila me na finale prošle sezone kad je Merc napravio istu stvar jer su… Read more »
“Ova situacija, iako ne u potpunosti ista, podsjetila me na finale prošle sezone kad je Merc napravio istu stvar jer su se bojali da ne izgubi poziciju” E drito to! Odbilo im se od glavu zadrzavanje pozicije bas kao i Leclercu jucer. Ali opet, najbitnija stvar su ponovne pogreske kod leclerca i to uvijek u kljucnim trenucima kada greske nesmije biti. Imao je 2 greske i 2 izgubljene pozicije. Prva greska i nije prestrasna no ona druga je potop u najgorem mogucem trenutku! Kaze binoto: “If we had stopped Charles maybe the others would have stayed out and maybe he… Read more »
Na žalost, u pravu si. Previše griješi. Po mojem mišljenju zbog toga što hoće sve sad i odmah umjesto da bude malo strpljiviji i pričeka koji zavoj ili krug. 🤷🏻♂️
Što se tiče Binotta…da, ta izjava mi je totalno kao da slušam Bona koji Hamu pojašnjava da bi izgubili poziciju na stazi. To je spekulacija i jako jeftin izgovor.
Isto zanimljiva izjava na relaciji ferari – sainz.
“OK, instruction is to give 10 car lenghts to Charles, as some breathing space”
Trazili su da sainz zastopa hamiltona nakon SC restarta na sta im sainz govori da je pod pritiskom od hamiltona, moli da se netraze te stvari od njega i moli ih da se neuplicu.
Htjeli su da lec odpici naprijed ali sta se tocno desilo dok je sainz obilazio leca nakon restarta reziser nije prikazao, potez pobjednika utrke nije prikazan….argh
Da, to mi je posebno odjeknulo u ušima, a mislim da su to tražili od njega jer su shvatili koju su grešku napravili i da će Charlesu trebati neko vrijeme da opet zagrije stari hard. Pojednostavljeno – debili. Da je Sainz to i napravio, vjerojatno bi završio treći jer bi RBR i Merc odjurili naprijed, a ovi bi se još uvijek j****i tko bi trebao koga propustiti. Sve u svemu – tipično za Ferrari. Nitko drugi ne može sam sebi više štete napraviti kao oni. Žalosno…