Iza Pierrea Gaslyja izvrsna je sezona u momčadi AlphaTauri, obilježena prvom pobjedom u karijeri na Velikoj nagradi Italije u Monzi. Francuz je dobrim vožnjama zaradio novi ugovor i ostaje u AlphaTauriju minimalno do kraja 2021. godine, no pojavile su se i glasine kako bi Pierrea u svojim redovima rado vidjele neke druge momčadi.
Red Bull očito nije jedna od tih momčadi, barem ne u ovom trenutku, jer Horner i dr. Marko nisu odlučili dati Francuzu novu priliku kad su već odlučili iz bolida izbaciti Alexandera Albona. Međutim, šef AlphaTaurija Franz Tost vjeruje da Red Bull itekako želi zadržati Gaslyja u svojoj obitelji.
“Znate, ako je vozač kompetitivan poput Pierrea, naravno da će se druge momčadi raspitivati o detaljima njegovog ugovora. Željet će znati kad bi eventualno mogao postati slobodan. Međutim, on ima ugovor s Red Bullom i ne mislim da će ga Red Bull dati nekome besplatno u ovako ranoj fazi.”
“Mnogo su novca uložili da bi ga izgradili, a prije ili kasnije željet će ubrati plodove i ostvariti dobre rezultate s njim, osvajati utrke i prvenstva. Vidjet ćemo, poručuje Tost.

Gasly je u 2020. bio apsolutni vođa AlphaTaurija. Uz spomenutu pobjedu, prvu te momčadi od one Sebastiana Vettela 2008. pod imenom Toro Rosso, Pierre je AlphaTauriju donio gotovo tri četvrtine osvojenih bodova u prošloj sezoni. Kvjat mu nije mogao parirati, a u novoj sezoni imati će i novog kolegu, Japanca Tsunodu. Također, u 2021. Gasly bi mogao dodatno profitirati od činjenice da će bolid biti u većoj mjeri prilagođen njemu.
“Gasly je sada iskusan vozač i uspješan vozač, također. Svaka je momčad uvijek orijentirana i koncentrirana na uspješnog vozača. Što to znači? Momčad dobiva povratne informacije od svog vozača i to onda utječe na razvoj bolida. Dizajneri i inženjeri uzimaju u obzir sve tehničke povratne informacije koje daje tako dobar vozač, da bi učinili bolid za sljedeću godinu još boljim. Bolid tada odgovara stilu vožnje tog vozača i jednostavno postaje brži, to je normalan put”, objašnjava Tost.
“Momčad dobiva povratne informacije od svog vozača i to onda utječe na razvoj bolida. Dizajneri i inženjeri uzimaju u obzir sve tehničke povratne informacije koje daje tako dobar vozač, da bi učinili bolid za sljedeću godinu još boljim. Bolid tada odgovara stilu vožnje tog vozača i jednostavno postaje brži, to je normalan put”..Hajde pa sada ismijavajte Tosta..što on o tome zna u usporedbi sa “mozgovima” na ovom forumu?
Neki dan smo o tome pisali…i slatko se smijao “mozgovima” kad su tvrdili kako vozač nije ionako bitan kad je bolid ustvari već 99% gotov i imaš elektroniku koja je savršenija od potonjeg?
Ispada da vozač nije ni bitan,on je samo netko tko okreće volan….to u biti može svatko??
MotoGP…najbolji primjer Marc Marquez…sa njime je Honda pobjednički stroj,bez njega gubitnički…vozač koji čini razliku,sa velikim naglaskom na to kako su u seriji motocikli više-manje približne snage i brzine.
Da..Marc Marquez stvara razliku što god vozio..isto kao nekad Valentino Rossi..ali ipak HRC Repsol Honda je moćna tvornička momčad jakim naftnim sponzorom..problem je bila ozljeda Marca Marqueza, a njegov mlađi brat Alex kao drugi vozač u momčadi nije bio dorastao takvom izazovu..ove sezone ga mijenja Pol Espargaro..u paru sa Marc Marquezom će opet biti jako moćni i konkurentni. U F1 vozač u vožnji može stvarati manju razliku nego u MotoGP-u..previše toga ovisi o bolidu.. ali ipak tehnički potkovan vozač je jako bitan zbog povratnih informacija da usmjerava razvoj bolida u pravom smjeru.
Uvijek tvrdim i tvrdit ću da je pri razvoju bolida najvažniji tehnički potkovani vozač,on daje prave smjernice razvoja i prilagođava i ubrzava bolid. Što se tiče MotoGP-a,Honda je najveća i najjača tvornica motocikala u Japanu,potom je slijede Yamaha,onda Suzuki,a najmanja je Kawasaki. Posebno zato mi je drago da je lani Suzuki osvojio prvenstvo,duopol Honde i Yamahe je prekinut. Sjećam se još Marca Lucchinellia i Franca Uncinia kao prvaka početkom 80-tih kad su sa Suzukijem bili prvaci…gledao sam ih na grobničkom polju i naravno legendarni pokojni Barry Sheene. Kawasaki je svoje zvjezdane trenutke imao krajem 70-tih i početkom 80-tih kad su… Read more »
Da..svega toga se sjećam kao da je bilo jučer..prvo što sam upoznao iz svijeta motociklizma je bio Bary Sheeny na Suzukiju, pa Keny Roberts na Yamahi, pa zatim dolazi “Nosonja” Marco Lucchinelli na Suzukiju, pa Franco Uncini također na Suzukiju..Honda se u svijet utrka vraća 1982. nakon duge pauze ..nova mlada američka zvijezda”Fast” Freddie Spencer sa onim čudnim trocilinrašem Honda NR500. Slijedeće 1983. Freddie osvaja prvenstvo, 1984. zamalo gubi od Eddie Lawsona na Yamahi..1985. je bila spektakularna za Hondu i za Spencera..Freddie dominantno osvaja prvenstva u dvije klase, 250 i 500 kubika, što odavno nije bilo viđeno, a mislim da… Read more »
Sjećam se inovacija u to vrijeme,počevši od TOMOS-a koji je imao šasiju od poliesterske smole,prvu i jedinu takvu u svijetu. Kawasaki je imao umjesto brtve glave oko svakog cilindra samo “O” ring…a Suzuki RG 500 je imao 4 cilindra u “kvadratu”. Isto je Honda od Freddie Spencera bila vrlo čudnovata trocilindrična…kasnije su prešli na V4. Početkom 80-tih je najbrži vozač u klasi 250 u jugoslaviji bio Silvo Habat,sjećam se kao danas kad je 1985 kupio novu Yamahu TZ250 N…najbrži krug na grobniku mu je bio 1:41. Međutim,još je veće iznenađenje bila nova Honda RS250 R koja je te godine deklasirala… Read more »
Soihiro Honda nije volio dvotaktne motore. Kada su 1968. stupili na snagu novi propisi koji su pogodovali dvotaktnim motorima Honda se povukla iz takmičenja. Po tim pravilima motor je mogao imati najviše 500 kubika i najviše 4 cilindra, što je 4taktne stavilo u nepovoljni položaj prema 2taktnim. Ipak su u Hondi nastavili potajno radili revolucionarni četverotaktni motor s kojim su se mislili vratiti i pobijediti dvotaktaše. Radi se o motoru sa 4 ovalna cilindra i klipa, svaki klip sa dvije klipnjače i osam ventila po cilindru. na stolu je davao dosta dobre rezultate ali je imao jako lošu pouzdanost. Nakon… Read more »