Ferrari je odredio datume za svoja dva predstavljanja uoči nove sezone Formule 1, predstavljajući i momčad i novi automobil SF21.
Radi se 26. veljače, odnosno 10. ožujka, tako će prezentacija bolida biti samo dva dana prije početka predsezonskih testiranja u Bahreinu.
“Sezona 2021. napokon počinje, na tom putu možemo očekivati puno izazova i odlučni smo u tome da napravimo što bolje rezultate. Automobil je poboljšan u svim područjima gdje je razvoj dopušten”, rekao je Binotto.
Ferrari se u novoj godini nastoji oporaviti nakon najgore sezone u posljednjih 40 godina, osvojenog tek šestog mjesta i samo tri podija.
Novi vozač, Carlos Sainz, već je odradio opsežne pripreme u simulatoru, ali i nedavno testirao bolid iz 2018. godine na Fioranu, pošto prve vožnje u novom automobilu neće dobiti do početka predsezonskog testiranja.
“Moramo raditi odlučno i usredotočeno, te biti svjesni toga gdje smo bili i kamo želimo ići”, dodao je Binotto.
Ferrari je tako šesta momčad koja je potvrdila svoje datume predstavljanja uoči nove sezone. Čekamo još na Red Bull, Alpine, Aston Martin i Haas.
Desmo, hvala na informacijama, potrudio si se. .
Molim lijepo..bilo mi je zadovoljstvo..Pozdrav!
Sjećam se da je te 1982 prvak trebao postati Ferrarijev vozač,ali pogibija Gilles Villeneuve-a i težak udes Pironia dotad vodećeg u prvenstvu vozača,otvorio je priliku Kekeu Rosbergu postati prvak sa samo jednom jedinom pobjedom?? Što se tiče motora na vodik,odlična ideja…posebno što se neće izgubiti DNA formule 1. Električni automobili imaju i jedan ogroman problem o kome nitko ne priča? Kad bi svi automobili na svijetu bili električni,postojeće električna mreža ni iz daleka ne bi bila dovoljna za punjenje istih. Kako su hidroelektrane na svom maksimumu iskoristivosti i kapaciteta,trebale bi se graditi dodatne….a to znamo i sami…ili termoelektrane ili nuklearne?… Read more »
Na ovakav neutralan tekst oni lupaju minuse?
Budala i krivih drva nikad neće nestati…
Grupa onih koji misle da je ovo od 2014. pravo natijecanje i da je Ali LHG najvijeci svih vrijemena 😀 😀 😀
I za proizvodnju Vodika je isti problem..potrebna je električna energija.
Ferrari SF21, Leclerc i Sainzov jednosjed uključili prvi put 12. veljače – 16:53 Prvo paljenje pogonskog agregata Ferrarija SF21 izvedeno je u Maranellu, na bolidu s kojim će se Leclerc i Sainz suočiti sa svjetskim prvenstvom 2021. godine. Ferrari SF21 dao je svoj prvi “krik”. Prije događaja koji tradicionalno obilježava početak sezone, voditelj tima, Mattia Binotto, želio je razgovarati s članovima tima koji su mogli daljinski nazočiti ovom važnom trenutku, povezani u audio i video zapisu: “To je početak naše Sezone 2021: očekuje nas godina izazova i velika je želja za iskupljenjem – rekao je -. Automobil je razvijen i… Read more »
Još jedna nova-stara vijest: Kako stvari stoje HAAS će novi Ferrarijev PU ugraditi i prvi put upaliti tek u Bahreinu na prvi dan testiranja. O čemu je riječ? Ferrarijevu PU mogu instalirati samo ovlašteni Ferrarijevi inžinjeri..ali zbog epidemioloških mjera zasad ne mogu u Englesku u HAAS-ovu tvornicu u Banburyu..mogli bi, ali bi prvo morali odraditi 14 dana karantene, a to ne žele..to zasad ne dolazi u obzir.
..ispričavam se..nisam pratio..ne znam gdje bi morali “odraditi” karantenu..pri dolasku u Englesku ili pri povratku u Italiju..ali svakako bi je morali odraditi i zbog toga se odustalo od puta u Banbury.
Još jedna vijest: Red Bull je osnovao odjel za motore Red Bull Powertrains koji će se bavit tom problematikom i nakon povlačenja Honde kada će dobiti pravo na intelektualno vlasništvo Hondinog PU. Za 2025.g. se povezuju sa mogućim povratkom Porschea koji bi im izrađivao motore po novim propisima, a postoji solucija da bi se možda i oni sami u to upustili.
Evo malo štiva o motorima za 2025.g: Buduća F1 s 3,5-litrenim vodikovim V8 hibridnim motorima? Napisao: Franco Nugnes 12. veljače 2021., 12:55 F1 bi se mogla vratiti atmosferskim motorima sposobnim za vraćanje zaboravljenih zvukova, kako bi se prebacio na ekološko gorivo poput vodika. Ukidanje turba i MGU-H trebali bi smanjiti troškove koji bi pali na petinu sadašnjih. Istraživanje usmjereno na budućnost moglo bi potaknuti neke proizvođače da uđu u GP, što F1 čini manifest koji traži održivu alternativu električnom pogonu. Formula 1 ocrtava kakav će biti scenarij njezine budućnosti. Traži se smrzavanje trenutnih pogonskih jedinica kako bi imali vremena za… Read more »
Da prokomentiram i ovo zadnje o paralelnoj upotrebi sadašnjih PU i novog pogona..ne znam kako će se službeno zvati..koji treba početi 2025.g. Sličan primjer smo imali u povijesti F1 kada se nekoliko sezona paralelno koristio pogon sa atmosferskim i sa turbo motorima. Prvi turbo motor je predstavio Renault već 1977.g. Svi ostali su koristili atmosferske motore. Slijedeći, tek drugi turbo motor u F1 je predstavio Ferrari 1981.g..zanimljivo je napomenuti i da je 1982. Keke Rosberg igrom sreće, tj. Ferrarijeve nesreće, osvojio naslov sa atmosferskim Ford Cosworth motorom..to je ujedno bio i posljednji naslov za taj legendarni motor..već slijedeće sezone 1983.g.… Read more »
Hvala na odličnoj informaciji!
Nije mi se sviđala budućnost sa autima na baterije iz više razloga. Vodik je okej
Kad se govorilo o potpunom prelasku F1 na električnu energiju, a to bi značilo baterije i elektromotore bez endotermnog motora..motora na unutarnje izgaranje..ja sam znao da to tako ne može biti i da to nema nikakva smisla..to nebi bila F1, nego ustvari inačica sadašnje Formule E..i nebi imalo nikakva smisla imati dva paralelna takmičenje sa bolidima iste tehničke izvedbe, bez obzira što bi jedni mogli imati veće, snažnije, a drugi slabije perfomanse..to bi tada izgledalo nekako kao sada između F1 i F2.
Za cestovne me zapravo manje briga ali načekat ćemo se da pruže prihvatljivu autonomiju i masu
Ako ćemo iskreno volio bih vidjeti koliko Formula E ima pratitelja,vjerujem da samo pokoja obitelj natjecatelja,na prste jedne ruke.
Kome se da gledati nešto što je toliko neinteresantno?