Abiteboul: Dogovor oko pogona za 2026. godinu je sljedeće “bojno polje”

Renaultov Cyril Abiteboul kaže da će propisi o pogonima za 2026. godinu biti “bojno polje” koje uskoro dolazi, jer će se alternativni prijedlozi raspravljati u narednih nekoliko godina.
Trenutni hibridni propisi postavljeni su do 2025. godine, a konsenzus je da bi sljedeća generacija motora trebala proizvođačima ponuditi pristupačniji format.

Direktor motosporta Formule 1, Ross Brawn, naznačio je prošli tjedan da je još sve otvoreno za propise 2026. godine, istovremeno priznajući da novi proizvođači neće ulaziti u prvenstvo do tada. Abiteboul kaže da su nedavne promjene na pogonskim jedinicama dobar korak ka uštedi novca i naglasio da bi propisi za 2026. trebali ići još dalje:

“Dobro je za sada, ali još uvijek je prokleto skupo održavanje i rad tih motora. Sljedeći je korak dobar pregled onoga što se može učiniti kako bi bili sigurni da će sljedeća generacija pogonskih jedinica ostvariti veću ekonomsku isplativost.”

Abiteboul kaže da Renault proučava moguće formate za buduća pravila:

“Počinjemo razmišljati o tome što bismo barem željeli u pogledu ciljeva u ovom sportu. Jedan od najvažnijih je ekonomska održivost sljedećeg programa pogonskih jedinica, jer je jasno da je trenutni vrlo teško isplativ.”

“Vidimo brzinu kojom elektrifikacija stiže posvuda u svijetu. Zbog toga moramo jako dobro razmisliti što to znači za F1, što to znači u kontekstu utrke i što to znači u kontekstu neke paralelne serije poput Formule E. Željeli bismo da se glavni princip budućeg pogona dogovori 2021. ili 2022. godine, tako da razvoj može započeti 2023.”

Abiteboul odbija prijedloge da bi uklanjanje MGU-H iz trenutnog V6 hibrida bilo jednostavno rješenje:

“Imamo MGU-H kako bi se smanjila potrošnja goriva. Jesmo li spremni reći da ćemo izgubiti nešto poput 20-30% smanjenja potrošnje goriva? Govorimo o dodatnih 50 kilograma goriva ako uklonimo MGU-H kako bismo imali istu snagu. Ne vidim razlog da vozimo s više goriva, jer već znamo da su automobili još teži za 2022. godinu.”

 

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Pratiteljcro

Samo neka nedodaju jos mase na te vec i sada teske bolide. Ako i dodaju neka uvedu ponovno nadoljevanje goriva.

Leo

Imamo več FORMULU na struju a F1 je kao HYBRID nešto kao pola-pola,razumijem da je F1 vrh i mora pratiti tehnologiju ali nažalost postala je dosadna pre skupi su HYBRIDI i u cestovnom prometu skupe su baterije,softveri ne znam sva ta tehnologija je jednostavno pre skupa i gotovo upali su u jednu zamku iz koje se ne mogu izvuči sada nikako. Jednom je ludi Berni rekao da če formula postati electric 100% i ludi starac je vizionar i možda je upravu za 10-20 ili 30 godina možda se to i desi. A mi zaljubljenici u oktan i zvuk V12/10/8 možemo… Read more »

Desmosedici

Uvijek se u mislima zapitam koja je bila poanta uvođenja i razvijanja ovih motora, zapravo ovih PU u F1..Razumio bih da se ta tehnologija razvijala da bi kasnije prešla u komercijalnu upotrebu u velikoserijskim cestovnim vozilima kao što je bio slučaj sa većinom tehnologija koje su se razvijale kroz automoto utrke..međutim nije..to je sve previše skupo i komplicirano..također bi bilo zahtjevno za održavanje i servisiranje..ovako ispada da je to namjerno tako napravljeno da samo jedna velika kompanija može to do besvijesti razvijat..još jedna to može pratit i još dvije se muče da uhvate neki korak s njima.

LHx6

“..međutim nije..”
hehe, samo si lupio 2 riječi i na njima bazirao cijeli post.

“Ispada da je to namjerno tako napravljeno da samo jedna velika kompanija može to do besvijesti razvijat..još jedna to može pratit i još dvije se muče da uhvate neki korak s njima.”

Čekaj malo, neograničen buđet ti nije zanimljiv? Zanimljiv je samo kad se moćna autokompanija Fiat-Ferrari-Italija bori protiv malih obiteljskih ekipa.

Desmosedici

..”međutim nije”..to se nije dogodilo jer je to skupa i komplicirana tehnologija koju je još skuplje održavati tj. servisirati..valjda su toga bili svjesni svi akteri koji su potencirali tu priču..pričamo o ovom pogonu koji opterećiva budžet svih momčadi, velikih i malih..ne vidim smisao svega toga..priča o budžetu je nešto drugo..nisam za to da se sada prekomjerno ograničava budžet da bi se eto kao pokušala ispravit ova pogrješka ili namjera..naravno, kako tko shvaća..velike momčadi će uvijek biti velike a male će dolazit i odlazit kao što je uvijek bilo u povijesti F1. Najgore nešto je to na umjetan način ograničavati..ovo je… Read more »

west 44

Tako se piše i razmišlja kad ti Mercedes Benz nabija komplekse!!!

Desmosedici

Nažalost, ovo je ogledni primjer kako razmišljaju oportunisti, ljudtako reazmišljaju ljudi oportunisti, s ispranim mozgom

Desmosedici

P.S. Pobjeglo mi je prije nego sam uredio. Rekoh, nažalost ovako razmišljaju oportunisti, ljudi s “ispranim mozgom”..kad njima odgovara iz navijačkih i inih..možda i zločestih, kompleksaških rovova, protive se svakom objektivnom sagledavanju problema.

Related Posts