Ferrari je na Veliku nagradu Španjolske stigao kao vodeća momčad Svjetskog prvenstva Formule 1, ali da bi tu poziciju zadržao ispred zahuktalog Red Bull Racinga, prijeko su potrebne bile nadogradnje bolida F1-75. U nastavku pročitajte kakav su dojam nadogradnje ostavile na Ferrarijev vozački dvojac…
Za utrku na stazi Catalunya kraj Barcelone, u Maranellu su pripremili novo stražnje krilo s revidiranim DRS sustavom te novu podnicu. Značajne su to nadogradnje na bolidu Ferrarija, a slobodni treninzi u petak dali su Charlesu Leclercu i Carlosu Sainzu razlog za optimizam, ali ipak samo umjereni.
Monegaški je vozač bio najbrži na oba treninga, dok je Španjolac pred svojom publikom zauzeo drugo i četvrto mjesto pa ovako komentirao svoj dan i novitete na bolidu.
“Mislim da nadogradnje definitivno imaju potencijala. Vidjeli smo određene promjene u ponašanju bolida, što je dobro. Kad dođete s nadogradnjama, želite vidjeti neke promjene. Tako da, sretan sam što funkcioniraju i sretan sam što pružaju performanse, ali u isto vrijeme mislim da nismo napravili ispravne korake uoči drugog treninga i usporili smo se. Možda sada znamo kojim smjerom krenuti kako bismo se vratili osjećaju s prvog treninga, tada je bilo bolje”, objasnio je Carlos.
Podrške mu s tribina oko staze nije nedostajalo: “Odlično je što se već u petak pojavilo toliko ljudi, navijali su i zabavljali se. Ja ću pokušati odraditi svoj posao, ali nastojat ću i njima pružiti dobru zabavu.”

Leclerc je svojim brzim krugovima na slobodnim treninzima dokazao da je ponovno prvi favorit za osvajanje pole positiona, no brige mu zadaje race pace.
“Da, puno je posla pred nama. Na kratke staze izgledamo snažno, ali vožnja s puno goriva u bolidu djeluje vrlo teško za sada. Morat ćemo marljivo raditi da bismo pronašli brzinu za ostatak vikenda. U ovom trenutku jednostavno nismo dobri u simulaciji utrke. Ne bih ovo nazvao strahom, ali prioritet je popraviti to”, komentirao je Charles.
Dodatna briga mu je degradacija guma: “Za jedan brzi krug u kvalifikacijama, mislim da neće biti problema, ali nakon toga iz nekog razloga imamo prilično naglu degradaciju. Nemam objašnjenje za to u ovom trenutku, ali moramo pronaći razlog i kad ga pronađemo, raditi na poboljšanjima.”
U ukupnom poretku vozača Leclerc ima 19 bodova prednosti u odnosu na Maxa Verstappena, koji je dobio zadnje dvije utrke.