Nakon uvodnog prvog slobodnog treninga s dosta prometa i izletavanja sa staze Losail, drugi slobodni trening za VN Katara prošao je nešto urednije, ali još uvijek s dosta upitnim prelascima granica staze. Naravno, vozilo se pod reflektorima s početkom u 17:00 po lokalnom vremenu.
Da se vozilo divlje na jutarnjem treningu, dokaz je i Nikita Mazepin koji je propustio ovaj trening radi promjene šasije svog VF-21 bolida, a sve zbog značajnih oštećenja s prvog slobodnog treninga.
🟢 FP2 GREEN LIGHT 🟢
— Formula 1 (@F1) November 19, 2021
60 mins of track action starts now! #QatarGP 🇶🇦 #F1 pic.twitter.com/BhtmtzHea8
Prvi je na stazu izašao Kimi Räikkönen, a ubrzo mu se pridružio i sunarodnjak Valtteri Bottas u Mercedesu koji je vježbao start na izlasku iz bokseva. Lewis Hamilton u Mercedesu i Sergio Perez u Red Bullu izašli su na medium komponenti guma, kao i većina ostalih vozača. Fernando Alonso u Alpineu postavio je vrijeme od 1:24.723, koje je Bottas spustio na 1:24.421, a Max ubrzo popravio na 1:24.285. Ipak, Tsunoda u AlphaTauriju je taj koji je bio najbrži nakon 10 minuta treninga. Postavio je vrijeme od 1:24.233. U isto vrijeme, svi vozači su bili na stazi.
Najbrži u tom trenu na tvrdoj komponenti guma bio je Charles Leclerc u Ferrariju s 1:25.280. Nakon 15 minuta treninga, Mercedesi su sjeli vrh vremena krugova. Bottas je imao najbrže vrijeme od 1:23.324. Antonio Giovinazzi zatražio je od momčadi pregled podnice bolida radi agresivnog izlaza na pasice, a u prijenosu se moglo vidjeti da su neki elementi karoserije odletjeli s bolida.
— Alfa Romeo Racing ORLEN (@alfaromeoracing) November 19, 2021
Nakon 25 minuta trajanja treninga, većina vozača izašla je na mekoj komponenti guma. Hamilton, oba AlphaTaurija, Alonso, oba Aston Martina, Sainz, Ocon, Bottas, Latifi i Schumacher. Kao i u Meksiku, opet se žurno radilo na stražnjem krilu bolida Maxa Verstappena. Max na polovici treninga još uvijek nije izašao na stazu na mekim gumama. Nova žrtva brisanja vremena kruga radi prekoračenja granica staze bio je Valtteri Bottas. Radilo se o zavoju broj 7, iako o tom zavoju nije bilo posebnih uputa od vodstva utrke nakon prvog slobodnog treninga.
Pierre Gasly je postavio solidno vrijeme, samo 0.209 sekundi sporije od vodećeg Bottasa. Verstappen je na stazu ponovo izašao s 25 minuta do kraja treninga na spomenutim mekim gumama, ali vrijeme kruga nije vidno poboljšao radi pogreške u zavoju broj 10. Nešto čišći krug nekoliko minuta kasnije bio je 0.350 sekundi sporiji od kruga Valtterija Bottasa. Na promet se požalio Sebastian Vettel, a zasmetali su mu Lewis Hamilton i Sergio Perez.
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) November 19, 2021
Red Bull izgleda solidno u vezanim desnim zavojima 12, 13 i 14, koji pomalo podsjećaju na obrnutu konfiguraciju zavoja broj 8 u Istanbulu. S 10 minuta do kraja treninga nastavile su se simulacije utrke. Odlično izgleda spomenuti Gasly na hard komponenti guma. Dobar tempo itekako treba njegovoj momčadi u borbi s Alpineom za peto mjesto u poretku konstruktora. Ipak, inženjer je Gaslyu javio da na telemetriji vidi nešto što se momčadi baš i ne sviđa, ali nastavio je voziti.
Red Bulli su odvozili malo krugova u odnosu na ostale momčadi, posebice Mercedes. Max je ponovo izašao na stazu sa sedam minuta do kraja treninga na mekim gumama. Iznimno široko u zavoju broj 10 izašao je Charles Leclerc, ali nije zapeo u šljunku. No, dobio je Charles i 200€ kazne zbog prebrze vožnje kroz boks. Dvije minute do kraja treninga još je uvijek bilo dosta gužve na stazi. Sukladno tome, vremena krugova se više nisu vidno poboljšavala. Troje različitih momčadi drži prva tri vremena treninga.
Samo vi lijepite to straznje krilo… Sramoto F1 sporta
vidi botasa bas ga krenulo
Eno ih opet namotavaju traku po zadnjem krilu i kod Pereza i kod Maxa a krilo se trese samo što ne otpadne. Toto samo snima i bilježi, mogla bi opet bit prijava!!!
Ljepo je krilo “plivalo” ko žaluzine sa sajma.Ali oni smiju
popravice oni to vec u parc ferme u..he he
Game On!
Milane. Mico. Pa gdje si
Isprazna vreća. Šteta, a mogli bi se lijepo dopisivati.